//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door YvoStaudt Beetje kansloos je eigen simkaart verknippen. Je kunt veel beter even naar de lokale telefoonboer en die kan voor je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #481  
Oud 08-09-10, 16:07
DirkieB DirkieB is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YvoStaudt Bekijk bericht
Beetje kansloos je eigen simkaart verknippen. Je kunt veel beter even naar de lokale telefoonboer en die kan voor je een microsim regelen. Als je T-mobile hebt kun je zo naar de winkel, ze liggen daar klaar. <- heb ik ook gedaan, werkt perfect, je krijgt een nieuw kaartje en die moeten zij activeren en klaar is kees!
Top! Thanks. Wel erg tempting om mijn eigen kaartje te gaan verknippen maar ik ga wel even langs de winkel
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #482  
Oud 09-09-10, 02:26
Lunchbox Lunchbox is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Limbabwe
Berichten: 24
Standaard

ProAssist heeft mij toegezegd dat ik bij mijn vervangende toestel (4G) een MicroSIM geleverd krijg. Maar als ik die verhalen hier zo lees dan klopt daar dus geen jota van?
  #483  
Oud 09-09-10, 09:13
DirkieB DirkieB is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lunchbox Bekijk bericht
ProAssist heeft mij toegezegd dat ik bij mijn vervangende toestel (4G) een MicroSIM geleverd krijg. Maar als ik die verhalen hier zo lees dan klopt daar dus geen jota van?
Ik heb ze gebeld (ProAssist) en ze verontschuldigde zich en zou direct een microsimkaartje op de post doen die ik dus vandaag zou ontvangen.

Nou kon ik niet wachten en ben evengoed langs de tmobile shop gegaan en heb voor 5,- een microsim gehaald daar
  #484  
Oud 09-09-10, 11:11
Lunchbox Lunchbox is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Limbabwe
Berichten: 24
Standaard

Okee, om 10:30 is de koerier van ProAssist bij mij langs geweest:

Een volledig nieuwe iPhone 4G 16GB Zwart, in de verpakking compleet met alle accessoires. En, ook gelijk een MicroSIM erbij gekregen! Nu alleen nog wachten tot T-mobile mijn nieuwe SIM geactiveerd heeft, heb het via My T-mobile gedaan dus het zal nog een uurtje of 2 duren voordat het verwerkt is.

Op mijn klacht heb ik overigens niets vernomen. Maarja, als ProAssist er al een kleine 4 maanden over doet om een toestel te repareren/vervangen dan kan ik natuurlijk ook niet verwachten dat ze binnen 1 week een reactie sturen op een e-mail.

*zucht*

Mijn ervaring met ProAssist is en blijft slecht, maar ik ben blij dat ik eindelijk een vervangend toestel binnen heb!

Oh, de software-versie van mijn 4G is overigens 4.0.2.
  #485  
Oud 09-09-10, 11:34
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Beste forumleden,

En ja hoor gisteren is ook mijn 3gs 16gig overleden Gisteren om 10.45 gebeld naar PA en de dame aan de telefoon stond mij netjes te woord. Alle gegevens werden genoteerd heb nog even gevraagd naar de reguliere reparatie tijd en daar kon mevrouw geen antwoord op geven wat eigenlijk al een heeeeeeel slecht teken is, tenzij ik een 4g krijg van ze Enfin een afspraak met de monteur tussen 18.00 en 22.00 ivm mijn werk. Kreeg ik om 17.15 een smsje van mijn zusje dat die vent van PA er al was en hij zei tegen mijn zusje dan wacht ik wel. Hij heeft netjes gewacht tot ik thuis was.

So far so good en alleen maar lof voor PA.

Maar goed nu maar afwachten hoelang ik tevreden blijf. Het kan maar zo zijn dat ik hier me over een paar weken meld en ze helemaal de grond in boor. Ik hoop het zelf niet, want vind de service tot nu toe prima.

Heb trouwens een nokia e63 gekregen prima toestel voor max 4 weken Als ik dan mijn iphone nog niet (lees: iphone 4g) heb gaat deze tegen de vloer!
  #486  
Oud 09-09-10, 15:02
Triaxxx Triaxxx is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
Beste forumleden,
Heb trouwens een nokia e63 gekregen prima toestel voor max 4 weken Als ik dan mijn iphone nog niet (lees: iphone 4g) heb gaat deze tegen de vloer!
Dan heb je denk ik niet heel goed de voorwaarden van ProAssist gelezen. Als je schade maakt aan de leentoestellen van ProAssist dan betaal je 75% van de nieuwwaarde van het desbetreffende toestel.

Grtz Triaxxx
  #487  
Oud 09-09-10, 16:31
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Triaxxx Bekijk bericht
Dan heb je denk ik niet heel goed de voorwaarden van ProAssist gelezen. Als je schade maakt aan de leentoestellen van ProAssist dan betaal je 75% van de nieuwwaarde van het desbetreffende toestel.

Grtz Triaxxx
Bedankt voor de tip.
Dat veranderd de zaak dan knip ik de draden door van de oplader, autolader en de headset van mijn leentoestel.
  #488  
Oud 09-09-10, 18:26
Rudy7002 Rudy7002 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
Bedankt voor de tip.
Dat veranderd de zaak dan knip ik de draden door van de oplader, autolader en de headset van mijn leentoestel.
lekker stoer hoor...... die mag je natuurlijk ook betalen. lezen blijft lastig
  #489  
Oud 10-09-10, 18:47
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Kun je bij proassist ook een toestel uit het buitenland verzekeren? Hier kan ik namelijk geen informatie over vinden.
  #490  
Oud 10-09-10, 19:21
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy7002 Bekijk bericht
lekker stoer hoor...... die mag je natuurlijk ook betalen. lezen blijft lastig
1. Rudy7002 wat ben jij een droeftoeter zeg. Zit je me nou serieus af te zeiken op een forum, omdat ik een grapje maak?

2. Volgens mij moet jij even terug naar de basisschool jochie, want jij bent hier diegene die niet kan lezen:

8.6. Gedurende de periode dat het leentoestel in bruikleen is bij
verzekerde is het leentoestel verzekerd overeenkomstig de
voorwaarden van deze polis. Verzekerde is aansprakelijk voor
schade aan het leentoestel die is uitgesloten in deze polis.

'schade aan het leentoestel' zie jij hier ergens staan leentoestel en toebehoren? En het antwoord luidt alsvolgt: NEE. Dus hou in het vervolg je domme opmerkingen voor je en laat mensen gewoon een grapje maken. Of geef een reactie met fatsoenlijke argumenten voordat je mensen gaat zitten afzeiken trieste rakker.

@ Sjord ik denk dat je een toestel die je uit het buitenland wel kan verzekeren, mits je de aankoop papieren erbij hebt en het binnen 14 dagen na aankoop bij ze aanmeld. Het beste is uiteraard even bellen met Pro dan weet je het meteen
  #491  
Oud 10-09-10, 20:04
Rudy7002 Rudy7002 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
1. Rudy7002 wat ben jij een droeftoeter zeg. Zit je me nou serieus af te zeiken op een forum, omdat ik een grapje maak?

2. Volgens mij moet jij even terug naar de basisschool jochie, want jij bent hier diegene die niet kan lezen:

8.6. Gedurende de periode dat het leentoestel in bruikleen is bij
verzekerde is het leentoestel verzekerd overeenkomstig de
voorwaarden van deze polis. Verzekerde is aansprakelijk voor
schade aan het leentoestel die is uitgesloten in deze polis.

'schade aan het leentoestel' zie jij hier ergens staan leentoestel en toebehoren? En het antwoord luidt alsvolgt: NEE. Dus hou in het vervolg je domme opmerkingen voor je en laat mensen gewoon een grapje maken. Of geef een reactie met fatsoenlijke argumenten voordat je mensen gaat zitten afzeiken trieste rakker.

@ Sjord ik denk dat je een toestel die je uit het buitenland wel kan verzekeren, mits je de aankoop papieren erbij hebt en het binnen 14 dagen na aankoop bij ze aanmeld. Het beste is uiteraard even bellen met Pro dan weet je het meteen
haha nu vind ik het nog grappiger, wie zegt dat ik geen grapje maakte? jouw reactie vind ik dan nog leuker. "Droeftoeter", "trieste rakker".

In MIJN voorwaarden voor LEEN TELEFOON SERVICE staat dat de accessoires van het leentoestel moeten worden vergoed als er schade aan is ontstaan. Knipschade moet dus gewoon betaald worden. Wat denk je zelf? dat je het leentoestel zonder accessoires terug mag geven?
Lees zelf :

artikel 2.d.

Indien blijkt dat, direct nader het leentelefoon PAKKET na gebruik retour is ontvangen, componenten hiervan ontbreken, defect zijn dan wel anderzins redelijkerwijs niet meer bruikbaar zijn, zal proassist de kosten voor herstel of vervanging, vermeerderd met 25% kosten, middels een factuur aan contractant in rekening brengen.

artikel 2.g.

De contractant is verplicht het leentelefoon pakket als goed huisvader te gebruiken en zo goed mogelijk tegen onbevoegd gebruik, diefstal of beschadiging te beschermen. De contractant is volledig aansprakelijk voor schade aan het leentelefoon pakket als gevolg van diefstal, verlies, vermissing of beschadiging.
  #492  
Oud 10-09-10, 20:11
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Haha ja kijk als ik nou zulke voorwaarden had zou ik zeggen ok je hebt gelijk, maar ik heb die voorwaarden niet ondertekend die jij hebt. Ik heb de voorwaarden getekend die ik heb gekregen en daar staat jou aanvullende informatie niet in.

Vind jou voorwaarden dan ook een beetje seksistisch, aangezien ze hier ervan uit gaan dat de verzekeringsnemer een man is (huisvader).

Maar goed ik maakte een grap en jij maakt een grap (door iemand proberen af te zeiken). Prima! Nu weer ff on-topic we zitten met zijn 2en de boel te vervuilen.

Greetings
  #493  
Oud 10-09-10, 20:14
Rudy7002 Rudy7002 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
Haha ja kijk als ik nou zulke voorwaarden had zou ik zeggen ok je hebt gelijk, maar ik heb die voorwaarden niet ondertekend die jij hebt. Ik heb de voorwaarden getekend die ik heb gekregen en daar staat jou aanvullende informatie niet in.

Vind jou voorwaarden dan ook een beetje seksistisch, aangezien ze hier ervan uit gaan dat de verzekeringsnemer een man is (huisvader).

Maar goed ik maakte een grap en jij maakt een grap (door iemand proberen af te zeiken). Prima! Nu weer ff on-topic we zitten met zijn 2en de boel te vervuilen.

Greetings
ik vind het allemaal prima hoor ;-)

maar ik heb deze voorwaarden moeten tekenen toen in mijn leentoestel kreeg (licht blauwe formulier). Op de achterkant daarvan staat Algemene voorwaarden voor leen telefoon service van proassist.
  #494  
Oud 10-09-10, 20:19
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Rudy,

Je hebt helemaal gelijk haha ik zie het inderdaad nu staan, echter heb ik dit blauwe papiertje niet zelf ondertekend maar mijn huisgenoot. Dus als ik alles loop te verknippen en te verzieken draait hij voor de kosten op

Maar je weet best dat ik dat niet doe, ik probeer ermee te zeggen dat ze gewoon een redelijke reparatie termijn in acht moeten nemen en zo niet ja dan ga ik ze plat mailen en bellen. Zal nu de leen telefoon pakket met rust laten

Eind goed al goed, geniet van je weekend en niet te veel drinken.
  #495  
Oud 11-09-10, 13:00
jpwoesthuis jpwoesthuis is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen donderdag mijn iPhone 3GS (32GB) meegegeven aan ProAssist en er een vreselijke HTC Touch voor in de plaats gekregen. Was een naar toestel! Ik heb besloten om het oude toestel van mijn vrouw, een roze Nokia N73, maar in gebruik te nemen en die HTC maar niet meer te "Touchen".

Dat ter zijde, was ik nieuwsgierig naar wat ik kan verwachten. Ik heb namelijk een Homebutton die hapert en is dat een beetje te repareren of maak ik meer kans dat het toestel zal worden vervangen? Ben trouwens bang dat mijn 3GS daar in hun testlab o.i.d. het fantastisch doet en niet 1x hapert.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
  #496  
Oud 11-09-10, 13:12
Robbor Robbor is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 64
Standaard

Het is voor ons natuurlijk lastig te zien wat het probleem is, en ook hoe makkelijk een probleem te verhelpen is voor een reparatiedienst.

Je homebutton kan vrij makkelijk losgehaald worden, en aangezien deze knop ook universeel is, zal hij ook gewoon gerepareerd/vervangen worden.

Het blijft lastig met de leentoestellen die ze uitleveren, maar klagen helpt niet, helaas. Op dat punt blijft de service een beetje achter (vind ik).
  #497  
Oud 13-09-10, 14:04
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Ik heb vandaag ook gebeld, omdat er scheuren aan de achterkant van mijn iphone zitten,
Nu heb ik het forum door gelezen en zie nu dat wel veel mensen dit probleem hadden maar het echt verschilt qua wachttijd en hoe mensen geholpen worden...
Zijn de leentoestellen in die tijd nog veranderd of zijn het nog steeds de nokia of de HTC?
En ik neem aan dat ik gewoon mijn simkaart kan houden enzo?
  #498  
Oud 13-09-10, 14:51
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbor Bekijk bericht
Het blijft lastig met de leentoestellen die ze uitleveren, maar klagen helpt niet, helaas. Op dat punt blijft de service een beetje achter (vind ik).
Een vriend van mij had inderdaad ook zo'n waardeloze htc touch gekregen van pro assist. Hij heeft hier over gebeld naar de servicedesk en gevraagd om een ander toestel. Toen heeft hij een nokia e71 gekregen die gewoon werkte naar behoren. Dus mocht je echt niet tevreden zijn met je leentoestel kan je die omruilen (althans mijn vriend is dat wel gelukt).

En ja over dat repareren, dat zouden we even moeten vragen aan iemand die daar werkt of heeft gewerkt. Ik zag in het forum dat er wel wat zijn die er hebben gewerkt zal ze gewoon even een pm sturen.

@Babz het zijn tegenwoordig ook iphones en blackberry's echter zijn die schaars en moet je geluk hebben mocht je die krijgen van PA. Meestal zijn het inderdaad nokia's en htc. Dan zou ik liever voor de nokia gaan!

wees gegroet allen.
  #499  
Oud 13-09-10, 17:59
jonko jonko is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Post

Mijn iphone 3gs 16gb is op 11 augustus opgehaald door proassist. Had waterschade belde vorige week hoe het ermee was ze zeiden dat ik een nieuwe kreeg alleen ze konden niet zeggen hoelang het gaat duren voordat die geleverd word. Heb als leentoestel een MDA kan er niet mee opschieten.
  #500  
Oud 13-09-10, 18:26
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonko Bekijk bericht
Mijn iphone 3gs 16gb is op 11 augustus opgehaald door proassist. Had waterschade belde vorige week hoe het ermee was ze zeiden dat ik een nieuwe kreeg alleen ze konden niet zeggen hoelang het gaat duren voordat die geleverd word. Heb als leentoestel een MDA kan er niet mee opschieten.
Gewoon proberen om te ruilen maar heb je ook te horen gekregen wat je zou krijgen?Een 3gs of een 4g?
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:35.