//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand ervaringen met pro assist in het buitenland? Ik vertrek binnenkort voor enkele maanden naar Australië. Nu werd mij in de winkel verteld dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #581  
Oud 20-09-10, 13:18
liv liv is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

Heeft iemand ervaringen met pro assist in het buitenland? Ik vertrek binnenkort voor enkele maanden naar Australië. Nu werd mij in de winkel verteld dat de dekking wereldwijd geldt maar ik heb daar zo mijn vraagtekens over en vroeg me daarom af wat anderen hierover kunnen zeggen?

groetjes
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #582  
Oud 20-09-10, 18:48
Iphone522 Iphone522 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Vandaag naar de T-mobileshop gegaan... medewerker vond het erg vervelend voor me. Ik vroeg of hij eventueel met Pro-assist zou kunnen bellen, dat wilde hij zeker doen, maar toevallig had hij vandaag toevallig PA al een keer gebeld voor een klant met exact hetzelfde probleem als ik en de meeste forumgenoten. Helaas kreeg hij ook het antwoord dat de Iphone een onbekende levertijd heeft en ze boden wel een ander toestel aan, maar daar was hij niet op in gegaan omdat die klant dat natuurlijk niet wilde. Had dus geen zin helaas. De medewerker van T-mobile heeft wel uit betrouwbare bron gehoord dat mensen die langer dan 2 of 2,5 maand(en) wachten een Iphone 4 ontvangen. Maargoed dat is geen keihard feit. De medewerker vertelde mij wel dat de Iphone 3GS 16GB (laat staan 3G) niet meer gemaakt wordt en niet meer geleverd kan worden, omdat ze bij Apple op zijn. Alleen een aantal leveranciers hebben er nog een paar liggen. Helaas dus gewoon wachten
  #583  
Oud 20-09-10, 18:56
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Pfff 2 tot 2.5 maand is echt super veel, de meeste gebruikers maken nu ook onnodige kosten omdat we bijvoorbeeld whatsapp of pinglite gebruiken om onze vrienden te texten echt onacceptabel. Maar goed daar kunnen we helaas weinig aan doen. En T-mobile die knijpt de handjes dicht want ga deze maand zeker over mijn sms bundel komen. DANKUWEL T-MOBILE!!
  #584  
Oud 20-09-10, 19:18
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Vandaag (20 september 2010) is het ook bij mij gebeurt, hetgeen wat je liever nooit ziet gebeuren, is gebeurt.
Mijn iPhone is uit mijn jaszak gevallen, flinke barsten op de voorkant en zijkant is opengespleten. Dus PA gebeld, mevrouw uitgelegd wat er gebeurt was en zij vertelde mij dat ik morgen een leentoestel krijg. Verder verder ze me dat de reperatie 2 tot 6 weken kan duren.
Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden over de gang van zake. Nu maar hopen dat het allemaal vlotjes gaat.
  #585  
Oud 20-09-10, 19:49
The_Umpire's schermafbeelding
The_Umpire The_Umpire is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Roosendaal
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostlenders Bekijk bericht
Vandaag (20 september 2010) is het ook bij mij gebeurt, hetgeen wat je liever nooit ziet gebeuren, is gebeurt.
Mijn iPhone is uit mijn jaszak gevallen, flinke barsten op de voorkant en zijkant is opengespleten. Dus PA gebeld, mevrouw uitgelegd wat er gebeurt was en zij vertelde mij dat ik morgen een leentoestel krijg. Verder verder ze me dat de reperatie 2 tot 6 weken kan duren.
Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden over de gang van zake. Nu maar hopen dat het allemaal vlotjes gaat.
Geloof me als je er niet specifiek bij hebt gezegd dat je een gelijkwaardig leentoestel wilt in de tijd dat je je iPhone mist dan ga je echt afgescheept worden met een waardeloze nokia van t kaliber net iets beter dan de oude vertrouwde 3310.

Met een beetje geluk kan je een vervangende iPhone krijgen (al zal dat moeilijk zijn) anders een wat meer waardige HTC als vervanger,
  #586  
Oud 20-09-10, 19:56
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostlenders Bekijk bericht
Vandaag (20 september 2010) is het ook bij mij gebeurt, hetgeen wat je liever nooit ziet gebeuren, is gebeurt.
Mijn iPhone is uit mijn jaszak gevallen, flinke barsten op de voorkant en zijkant is opengespleten. Dus PA gebeld, mevrouw uitgelegd wat er gebeurt was en zij vertelde mij dat ik morgen een leentoestel krijg. Verder verder ze me dat de reperatie 2 tot 6 weken kan duren.
Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden over de gang van zake. Nu maar hopen dat het allemaal vlotjes gaat.

Wel netjes dat de medewerker zei tegen jou dat et circa 2 tot 6 weken kon duren. Bij mij zei de medewerker 'ik kan het u absoluut niet zeggen, wil u geen valse hoop geven.' En gezien de ervaringen hier kunnen we ervan uitgaan dat we onze iphones 2 maanden kwijt zijn sterkte
  #587  
Oud 20-09-10, 20:32
Anne! Anne! is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 33
Standaard

Ik heb vandaag nog maar even gebeld met Proassist om de klacht te verduidelijken, nu die iphone daar toch is kunnen ze beter gewoon alles checken:
- scheur achterkant
- deuken in metale rand
- scherm hapert af en toe
- e-mail wordt soms niet ontvangen als er gewoon vol bereik is (3G).

Ik hoop maar dat ze hem snel maken, want ik vind het echt reuze irritant zonder iPhone. Even snel iets opzoeken zit er niet in zo...
  #588  
Oud 20-09-10, 20:54
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anne! Bekijk bericht
Ik heb vandaag nog maar even gebeld met Proassist om de klacht te verduidelijken, nu die iphone daar toch is kunnen ze beter gewoon alles checken:
- scheur achterkant
- deuken in metale rand
- scherm hapert af en toe
- e-mail wordt soms niet ontvangen als er gewoon vol bereik is (3G).

Ik hoop maar dat ze hem snel maken, want ik vind het echt reuze irritant zonder iPhone. Even snel iets opzoeken zit er niet in zo...

Wat zeiden ze aan de telefoon nog verder tegen jou dan?Hadden ze al wat nieuws of?
  #589  
Oud 21-09-10, 12:07
Anne! Anne! is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
Wat zeiden ze aan de telefoon nog verder tegen jou dan?Hadden ze al wat nieuws of?
Nee hoor, ik had hem ook pas net ingeleverd... Maar ik denk als ze mijn iPhone nu toch hebben, kunnen ze beter meteen alles bekijken, zodat ik hem in perfecte staat terug krijg .

En ik vroeg dus nogmaals om een andere leentelefoon, die hadden ze nog niet. Ik heb meer kans als ik s ochtends bel... Dus dat ga ik deze week nog een keer proberen en dan vraag ik meteen wel of ze iets meer weten over hoelang het ongeveer gaat duren.
  #590  
Oud 21-09-10, 13:57
babyque babyque is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 15
Standaard

nou nou,, lekker druk bij proassist ik heb al 2 keer gebelt vandaag, kreeg niemand aan de telefoon..Ze willen maar niet opnemen..
  #591  
Oud 21-09-10, 14:33
DO x 010 DO x 010 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

Jongens/Meisjes

In april kreeg ik problemen met mijn Iphone 3gS 16gb. Ik kreeg constant de boodschap: 'deze accessoires is niet bedoeld voor de Iphone' in mijn beeldscherm en ik kon geen geluiden zonder headset horen dus ook muziek niet. Ik liet mijn telefoon zoals gebruikelijk ophalen door ProAssist en heb 5 weken moeten wachten. Tot mijn grote verbazing was mijn telefoon NIET gerepareerd toen ik hem terug kreeg.. Er zaten tevens 2 kleine haarscheurtjes bij de oplader en bij de vergrendeling knop. Ik ProAssist gebeld en ze vertelde mij dat ik het toestel gewoon weer terug moest opsturen. Ik ging eerst op vakantie en heb daar nog wat leuke foto's gemaakt en op 6 augustus heb ik direct het toestel laten ophalen. Vandaag, 6 weken na dato heb ik het toestel terug gekregen en ja hoor.... Precies hetzelfde probleem!!! De achterkant hebben ze gerepareerd maar het probleem waarom het in 1e instantie ging hebben ze weer niet verholpen.

Ben vandaag dus ook behoorlijk pissig geworden op ProAssist maar na een gesprek met de telefoniste werd mij duidelijk dat ik niets anders kon doen dan het toestel WEER te laten ophalen.

Mijn vraag is hebben jullie zo iets ervaren en zijn er nog andere mogelijkheden?

Groetjes,

Dominique
  #592  
Oud 21-09-10, 15:09
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DO x 010 Bekijk bericht
Jongens/Meisjes

In april kreeg ik problemen met mijn Iphone 3gS 16gb. Ik kreeg constant de boodschap: 'deze accessoires is niet bedoeld voor de Iphone' in mijn beeldscherm en ik kon geen geluiden zonder headset horen dus ook muziek niet. Ik liet mijn telefoon zoals gebruikelijk ophalen door ProAssist en heb 5 weken moeten wachten. Tot mijn grote verbazing was mijn telefoon NIET gerepareerd toen ik hem terug kreeg.. Er zaten tevens 2 kleine haarscheurtjes bij de oplader en bij de vergrendeling knop. Ik ProAssist gebeld en ze vertelde mij dat ik het toestel gewoon weer terug moest opsturen. Ik ging eerst op vakantie en heb daar nog wat leuke foto's gemaakt en op 6 augustus heb ik direct het toestel laten ophalen. Vandaag, 6 weken na dato heb ik het toestel terug gekregen en ja hoor.... Precies hetzelfde probleem!!! De achterkant hebben ze gerepareerd maar het probleem waarom het in 1e instantie ging hebben ze weer niet verholpen.

Ben vandaag dus ook behoorlijk pissig geworden op ProAssist maar na een gesprek met de telefoniste werd mij duidelijk dat ik niets anders kon doen dan het toestel WEER te laten ophalen.

Mijn vraag is hebben jullie zo iets ervaren en zijn er nog andere mogelijkheden?

Groetjes,

Dominique
Dit is echt ASOCIAAL!!!!Ik zou even mailen met webcare staat geloof ik op pagina 28 wel een email adres in deze topic. Dit gaat natuurlijk helemaal nergens over.

Ik moet zeggen dat Pro Assist in dit soort gevallen mensen eigenlijk mensen aan spoort om de iphone even een zwemdiploma a te geven (sorry dat ik dit zeg hoor), zodat die helemaal kapot is en dat ze hem niet kunnen repareren om vervolgens een nieuwe te sturen, dit kan echt niet wat proassist doet. Ze hebben toch logsystemen waardoor ze precies kunnen nalezen wat het probleem is?

Dus mijn tip eerst even webcare mailen met de klacht, die zullen waarschijnlijk de klacht in behandeling nemen zoals eerder ook het geval bleek te zijn bij iemand anders in het forum.

Gr Tan

heb even het email adres voor je opgezocht: Webcare@proassist.nl
  #593  
Oud 21-09-10, 16:06
DO x 010 DO x 010 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

@Tan

Ja het is inderdaad erg vreemd deze hele kwestie..

Wat is het verschil tussen die webcare en de claimservice@proassist.nl ?

Zal naar beide even een mail sturen!
  #594  
Oud 21-09-10, 16:22
NCKKÓ NCKKÓ is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Nou ik heb vanmiddag mn iPhone laten vallen buiten, recht op het scherm die meteen uit elkaar spatte.
Ik heb gelijk gebeld, en als het goed is komt de koerier voor 6u.
Ik heb ook gevraagd of ik een gelijkwaardig toestel te leen krijg, en de telefoniste zei dat het een smartphone word. Dus ik ben benieuwd.

Weet iemand trouwens mischien of mijne gewoon gerepareerd gaat worden omdat alleen het scherm kapot is?
  #595  
Oud 21-09-10, 16:52
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

@ Do: Webcare gaat volgens mij over het repareren en het testen (weet ik niet zeker), maar heb gelezen dat iemand precies hetzelfde als jou had dat die keer op keer werd terug gestuurd en toen hebben die mensen van webcare het overgenomen en snel opgelost!!

@NCKKO: Je krijgt in de meeste gevallen een gerefurbished (toestel die uit nieuwe onderdelen bestaat) dus zo goed als nieuw of een compleet nieuwe ligt er net aan wat ze hebben liggen!
  #596  
Oud 21-09-10, 17:07
NCKKÓ NCKKÓ is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
@ Do: Webcare gaat volgens mij over het repareren en het testen (weet ik niet zeker), maar heb gelezen dat iemand precies hetzelfde als jou had dat die keer op keer werd terug gestuurd en toen hebben die mensen van webcare het overgenomen en snel opgelost!!

@NCKKO: Je krijgt in de meeste gevallen een gerefurbished (toestel die uit nieuwe onderdelen bestaat) dus zo goed als nieuw of een compleet nieuwe ligt er net aan wat ze hebben liggen!

Okee thanks, ik ben benieuwd. Maar zo te zien aan alle posts hier gaat het wel even duren sowieso voordat ik weer een iPhone terug zie.
  #597  
Oud 21-09-10, 17:09
DO x 010 DO x 010 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

Oke nou dat wordt dan duimen!

Hoop dat ze het sneller kunnen oplossen dan die andere lui dan want heb echt geen zin om hem weer 6 weken kwijt te zijn. Betekent straks dat ik bijna 5 maanden geen Iphone heb gehad terwijl je wel je abbo doorbetaal en nog eens veel meer betaal omdat ik geen ping en whatsupp meer heb!
  #598  
Oud 21-09-10, 17:10
eagerprinses eagerprinses is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 10
Standaard

ik kan m niet eens bij Pro Assist verzekeren, omdat mijn Iphone 4 uit Belgie komt, ze verzekeren alleen vanuit telecombedrijven met abbo's, weet iemand waar wel???
  #599  
Oud 21-09-10, 17:31
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DO x 010 Bekijk bericht
Oke nou dat wordt dan duimen!

Hoop dat ze het sneller kunnen oplossen dan die andere lui dan want heb echt geen zin om hem weer 6 weken kwijt te zijn. Betekent straks dat ik bijna 5 maanden geen Iphone heb gehad terwijl je wel je abbo doorbetaal en nog eens veel meer betaal omdat ik geen ping en whatsupp meer heb!
Do ik zou echt even bellen met PA en het hele verhaal rustig uitleggen, en eist dat je een coulance regeling kan treffen in vorm van een 4g die direct wordt opgestuurd. Als de medewerker niet welwillend is vraag je de leidinggevende aan de telefoon ook hier gewoon het verhaal aan uitleggen en dat leg je gewoon je standpunt rustig uit.. een normaal persoon zal dit niet normaal vinden en een regeling treffen.

Succes!!
  #600  
Oud 21-09-10, 17:46
DO x 010 DO x 010 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

Had PA al gebeld maar ik ga het nogmaals proberen met die Iphone 4g dan! Hoop dat ze het doen maar lijkt me dat ze weer willen zien dat die gerepareerd wordt..

Laat het zo weten!
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:11.