//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DO x 010 Had PA al gebeld maar ik ga het nogmaals proberen met die Iphone 4g dan! Hoop dat ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #601  
Oud 21-09-10, 16:49
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DO x 010 Bekijk bericht
Had PA al gebeld maar ik ga het nogmaals proberen met die Iphone 4g dan! Hoop dat ze het doen maar lijkt me dat ze weer willen zien dat die gerepareerd wordt..

Laat het zo weten!
Niet akkoord gaan met het repareren, vraag vriendelijk dat je nu een oplossing wil hebben. Dat 5 maanden geen iphone hebben je flink op de kosten heeft gejaagd etc etc. Het is al iemand gelukt hier op et forum!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #602  
Oud 21-09-10, 16:57
jonko jonko is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
Niet akkoord gaan met het repareren, vraag vriendelijk dat je nu een oplossing wil hebben. Dat 5 maanden geen iphone hebben je flink op de kosten heeft gejaagd etc etc. Het is al iemand gelukt hier op et forum!
Heb de rekening al binnen 70 euro over me bundel door het smsen gebruikte normaal whatsapp
  #603  
Oud 21-09-10, 17:05
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonko Bekijk bericht
Heb de rekening al binnen 70 euro over me bundel door het smsen gebruikte normaal whatsapp
Meteen ff mailtje sturen naar t-mobile!Dit is gewoon georganiseerde misdaad wat t-mobile, apple en pro assist meebezig zijn.
  #604  
Oud 21-09-10, 17:06
DO x 010 DO x 010 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

Nou heb gebeld maar nee hoor geen andere alternatieven. Werkelijkwaar schandalig dat PA. Ze kon zelfs geen garantie bieden dat die bij de volgende reparatie het weer doet.. Ze vindt het allemaal erg vervelend maar kan er voor de rest niets aan doen
  #605  
Oud 21-09-10, 17:18
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DO x 010 Bekijk bericht
Nou heb gebeld maar nee hoor geen andere alternatieven. Werkelijkwaar schandalig dat PA. Ze kon zelfs geen garantie bieden dat die bij de volgende reparatie het weer doet.. Ze vindt het allemaal erg vervelend maar kan er voor de rest niets aan doen
Geen garantie dat die het na de volgende reparatie het weer doet?Als iemand mij zoiets aan de telefoon verteld krijgt diegene vol de wind van voren. Dan ben je ook echt niet slim als je zoiets zegt..waar ben je dan als medewerker meebezig. Je eigen organisatie te kak zetten, een verzekering zorgt er toch voor dat je een toestel krijgt die het weer doet of zie ik dat nou verkeerd?

Ze kan er niks aan doen..dan mag misschien wel waar zijn maar ze wordt betaald om mensen te helpen. Wou ze geen leidinggevende geven dan?Heb je nog antwoord gehad van webcare?

DIT IS NIET NORMAAL. Kassa en Radar inlichten zou ik zeggen.

Laatst gewijzigd door Tan_n86; 21-09-10 om 17:24.
  #606  
Oud 21-09-10, 17:36
DO x 010 DO x 010 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

Nee ik vroeg van ja en wat als die volgende keer weer niet gerepareerd is, is dat mogelijk? Dus ze zei van ja dat is mogelijk maar niet onze insteek.. Dus ik vroeg van ja jullie kunnen dus eindeloos deze telefoon blijven repareren er is niet een soort lijn van na 2x niet succesvol repareren krijg je een nieuw toestel maar daar was het antwoord nee.

Ze zou kijken of het met voorrang kon die 'Inzage door de specialist' maar heb daar weinig vertrouwen in aangezien het de laatste 2 keer ook mis ging.

Nee leidinggevende kon ik bereiken via Claimservice@proassist.nl en heb helaas nog geen bericht gehad van webcare
  #607  
Oud 21-09-10, 17:44
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Echt ongelovelijk wat ze jou hier aan doen!Ze vragen erom *plons*
  #608  
Oud 21-09-10, 17:56
theodoor10 theodoor10 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 13
Standaard

hoi Pro Assist repareerd zelf geen toestellen en ze testen ze ook niet zij sturen ze door naar Solid Vision dit is zover ik begrepen heb de enige firma in NL die iPhones repareerd en zover ik van hen begrepen heb is een iphone daar maar ongeveer 2 dagen als zij er niks mee kunnen worden zxe door gestuurd naar Engeland daar zit een Apple reparatiecentrum. Vandaar dat het soms lang kan duren.
Dit is wat ik begrepen heb van Solid Vision.
  #609  
Oud 21-09-10, 18:00
DO x 010 DO x 010 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

Ja snap dat het lang kan duren maar dat dit tot 2x toe gebeurt slaat gewoon weg alles..

Ja die plons zat ik ook al aan te denken maar er komt vanavond nog iemand langs dus moet maar weer geduld hebben pfffff
  #610  
Oud 21-09-10, 19:02
NCKKÓ NCKKÓ is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Ughh, ik heb om 2u gebeld & zij vertelde mij dat de koerier tussen dan & 6u mn iPhone zou komen ophalen. Het is nu 7u en nog steeds geen koerier.
Ik moet om 8u weg dus ik hoop dat ie snel komt.
  #611  
Oud 21-09-10, 19:05
Robin84 Robin84 is offline
• iOS 4.0.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 13
Standaard

Nu ik ondertussen al 7 weken zit te wachten op een nieuwe telefoon krijg ik dit mailtje

Citaat:
Geachte heer ........

Wij betreuren het zeer hoe u op dit moment onze service ervaart. Bij dezen bieden wij u onze welgemeende excuses aan.
ProAssist hecht veel waarde aan de mening van onze klanten en wij stellen uw reactie dan ook erg op prijs.

Vanuit het repaircenter hebben wij het bericht gekregen dat u toestel niet meer te repareren is.
Dit betekent dat de verzekering u zal voorzien van een nieuw toestel.

Het leveren van I-Phone toestellen is landelijk een probleem. Hoewel ProAssist u graag wilt voorzien van een nieuwe I-Phone, kunnen wij u helaas geen levertijd aangeven.
Op dit moment probeert ProAssist zijn uiterste best te doen om I-Phone toestellen via andere wegen in te kopen.

Graag vernemen wij van u of u een ander type toestel in overweging zou willen nemen die uw I-Phone zou kunnen vervangen.
Mocht u aangeven geen ander type toestel te willen ontvangen dan een I-Phone, zal ProAssist zijn uiterste best doen om aan uw wens te voldoen.

Indien u nog vragen heeft, kunt u een reply geven op dit e-mailbericht.
Wij doen ons uiterste best om u zo spoedig mogelijk te helpen.


Hopend u hiermee te hebben geďnformeerd.
Ik had alleen al binnen een dag een antwoord op mijn mail gehad. Ik vond het dus overbodig om deze e-mail te sturen en heel erg slordig dat dit ook nog eens zonder enig excuus wordt gedaan in verband met het late antwoorden.

Ik heb zelf bijna 5 jaar in telecom winkels gewerkt, waarbij ik van mijn laatste werkgever weet hoeveel iPhone's er iedere week binnen komen. (Het aantal kan afwijken maar max. 5%) Hierdoor heb ik ook meteen de vraag gesteld waardoor ProAssist hier geen inzage inheeft.

Ook ben ik het redelijk eens met de stelling dat deze service van ProAssist niet overeenkomt met hetgeen ons verkocht is in de T-Mobile winkel. Hierop volgde de volgende reactie, die naar mijn mening nogal overdreven is.

Citaat:
Geachte heer .....,

Allereerst oprechte excuses.
Naar aanleiding van onderstaand bericht ben ik behoorlijk geschrokken. Om deze reden heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen.

Het is inderdaad betreurenswaardig indien u dit bericht nogmaals van ons heeft ontvangen.
Door de vakantieperiode en zieke collega’s, hebben wij een achterstand gehad van bijna 14 dagen. Dit is echter geen excuus, maar onverwachte omstandigheden binnen een organisatie kunnen helaas plaatsvinden en hierdoor is de communicatie hoogstwaarschijnlijk dan ook fout gelopen.

Door de extreme achterstand waar onze Webcare afdeling mee te kampen heeft gehad, controleren wij in alle gevallen of de klant niet eerder door ons is benaderd.
Toen wij u wilden benaderen, hebben wij in onze administratie geen verdere correspondentie gevonden. Hierdoor zijn wij ervan uitgegaan dat u door ons niet eerder bent benaderd. Dat u te kennen geeft dat dit anders is gelopen, zouden wij graag een kopie van dit e-mail bericht willen ontvangen. Mocht u hier niet van in bezit zijn, zouden wij graag een naam van de collega ( mits u die weet ) willen ontvangen.

Zoals u de informatie op verschillende Fora’s heeft gelezen, kan ik nader aan u toelichten.
De I-Phones die voor reparatie worden opgestuurd en binnen de garantie van Apple vallen, worden door Apple zelf direct vervangen/omgeruild.
I-Phones die niet binnen de garantie vallen en waar onze klanten ook voor verzekerd zijn, daarvoor dient de verzekeraar een nieuw toestel voor te verstrekken, zoals in de voorwaarden wordt gemeld.
Wij zijn ons er ook van bewust, dat de klanten waarvan de reparatie binnen de garantie valt eerder zijn geholpen, maar wij hebben hier helaas geen invloed op.
Via uw mail geeft u aan dat u genoeg I-Phone 4 toestellen in uw shop ontvangt.
U ontvangt deze toestellen vanuit T-Mobile door de grote vraag op de verkoopmarkt.
Zodra deze markt verzadigd is, de vraag naar de I-phone toestellen is afgenomen en deze toestellen voldoende voorradig zijn, is het voor ProAssist gemakkelijker om zijn verzekerde klanten te bedienen.

Hoewel het leveren van losse I-Phone toestellen landelijk een probleem is, probeert ProAssist zijn uiterste best aan het doen om I-Phone toestellen via andere wegen in te kopen.
Hoewel wij u graag binnen afzienbare tijd u zouden willen voorzien van een ander toestel, kunnen wij op dit moment jammergenoeg niet realiseren.

Betreffende de First-in, First-out, dat is ook de eerlijkste manier om iedereen te helpen. Wij hopen dat hier ook begrip voor is.
Nogmaals wij gaan onze uiterste best doen om u zo snel mogelijk te helpen en hopen hiermee het vertrouwen te hebben hersteld.

Hopend u hiermee te hebben geďnformeerd.
Wel grappig dat een bedrijf zo erg te kampen heeft onder onvoorziene vakantie's, en een tip voor eigenlijk ieder bedrijf WEBCARE is geen tover woord het is de huidige dienstverlening integreren in de huidige werkwijze. Iedereen in de organisatie die betrokken is bij klant contacten zou deze contacten ook via internet moeten kunnen doen.

Laatst gewijzigd door Robin84; 21-09-10 om 19:07.
  #612  
Oud 21-09-10, 19:32
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostlenders Bekijk bericht
Vandaag (20 september 2010) is het ook bij mij gebeurt, hetgeen wat je liever nooit ziet gebeuren, is gebeurt.
Mijn iPhone is uit mijn jaszak gevallen, flinke barsten op de voorkant en zijkant is opengespleten. Dus PA gebeld, mevrouw uitgelegd wat er gebeurt was en zij vertelde mij dat ik morgen een leentoestel krijg. Verder verder ze me dat de reperatie 2 tot 6 weken kan duren.
Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden over de gang van zake. Nu maar hopen dat het allemaal vlotjes gaat.
Vandaag is mijn telefoon opgehaald en direct een leentoestel gekregen, een nokia waarmee je nog net mee kan bellen en sms, wat 'n waardeloos toestel.
Maar ja, niets aan te doen. Nu maar hopen dat die allemaal snel voorbij is, mis m'n iPhone nu al.
  #613  
Oud 21-09-10, 19:59
NCKKÓ NCKKÓ is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NCKKÓ Bekijk bericht
Ughh, ik heb om 2u gebeld & zij vertelde mij dat de koerier tussen dan & 6u mn iPhone zou komen ophalen. Het is nu 7u en nog steeds geen koerier.
Ik moet om 8u weg dus ik hoop dat ie snel komt.
Ik heb net maar ff gebeld, want het duurde me echt te lang.
Krijg ik te horen dat de koerier met pech staat ofzo, en daarna zei ze dat het erg druk was. Dus wat is het nou?
Maargoed, hij komt nu tussen 11 & half 12 vanavond.
Het begint dus allemaal al goed..
  #614  
Oud 21-09-10, 21:26
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Vorige week had ik een medewerker van de webcare aan de lijn zoals in mijn vorige post vermeld is, mijn iPhone was met spoed naar het reparatie centrum gestuurd en ik zou binnen enkele dagen iets horen.

Het is nu al ruim één week later en nog steeds niks gehoord, ik wacht nog enkele dagen anders ga ik zelf maar weer eens contact zoeken...

Er was me nog zo beloofd om op de hoogte gehouden worden via email...

Laatst gewijzigd door Agaron; 21-09-10 om 21:30.
  #615  
Oud 22-09-10, 00:45
NCKKÓ NCKKÓ is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NCKKÓ Bekijk bericht
Ik heb net maar ff gebeld, want het duurde me echt te lang.
Krijg ik te horen dat de koerier met pech staat ofzo, en daarna zei ze dat het erg druk was. Dus wat is het nou?
Maargoed, hij komt nu tussen 11 & half 12 vanavond.
Het begint dus allemaal al goed..
De koerier is nu voor de 2e keer op 1 dag niet op komen dagen!
Want ik neem aan dat ie nu niet meer komt..
Ik bel morgen nog 1 keer, & als ie dan weer niet op komt dagen flikker ik mn iPhone bij t-mobile neer & gaan hun het maar lekker regelen!
  #616  
Oud 22-09-10, 10:04
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

@ Robin mooie post! Heb 10 minuten geleden ook even gemaild met PA en heb meteen een reactie terug mogen ontvangen. Heel erg snel in dit geval, echter vroeg ik om de status van de reparatie.

Toen kreeg ik het volgende antwoord:
Goedemorgen,

Een gemiddelde reparatie duurt 2 tot 6 weken. Uw toestel is op dit moment in behandeling op het reparatiecentrum.

Zodra wij het toestel terug hebben ontvangen zullen wij contact met u opnemen voor het maken van een retourafspraak.

Vind dit geen bevredigend antwoord, want ze zeiden aan de telefoon:'u kunt 2 weken nadat de telefoon is opgehaald de status opvragen'. Status opvragen is in mijn ogen expliciete informatie wat ermee aan de hand is en wat ze eraan gaan doen. Het verzenden van een telefoon naar een reparatiecentrum is geen status. Maar goed ik denk dat mijn gedachtegang en hun procedures flink van elkaar afliggen.

Zal ze over een week weer mailen.

Wees gegroet forumleden!
  #617  
Oud 22-09-10, 10:23
MaXt0r MaXt0r is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Vrijdag zag ik een reply op dit forum van de pro-assist webcare met de vraag of ik mijn gegevens wilde mailen. Dit heb ik gedaan en maandag werd ik al terug gebeld. De persoon van de webcare vond het ook erg slecht hoe ik behandeld was. Elke maandag belt ze om de status door te geven van mijn reparatie. Hopelijk verloopt het allemaal een beetje snel.
  #618  
Oud 22-09-10, 10:27
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

beste forumleden,

Zoals jullie weten heb ik vandaag 2 keer mail contact gehad met PA. Ik ben mijn toestel nu exact 2 weken kwijt en kreeg zojuist het volgende mailtje:

Goedemorgen,

Ik krijg zojuist de melding dat uw toestel inmiddels gerepareerd is en dat deze vanaf het reparatiecentrum naar ons word verzonden.

Zodra deze hier op locatie is zullen wij deze bij u terug leveren en dit zal in de loop van volgende week worden.

Het unitboard van uw toestel is vervangen.

Nou dat is redelijk snel vind ik zelf!Ben benieuwd of ze hem echt gerepareerd hebben of gewoon een gerefurbished toestelletje opsturen. Zal jullie op de hoogte houden.
  #619  
Oud 22-09-10, 10:35
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
beste forumleden,

Het unitboard van uw toestel is vervangen.
Dit bericht kreeg ik ook vorige week, wat bleek...kreeg gewoon een gerefurbished toestel.
  #620  
Oud 22-09-10, 10:40
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerdje Bekijk bericht
Dit bericht kreeg ik ook vorige week, wat bleek...kreeg gewoon een gerefurbished toestel.
Amai Gerdje!

Nou is een prima deal lijkt me zo! Moet zeggen als ze daadwerkelijk volgende week komen dat het zeker wel snel is! Heb jij gewoon de 3gs 16gb gekregen?

En hoelang heb jij in totaal moeten wachten?

Oowwh wacht ik zie dat jij een 4g bezit. Was jou 4g zo snel kapot gegaan of heb je in de tussen tijd een 4g gekregen bij een verlenging?

Of was het de 3gs die jij had en dat je vervolgens een gerefurbished 3gs kreeg?

Laatst gewijzigd door iScorpio; 23-09-10 om 16:46.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:46.