//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ze hebben mijn moederbord en scherm vervangen. Mijn scherm had namelijk een gele waas. En dit was niet op te lossen door updates etc. Ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #721  
Oud 28-09-10, 11:04
MaXt0r MaXt0r is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Ze hebben mijn moederbord en scherm vervangen. Mijn scherm had namelijk een gele waas. En dit was niet op te lossen door updates etc.

Ben erg benieuwd wat ik morgen terug krijg.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #722  
Oud 28-09-10, 11:07
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaXt0r Bekijk bericht
Ze hebben mijn moederbord en scherm vervangen. Mijn scherm had namelijk een gele waas. En dit was niet op te lossen door updates etc.

Ben erg benieuwd wat ik morgen terug krijg.
Ik vind het opvallend dat ze je iPhone 3g nog repareren. Je zou toch zeggen dat ze daar geen tijd/geld meer insteken en je gewoon 'n vervangend toestel geven.
Laat je morgen wat weten, over wat je gekregen hebt?
  #723  
Oud 28-09-10, 11:13
MaXt0r MaXt0r is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Doe ik zeker. Ik ga er vanuit dat ik gewoon weer een 3g krijg. Dit melde Bianca mij namelijk. Ben al blij dat ik weer een iphone krijg Heb nu een nokia n73 als leentoestel.
  #724  
Oud 28-09-10, 11:29
Braambes Braambes is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaXt0r Bekijk bericht
Doe ik zeker. Ik ga er vanuit dat ik gewoon weer een 3g krijg. Dit melde Bianca mij namelijk. Ben al blij dat ik weer een iphone krijg Heb nu een nokia n73 als leentoestel.

Ik ga er ook vanuit dat ik gewoon weer mijn 3g gerepareerd terug krijg. (barst achterkant, en connector defect)

Maar wat is het leven slecht zeg zonder iPhone.. Die knaken Nokia 6021 kan nog geeneens een mp3 afspelen die ik van een andere telefoon met bluetooth verstuurd heb.

Ik hoop dat ze een beetje vaart maken met de reparatie.
  #725  
Oud 28-09-10, 11:30
Souljaa Souljaa is offline
• iOS 6.1.2
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 31
Standaard

hoi,
ik heb mijn iphone 15 maand nu in totaal.en verzekering loopt over 2 jaar ?
vandaag maar weer eens bellen,word nu wel gek ervan pfff..
  #726  
Oud 28-09-10, 11:32
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Trajact tot nu toe:

17 augustus ingeleverd bij PA
10 september iPhone terug gekregen
14 september iPhone nog steeds defect, weer laten ophalen door PA, tevens is mijn dossier in behandeling genomen door webcare


Zaterdag 26 september

Maar eens opgebeld, zou op de hoogte worden gehouden door webcare maar na 1,5 week niks gehoord te hebben en 4 dagen later nog steeds geen reactie op email te hebben ontvangen.

Kreeg de mededeling dat mijn iPhone nog steeds in het reparatie centrum is, en zij een berichtje zou sturen naar Francis zodat zij eens snel contact met mij opneemt.

Zondag 27 september

Tot mijn verbazing is er een email terug van de webcare, met een korte reactie dat mijn iPhone nu in behandeling is door het reparatie centrum. Tevens had ze me proberen te bellen, raar dat ik geen oproep gemist heb of een voicemail bericht ontvangen heb.

Maandag 28 september

Weer gebeld met proassist, moest nog iets regelen, tevens weer even gevraagd naar de status van mijn iPhone.
Medewerker verteld mij dat de telefoon nu naar een extern reparatie centrum is gestuurd, welk centrum dit is wist ze me niet te vertellen. Ze adviseerde me om volgende week maar weer eens terug te bellen

Hopelijk komt hier snel een einde aan
  #727  
Oud 28-09-10, 11:32
MaXt0r MaXt0r is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Souljaa Bekijk bericht
hoi,
ik heb mijn iphone 15 maand nu in totaal.en verzekering loopt over 2 jaar ?
vandaag maar weer eens bellen,word nu wel gek ervan pfff..
Hoelang ben je hem nu kwijt dan?
  #728  
Oud 28-09-10, 11:35
Souljaa Souljaa is offline
• iOS 6.1.2
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaXt0r Bekijk bericht
Hoelang ben je hem nu kwijt dan?
ben hem onderhand nu al ehm 2,5 maand kwijt .
over 1,5 week is het alweer 3 maand geleden en onderhand loop ik nog steeds met wat ze noemen een 'hoogwaardig leentoetsel' welgenoemd een nokia 3110.

Vind het ronduit belachelijk dat ze zoiets 'hoogwaardig' durven te noemen.
  #729  
Oud 28-09-10, 11:51
MaXt0r MaXt0r is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Dat is idd erg lang. Heb je al een mail gestuurd naar de webcare? Deze helpen je erg goed. Misschien is de wachttijd voor een 3GS gewoon veel langer. 3 maand is wel belachelijk lang.

Hopelijk heb ik nu wel direct een goed toestel. De vorige keer kreeg ik van de koerier een nieuwe waarvan het scherm niet goed was.
  #730  
Oud 28-09-10, 11:53
Souljaa Souljaa is offline
• iOS 6.1.2
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 31
Standaard

Hoi,
ja dat is inderdaad echt super lang.
als je 2 pagina's terug kijkt bij mijn 1e post zie je dat ik al verschillende keren heb gebeld en gemaild.
elke x krijg ik dan ook een ander *** verhaal te horen.

Leukste wat ik tot nu toe gehoord heb was; Maar meneer wie bent u dan ?
u bestaat bij ons niet eens in het systeem. Hulde voor pro assist/Webcare!

Vraag me onderhand wel af wat ik ga krijgen een 3gs/4 !
  #731  
Oud 28-09-10, 12:00
Robbor Robbor is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaXt0r Bekijk bericht
Doe ik zeker. Ik ga er vanuit dat ik gewoon weer een 3g krijg. Dit melde Bianca mij namelijk. Ben al blij dat ik weer een iphone krijg Heb nu een nokia n73 als leentoestel.

En dan krijg je een iPhone 3G met iOS 4 erop geinstalleerd, die je dan illegaal moet downgraden (als je al weet hoe dit moet). Want dat iOS 4 werkt voor geen meter, en is niet compatible met sommige apps.
__________________
The universal aptitude for ineptitude makes any human accomplishment an incredible miracle. Stapp's Law.
  #732  
Oud 28-09-10, 12:07
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbor Bekijk bericht
En dan krijg je een iPhone 3G met iOS 4 erop geinstalleerd, die je dan illegaal moet downgraden (als je al weet hoe dit moet). Want dat iOS 4 werkt voor geen meter, en is niet compatible met sommige apps.
Je kan ook de optie backgrounding/multitasking uitzetten geloof ik. Hierdoor word je cache niet helemaal opgezogen door de applicaties en dan werkt ios 4 gewoon naar behoren.
  #733  
Oud 28-09-10, 13:05
Braambes Braambes is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
Je kan ook de optie backgrounding/multitasking uitzetten geloof ik. Hierdoor word je cache niet helemaal opgezogen door de applicaties en dan werkt ios 4 gewoon naar behoren.
Op mijn iPhone 3g had ik ook 4.0, en geen problemen hoor met de prestaties, oke een 3gs is sneller maar er is gewoon goed mee te werken.

3g kan ook niet multitasken, dus daar is al rekening me gehouden.
  #734  
Oud 28-09-10, 13:09
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Hallo mensen,

Ik had een mail gestuurd naar webcare@proassist.nl. Krijg ik na een week bericht terug dat ze daar niks voor me kunnen betekenen en dat ik naar claimservice@proassist.nl moet mailen. Hoe zit het nou. Ik wilde gewoon weten hoelang ik nog moet wachten. Ik wacht nu een maand op een nieuwe toestel. En ik wil of gewoon een witte Iphone 3GS 16 GB of ik wil een Iphonge 4. (dit stond in de mail) maar blijkbaar als je naar webcare@proassist.nl mailt kunnen ze er daar niks mee.

En wie is toch die mysteriouse bianca, want ik hoor goede verhalen over haar, maar hoe kom ik met haar in contact?
gr.
  #735  
Oud 28-09-10, 14:21
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Dag Dani,

Wat er in de email staat is inderdaad correct, je kan je status opvragen of wel via de telefoon of mailen naar claimservice.

Webcare kan er dus idd niks mee, ze zullen alleen zaken in behandeling nemen wanneer iets dreigt te escaleren.

Bianca is een medewerker van webcare/proassist. Die behandel de escalaties naar behoren echt een top medewerkster!
  #736  
Oud 28-09-10, 16:13
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Hey Tan,

Bedankt dan weet ik weer even voldoende. Dan kan ik de volgende keer naar Bianca vragen. Want ze houden me al te lang aan het lijntje. IK zit nu al een maand met een Samsung Jet, waar je niet eens fatsoenlijk op kunt internetten.

gr
  #737  
Oud 28-09-10, 16:21
BlacksEdition BlacksEdition is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Geleen
Berichten: 9
Standaard

Vandaag is mijn liefhebbende Iphone 3G opgehaald... Hij was van het balkon geflikkerd. 10.10 uur melding maakt en 11.15u was de koerier al aanwezig om hem op te halen.

Hij gaf al aan dat dit niet meer te maken was...

Het kan toch niet zo zijn dat (zoals ik lees in voorgaande berichten) dat ik nu de Iphone 4 zal krijgen.

Die is toch veel te duur? Of moet ik me nou wel verheugen op de 4?
  #738  
Oud 28-09-10, 16:26
Robbor Robbor is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlacksEdition Bekijk bericht
Vandaag is mijn liefhebbende Iphone 3G opgehaald... Hij was van het balkon geflikkerd. 10.10 uur melding maakt en 11.15u was de koerier al aanwezig om hem op te halen.

Hij gaf al aan dat dit niet meer te maken was...

Het kan toch niet zo zijn dat (zoals ik lees in voorgaande berichten) dat ik nu de Iphone 4 zal krijgen.

Die is toch veel te duur? Of moet ik me nou wel verheugen op de 4?
Dat is heel makkelijk, hij is niet meer te repareren en zal dus snel vervangen worden. Als het overduidelijk is dat hij niet gerepareerd kan worden dan zal hij de fase van het testen en repaircenter overslaan en kom je in aanmerking voor een nieuwe iPhone.

Dit houdt dus in dat je een refurbished iPhone 3G terugkrijgt, een iPhone 4 zal er hoogstwaarschijnlijk niet in zitten, dus verheug je er niet op.

***** dat je telefoon kapot is, maar als ik het zo de laatste tijd allemaal meekrijg, krijg je snel een nieuwe telefoon.
  #739  
Oud 28-09-10, 17:11
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlacksEdition Bekijk bericht
Vandaag is mijn liefhebbende Iphone 3G opgehaald... Hij was van het balkon geflikkerd. 10.10 uur melding maakt en 11.15u was de koerier al aanwezig om hem op te halen.

Hij gaf al aan dat dit niet meer te maken was...

Het kan toch niet zo zijn dat (zoals ik lees in voorgaande berichten) dat ik nu de Iphone 4 zal krijgen.

Die is toch veel te duur? Of moet ik me nou wel verheugen op de 4?
Zoals Robbor al aan gaf hoef je je niet te verheugen op een i4, wat wel kans maakt is een 3gs! Maar de tijd zal het je leren
  #740  
Oud 28-09-10, 18:17
Bart02's schermafbeelding
Bart02 Bart02 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 49
Standaard

Ik hoor echter helemaal niks, en ik krijg ook helemaal niks terug op mijn mail van webcare (3x gemaild).

Wat een service..
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:23.