//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 Oke nou ik wacht het nog even tot volgende week af als ik dan op woensdag nog niks gehoord heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #781  
Oud 29-09-10, 19:35
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 Bekijk bericht
Oke nou ik wacht het nog even tot volgende week af als ik dan op woensdag nog niks gehoord heb ga ik er weer achteraan bellen. Maar ik vind het toch een vaag gedoe allemaal. Net als dat de één wel een Iphone 4 krijgt en de ander toch weer een 3GS.
Is niet helemaal eerlijk zeg maar.

Je moet niet alles geloven je krijgt gewoon je oude toestel terug als je een 3 GS hebt

Ik heb ook een nieuwe in box 3 GS gehad een iphone 4 geven ze echt niet er is nog genoeg iphone 3 GS 16 en 32 gig op voorraad

Mensen die een 3G hadden krijgen nu een 3 GS als deze niet meer te maken is
__________________
Iphone 3GS 32 Gb Wit, JB, iPad 64GB 3g JB, Iphone 4 32 Gig JB
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #782  
Oud 29-09-10, 19:49
NCKKÓ NCKKÓ is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gserban Bekijk bericht
Je moet niet alles geloven je krijgt gewoon je oude toestel terug als je een 3 GS hebt

Ik heb ook een nieuwe in box 3 GS gehad een iphone 4 geven ze echt niet er is nog genoeg iphone 3 GS 16 en 32 gig op voorraad

Mensen die een 3G hadden krijgen nu een 3 GS als deze niet meer te maken is
Zou wel leuk zijn als ik een 3GS terug krijg, maar ik ga er niet van uit.
  #783  
Oud 29-09-10, 19:50
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NCKKÓ Bekijk bericht
Zou wel leuk zijn als ik een 3GS terug krijg, maar ik ga er niet van uit.
Als jou 3G stuk is en niet meer gemaakt KAN worden...dan krijg je een 3GS terug...
  #784  
Oud 29-09-10, 19:53
MoniqueZ MoniqueZ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Ik wacht al vanaf eind juli... Gisteren maar weer gebeld met ProAssist en kreeg dit keer een hele aardige mevrouw aan de lijn. Zij was het met me eens dat het wel heel lang duurde en ging het ogenblikkelijk uitzoeken en zou me terugbellen.... Ze heeft helaas alleen niet gezegd wanneer...

Morgen maar weer bellen.
  #785  
Oud 29-09-10, 19:54
NCKKÓ NCKKÓ is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babz86 Bekijk bericht
Als jou 3G stuk is en niet meer gemaakt KAN worden...dan krijg je een 3GS terug...
Weet je dat 100% zeker? Want ik zag een paar pagina's terug dat iemand gewoon een refurbished 3G terug kreeg?
En mijn hele scherm was gebroken, de home button deed het niet goed meer en natuurlijk die haarscheurtjes.
Ik denk dat dat wel te maken is, toch?
  #786  
Oud 29-09-10, 19:56
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NCKKÓ Bekijk bericht
Weet je dat 100% zeker? Want ik zag een paar pagina's terug dat iemand gewoon een refurbished 3G terug kreeg?
En mijn hele scherm was gebroken, de home button deed het niet goed meer en natuurlijk die haarscheurtjes.
Ik denk dat dat wel te maken is, toch?
Nee sorry ik kan je niet met 100% zekerheid zeggen...maar dat lijkt me wel heel logisch als de 3G niet meer in NL te krijgen is toch...Kheb geen idee of dat de fixen is...

laten we hopen voor je dat je gwoon een 3GS terug krijgt...
  #787  
Oud 29-09-10, 20:01
NCKKÓ NCKKÓ is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babz86 Bekijk bericht
Nee sorry ik kan je niet met 100% zekerheid zeggen...maar dat lijkt me wel heel logisch als de 3G niet meer in NL te krijgen is toch...Kheb geen idee of dat de fixen is...

laten we hopen voor je dat je gwoon een 3GS terug krijgt...
Jaa daar heb je gelijk in, ik hoor alleen maar dat de 3G sowieso niet meer te krijgen is, maar we zien het wel.
Wou eerst al gaan mailen, maar hij is vorige week donderdag opgehaald dus heb toch nog maar niet gedaan.
Bel of mail volgende week wel een keer.

& dankje, ik hoop t ook natuurlijk.
  #788  
Oud 29-09-10, 20:04
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NCKKÓ Bekijk bericht
Jaa daar heb je gelijk in, ik hoor alleen maar dat de 3G sowieso niet meer te krijgen is, maar we zien het wel.
Wou eerst al gaan mailen, maar hij is vorige week donderdag opgehaald dus heb toch nog maar niet gedaan.
Bel of mail volgende week wel een keer.

& dankje, ik hoop t ook natuurlijk.
Och bellen en mailen kan je altijd....ik hing ook na een week aan de tel en precies na 2 weken ook (kben verslaafd , aan mn iPhone dan eh )
  #789  
Oud 29-09-10, 20:08
NCKKÓ NCKKÓ is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babz86 Bekijk bericht
Och bellen en mailen kan je altijd....ik hing ook na een week aan de tel en precies na 2 weken ook (kben verslaafd , aan mn iPhone dan eh )
Hahahaa ja vertel mij wat. Ik mis m'n iPhone zwaar, ik vond die Nokia E63 de eerste 2 dagen niet zo heel erg maar ik irriteer me nu echt kapot aan dit onding!
Als ik ga mailen, moet ik dan ook m'n 06 nummer & naam+adres & zo mee sturen? Want straks stuur ik een mail & dan krijg ik na dagen eindelijk een mail terug dat ik nog van alles moet mee sturen & weet ik t wat allemaal..
  #790  
Oud 29-09-10, 20:17
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NCKKÓ Bekijk bericht
Hahahaa ja vertel mij wat. Ik mis m'n iPhone zwaar, ik vond die Nokia E63 de eerste 2 dagen niet zo heel erg maar ik irriteer me nu echt kapot aan dit onding!
Als ik ga mailen, moet ik dan ook m'n 06 nummer & naam+adres & zo mee sturen? Want straks stuur ik een mail & dan krijg ik na dagen eindelijk een mail terug dat ik nog van alles moet mee sturen & weet ik t wat allemaal..
Eh, misschien is het slim op je dossiernummer mee te sturen...die staat op je groene papiertje wat je van die bezorger van PA hebt gehad...
Staat rechts bovenin de hoek...

Als het goed is, dan gaat het dan wel goed...

En wees blij dat je een E63 kreeg, ik kreeg een nokia 3110...met enorme toetsen..voor mensen die blind zijn lol
Ik heb dat ding echt een half uur in mn hand gehad en daarna meteen mn simkaart in mijn oude samsung gedrukt...en mn oude ipod nano gepakt..omdat ik mn iphone miste
  #791  
Oud 29-09-10, 20:27
NCKKÓ NCKKÓ is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babz86 Bekijk bericht
Eh, misschien is het slim op je dossiernummer mee te sturen...die staat op je groene papiertje wat je van die bezorger van PA hebt gehad...
Staat rechts bovenin de hoek...

Als het goed is, dan gaat het dan wel goed...

En wees blij dat je een E63 kreeg, ik kreeg een nokia 3110...met enorme toetsen..voor mensen die blind zijn lol
Ik heb dat ding echt een half uur in mn hand gehad en daarna meteen mn simkaart in mijn oude samsung gedrukt...en mn oude ipod nano gepakt..omdat ik mn iphone miste
Ohh oke, ga ik die zo ff pakken en een mailtje sturen om te kijken of ze al wat weten.

Jaaa die nokia had ik 2 jaar geleden ook dat m'n LG Prada kapot was gevallen kreeg ik dezelfde als leentoestel. & ik moest er toen nog mee op vakantie ook, ik schaamde me kapot!

En ik heb ook m'n oude iPod nano weer uit de kast gehaald, en m'n eerste generatie iPhone met gebroken scherm die t maar half doet. Kan ik in ieder geval nog iets.
  #792  
Oud 29-09-10, 20:30
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NCKKÓ Bekijk bericht
Ohh oke, ga ik die zo ff pakken en een mailtje sturen om te kijken of ze al wat weten.

Jaaa die nokia had ik 2 jaar geleden ook dat m'n LG Prada kapot was gevallen kreeg ik dezelfde als leentoestel. & ik moest er toen nog mee op vakantie ook, ik schaamde me kapot!

En ik heb ook m'n oude iPod nano weer uit de kast gehaald, en m'n eerste generatie iPhone met gebroken scherm die t maar half doet. Kan ik in ieder geval nog iets.
Lol dat wilde ik ook nog doen!! ik had me oude 2G al gepakt..met barsten in ut scherm..mja die werkte nog wel..maar wel gevaarlijk als ik bijna elke x in mijn vinger snij door het glas...mja..daar zat een een turbo sim op mn vodafone simkaart...en die deed het dus niet meer aangezien ik ben overgestapt op t-mobile...ik schaam me nu ook met me oude nano en mn samsung...tijd om mn iphone weer terug te krijgen...

heb trouwens wel stiekum mn iphone oordoppies in mn nano gestopt..dat het net lijkt of ik me iphone nog heb.... sssst
  #793  
Oud 29-09-10, 20:40
NCKKÓ NCKKÓ is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babz86 Bekijk bericht
Lol dat wilde ik ook nog doen!! ik had me oude 2G al gepakt..met barsten in ut scherm..mja die werkte nog wel..maar wel gevaarlijk als ik bijna elke x in mijn vinger snij door het glas...mja..daar zat een een turbo sim op mn vodafone simkaart...en die deed het dus niet meer aangezien ik ben overgestapt op t-mobile...ik schaam me nu ook met me oude nano en mn samsung...tijd om mn iphone weer terug te krijgen...

heb trouwens wel stiekum mn iphone oordoppies in mn nano gestopt..dat het net lijkt of ik me iphone nog heb.... sssst
Nou ik heb een mail gestuurd, kon t laatste cijfer van mn dossiernummer niet lezen door t handschrift van de koerier dus ik heb maar gedaan wat ik denk dat het is.

Hahahaa ja ik heb precies hetzelfde, ik ben elke keer bang dat ik in m'n vingers snij. Maar ik kan wel gewoon op Facebook nog enzo, dus daar gebruik ik m ook voor als ik me savonds verveel.

Jij hebt nog geluk dat je die originele oordopjes+headset hebt, die heb ik in de eerste maand dat ik mn iPhone had al gesloopt.
Dus ik kan niet doen alsof ik nog een iPhone heb..
Hoop dat als ik wel een 3GS krijg dat er ook een nieuwe headset bij zit.
  #794  
Oud 30-09-10, 09:29
iMarvin iMarvin is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 13
Standaard

Hallo mede iphone gebruikers en lotgenoten...

Ben zo stom geweest om m'n broek (met verfspatten) in de wasmachine te doen. Heb wel m'n portemonnee en m'n sleutels eruit gehaald, maar m'n phone 3g 16gb laten zitten, hoe stom kun je zijn!!!

Ik kwam er achter toen het hele was programma (90ş) was afgelopen. De powerknop en de volumeknop waren eraf, het scherm lag aan diggelen, MAAR hij was niet gekrompen.... Ik maak wel een grapje, maar ik ben er echt ziek van, zeker nu ik heb gelezen dat mensen gewoon al 3 maanden wachten... Op 3 oktober is hij 'pas' een maand weg, dus het gaat nog heeeeeeeeeel lang duren.

Ik heb al 4 keer met proassist aan de lijn gezeten. Bij de derde keer konden ze me vertellen dat er een nieuwe is besteld. De laatste keer dat ik belde (zo'n 10 minuten geleden) was omdat er bij n73 leentoestel een autolader was geleverd die niet compitable is met het toestel, hierdoor ben ik een gisteren een belangrijke opdracht misgelopen, was dus behoorlijk pist... Dus ik dacht ik ga weer even met ze bellen, volgens proasist is de n73 een smartphone... en als ze dus een autolader moeten komen brengen dan krijg ik geen 'smartphone' meer. Ik uitleggen dat een toestel uit 2006 weinig smart is tov een iphone of htc oid...

De telefoniste (type Riet, maar zo heette ze niet), was wel erg vriendelijk en vertelde: dat er ongeveer 800 iphones per order worden geleverd door apple, en dat dat dus verre van genoeg is. Verder vertelde ze dat 9/10 toestellen die proasist binnen krijgt (van klanten dus) een iphone is!!! Weet niet of het een broodje aap is, maar er zal vast een kern van waarheid in zitten...

Volgens de telefoniste krijg ik gewoon een nieuwe 3g, dus geen 3gs of 4!!!!!!
  #795  
Oud 30-09-10, 10:59
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Ze zeggen bij Pro-assist erg veel over het leveren van Iphones, de ene keer zeggen ze dat je een 3gs krijgt de andere keer een iphone 4. Ze zijn ook niet consequent in het uitleveren van telefoons. Sommige krijgen wel nieuwe Iphones 4 terwijl anderen toch weer hun oude vertrouwde 3GS krijgt. Dit ligt er voornamelijk aan wat ze binnen krijgen. Als ze amper 3GS toestellen binnen krijgen, dan leveren ze Iphone 4 uit.

Over je 3G gesproken zijn dat meestal Gerefurbished toestellen.
  #796  
Oud 30-09-10, 11:08
Souljaa Souljaa is offline
• iOS 6.1.2
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 31
Standaard

HoiHoi,

Nou ik heb nog eens even contact gezocht om het toch echt even zeker te weten;
ik krijg toch echt een nieuwe iphone 4 16 gb.

Heb trouwens ook de manager gesproken van Pro Assist. Die verzekerde mij mondeling En ook 10 min later over de mail dat ik een 4 zou ontvangen !

@ Babz.

Wat voor iphone krijg jij morgen terug en hoelang heb je er op gewacht?
  #797  
Oud 30-09-10, 11:10
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Dus jij krijgt gewoon een 4, toch apart dat de één wel een 4 krijgt en de ander niet.

Babz krijgt d'r gewone 3gs weer terug. Staat wat verder terug in de post. Had ik ook gevraagd. Maar vindt het wel apart dat ze de één wel een 4 leveren en de ander niet. Maar goed ik wacht nog het telefoontje af volgende week. Ik wil ook echt alleen een witte 3gs 16 gb of een 4 die eerste had ik zelf dus vandaar.
  #798  
Oud 30-09-10, 11:14
Souljaa Souljaa is offline
• iOS 6.1.2
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 31
Standaard

Ja ik had ook eerst een 3gs.
maar dit was al de 2e keer dat het niet goed ging met die iphone?
Scherm knapte tijdens het opladen gewoon uit elkaar? Echt super vaag was dat .
Toen heb ik er 1,5 maand mee gelopen en toen precies hetzelfde probleem weer maar dit keer ging het wel anders.
hij werd warm en toen kwamen er hele kleine scheurtjes in het scherm van onder naar boven.(Dit ook aangegeven bij apple/pro assist.)
als die terug is heb ik ook 2 maand gewacht op een nieuwe iphone!
jij dan ?
  #799  
Oud 30-09-10, 11:26
cremerhm cremerhm is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 102
Standaard

Spannend, vandaag krijg ik weer een iPhone!
Ben benieuwd wat het gaat worden, een zwarte of witte 3GS 16GB!
Heb een witte ingeleverd, maar kans was groot dat ik een zwarte zou krijgen. Jammer, maar niet onoverkomelijk.

Wel vandaag al een mail van apple "care" gekregen met een enquete over de dienstverlening ..... ik wacht nog maar even met invullen
  #800  
Oud 30-09-10, 11:49
Braambes Braambes is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cremerhm Bekijk bericht
Spannend, vandaag krijg ik weer een iPhone!
Ben benieuwd wat het gaat worden, een zwarte of witte 3GS 16GB!
Heb een witte ingeleverd, maar kans was groot dat ik een zwarte zou krijgen. Jammer, maar niet onoverkomelijk.

Wel vandaag al een mail van apple "care" gekregen met een enquete over de dienstverlening ..... ik wacht nog maar even met invullen

Als je een witte had, dan zou ik voet bij stuk houden dat je een witte terug wilt.
Is deze niet leverbaar vergroot het de kans dat je een iphone 4 krijgt.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:50.