//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Naja jij hebt twee keer een probleem gehad. Ik begrijp het wel ik wacht nu een maand. Maar heb nog geen definitieve afspraak of toezegging ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #801  
Oud 30-09-10, 12:51
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Naja jij hebt twee keer een probleem gehad. Ik begrijp het wel ik wacht nu een maand. Maar heb nog geen definitieve afspraak of toezegging gehad. Ik sprak gister alleen een vrouwtje die mij vertelde dat er een lading binnenkwam en dat ik volgende week wel gebeld zou worden. En dat ik weer een 3GS terug zou krijgen.

Maar goed het is toch raar dat ze meten met een soort van twee maten. Hoe heb jij ze trouwens zover gekregen dat ze je mailen, want ik heb al een aantal mails gestuurd, maar krijg steeds nul op rekest.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #802  
Oud 30-09-10, 13:06
TwyLight TwyLight is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Zutphen
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cremerhm Bekijk bericht
Spannend, vandaag krijg ik weer een iPhone!
Ben benieuwd wat het gaat worden, een zwarte of witte 3GS 16GB!
Heb een witte ingeleverd, maar kans was groot dat ik een zwarte zou krijgen. Jammer, maar niet onoverkomelijk.

Wel vandaag al een mail van apple "care" gekregen met een enquete over de dienstverlening ..... ik wacht nog maar even met invullen
Zo'n mail heb ik ook gehad van Apple, alleen het rare is:

Ik heb de iPhone 24 augustus laten ophalen door ProAssist, toen kreeg ik op 7 september die mail van Apple, en ProAssist heeft mij gisteren pas gebeld om te vertellen dat ze hem langs willen komen brengen.
Ben ik nou gek of is dit vreemd?

BTW:
Het probleem was dat het lampje wat achter het scherm zat zegmaar stuk was, en nu vertelde dat grietje achter de telefoon mij gisteren dat ik de 30 euro kon pinnen of contant kon betalen maar zulk soort schade zit toch gewoon in de garantie ??
  #803  
Oud 30-09-10, 13:16
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

@ cremerhm:

Dat antwoord kreeg ik dus ook dat ze niet zeker wisten of ik een zwarte of witte kreeg. Ik wou natuurlijk de witte weer terug en heb ze gemaild en dit was het antwoord:

Geachte heer Nguyen,

Wij betreuren ten zeerste dat u een negatieve ervaring heeft ondervonden op de manier zoals u bent geholpen binnen ProAssist.
Bij dezen bieden wij u onze welgemeende excuses aan.
ProAssist hecht veel waarde aan de mening van onze klanten en wij stellen uw reactie dan ook erg op prijs.

Het is inderdaad lastig om aan te geven of een toestel wordt gerepareerd of wordt vervangen.
De I-phone van u is opgestuurd naar een repaircenter die vanuit Apple de licentie heeft om het te beoordelen of het een garantie is.

Wij ontvangen vanuit het repair center de melding dat het toestel retour komt met unit/board swap.
Dit betekend dat het toestel is gerepareerd en dat het unitboard is vervangen.

Om u de juiste informatie te verstrekken heb ik even contact met het repair center opgenomen en kan ik u de juiste informatie verstrekken.
U ontvangt een nieuwe I-Phone 3GS 16 GB Wit.

Wij hopen dat wij hiermee het vertrouwen hebben hersteld en danken u nogmaals voor de genomen moeite.
Hopend u hiermee te hebben geïnformeerd

@Babz

Als jij een i4 krijgt vandaag en ik zaterdag die nieuwe witte 3gs 16 gig zullen we dan ruilen?:$ (L)
  #804  
Oud 30-09-10, 13:29
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

In ieder geval voet bij stuk houden dat je een witte eist. Deze is vaker ook duurder geweest dan de zwarte Iphone. Ik heb ook specifiek gekozen voor een witte, omdat al mijn vrienden een zwarte hebben. Ik wil niet dat ik de mijne per ongeluk verwissel met die van hun (dat probleem hebben zij wel haha) De mijne was gelijk vindbaar in het tasje met waardevolle spullen (voetbal )

Dus wel blijven zeggen dat je een witte eist, althans dat doe ik wel.
  #805  
Oud 30-09-10, 13:30
cremerhm cremerhm is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk bericht
Als je een witte had, dan zou ik voet bij stuk houden dat je een witte terug wilt.
Is deze niet leverbaar vergroot het de kans dat je een iphone 4 krijgt.
Beetje hypocriet natuurlijk aangezien de iPhone4 er (nog) niet in het wit is .... regels buigen om maar een nieuw device te krijgen, dat is niet de reden waarom ik een verzekering heb afgesloten.

Daarbij, als ze me een zwarte leveren dan voldoen ze aan hun voorwaarden, ik krijg een toestel met dezelfde specificatie's terug. Ik heb geen zin om te mieren over de kleur.....tevreden zijn mag ook wel eens!

@TwyLight: ik denk dat je voorzichtig mag concluderen dat er rond 7-9-2010 een toestel als vervanger naar PA is gestuurd, en dat hij daar even "on hold"heeft gelegen. Denk dat dit te maken heeft met de eerdere genoemde problemen door vakantie's e.d.

M.b.t. € 30,-, onderzoekskosten/eigen risico staat in de Algemene Voorwaarden, toch? Mijn schade viel binnen de garantie(periode), vandaar geen eigen risico weet niet of jij nog garantie had?

@dani: hoe langer je voet bij stuk houdt, hoe langer je wacht op een toestel .... dat realiseer je wel?
  #806  
Oud 30-09-10, 13:35
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

@Cremerhm

Jah ik wacht liever wat langer voordat ik mijn voorkeur krijg. Ik heb hier namelijk echt rekening mee gehouden tijdens het halen van de Iphone. En ik begrijp dat de 4 nog niet in het wit is, maar deze hebben mijn teamgenoten en vrienden niet zeg maar, dus dan valt hij zoiezo weer op. Daarnaast is hij ook beter natuurlijk. Maar als ze mij een witte 3GS 16 GB in het wit kunnen garanderen ben ik ook tevreden. Ik vind alleen de communicatie vanuit hun kant niet goed.
  #807  
Oud 30-09-10, 13:46
iMarvin iMarvin is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cremerhm Bekijk bericht
Beetje hypocriet natuurlijk aangezien de iPhone4 er (nog) niet in het wit is .... regels buigen om maar een nieuw device te krijgen, dat is niet de reden waarom ik een verzekering heb afgesloten.

Daarbij, als ze me een zwarte leveren dan voldoen ze aan hun voorwaarden, ik krijg een toestel met dezelfde specificatie's terug. Ik heb geen zin om te mieren over de kleur.....tevreden zijn mag ook wel eens!
Ik zou een witte 3g 16gb niet willen aangezien ik niet voor niets een zwarte iphone heb gekocht. Dus ik zou me ook niet laten afschepen met een andere kleur, tenzij ze mij een nieuwere iphone (dus 3gs+) in het wit zouden aanbieden. En als dat dan een 8gb zou zijn dan moet ik daar nog héél goed over moeten nadenken... tenzij het dan een iphone 4 8gb zou zijn (weet het, die bestaat niet)
  #808  
Oud 30-09-10, 13:52
iMarvin iMarvin is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 Bekijk bericht
Ze zeggen bij Pro-assist erg veel over het leveren van Iphones, de ene keer zeggen ze dat je een 3gs krijgt de andere keer een iphone 4. Ze zijn ook niet consequent in het uitleveren van telefoons. Sommige krijgen wel nieuwe Iphones 4 terwijl anderen toch weer hun oude vertrouwde 3GS krijgt. Dit ligt er voornamelijk aan wat ze binnen krijgen. Als ze amper 3GS toestellen binnen krijgen, dan leveren ze Iphone 4 uit.

Over je 3G gesproken zijn dat meestal Gerefurbished toestellen.
Laten we hopen dat hij niet Gerefurbished is, dat zou ik echt k.met peren vinden. De telefoniste had het wel over een "nieuwe" iphone besteld??
  #809  
Oud 30-09-10, 14:37
Souljaa Souljaa is offline
• iOS 6.1.2
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 31
Standaard

ze praten daar bij pro assist alleen maar over 'nieuwe iphone is besteld'

Reken er maar op dat veel 3gs gebruikers gewoon een Gerefurbished iphone terug krijgen maar dat je het verschil tussen nieuw en gerepareerd niet eens kan zien !

Vast wel iemand op dit forum die dit kan bevestigen !
  #810  
Oud 30-09-10, 14:56
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cremerhm Bekijk bericht
Beetje hypocriet natuurlijk aangezien de iPhone4 er (nog) niet in het wit is .... regels buigen om maar een nieuw device te krijgen, dat is niet de reden waarom ik een verzekering heb afgesloten.

Daarbij, als ze me een zwarte leveren dan voldoen ze aan hun voorwaarden, ik krijg een toestel met dezelfde specificatie's terug. Ik heb geen zin om te mieren over de kleur.....tevreden zijn mag ook wel eens!

@TwyLight: ik denk dat je voorzichtig mag concluderen dat er rond 7-9-2010 een toestel als vervanger naar PA is gestuurd, en dat hij daar even "on hold"heeft gelegen. Denk dat dit te maken heeft met de eerdere genoemde problemen door vakantie's e.d.

M.b.t. € 30,-, onderzoekskosten/eigen risico staat in de Algemene Voorwaarden, toch? Mijn schade viel binnen de garantie(periode), vandaar geen eigen risico weet niet of jij nog garantie had?

@dani: hoe langer je voet bij stuk houdt, hoe langer je wacht op een toestel .... dat realiseer je wel?
@ Cremerhm,

Ben het volledig met je eens dat het ombuigen van regels hypocriet is, maar dat jij preekt over het genoegen nemen met een zwarte terwijl mensen bewust voor een witte hebben gekozen vind ik kink klare onzin!

Er zijn zat redenen te bedenken waarom mensen voor een witte hebben gekozen. Neem als voorbeeld dat de witte niet in 8gb is geleverd, als men een witte wou moest men dus bij betalen voor de 16gb.

Nu nog een voorbeeld. Stel jij rijdt je WITTE auto in de prak..deze breng je volgens afspraak met je verzekering naar de schade herstel bedrijf. Het schade herstel bedrijf heeft geen WITTE verf meer dus spuiten ze hem maar groen. Zou jij hiermee akkoord gaan?Lijkt me niet he!

Dus ga nou niet mensen veroordelen, omdat ze persee een witte moeten. Ik snap je standpunt dat men is tevreden moet zijn, maar we moeten ons niet zo makkelijk laten afschepen, want de volgende stap zou zijn aub meneer Cremer hier heeft u een blackberry, hij is even duur en kan naar onze mening hetzelfde als een iphone.

Wees gegroet!
  #811  
Oud 30-09-10, 15:12
iMarvin iMarvin is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 13
Standaard

@Souljaa

als ik het niet zie of merk zou ik er geen problemen mee hebben...


ik had overigens een 3g en geen 3gs, maar heb er ook geen probleem mee as ik die zou krijgen!
  #812  
Oud 30-09-10, 17:26
jaricrime jaricrime is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

Hallo,

Heb vandaag bericht gekregen dat mijn iphone klaar is. Nu even gebeld en wordt mij verteld dat het hele binnenwerk is vervangen. Houd dit dan in dat ik nu een 3g met 3gs binnenwerk (heb een 3g) of blijft dit hetzelfde, want de koerier vertelde mij dat de 3g's niet meer leverbaar zijn.

Jari
  #813  
Oud 30-09-10, 17:29
Souljaa Souljaa is offline
• iOS 6.1.2
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 31
Standaard

Hoi jari,

Denk dat je een gloednieuwe 3gs krijgt tenminste dat lijkt mij of een Gerefurbished 1!
3gs zijn inderdaad leverproblemen mee dat is onderhand al wel duidelijk geworden!
Wel het vage is, Zodra apple iets nieuws lanceert en een ouder model is kapot/gaat kapot dan kunnen ze die problemen niet binnen aanzienbare tijd oplossen ( Dacht ik in eens aan )

@IMarvin.

oeps, Foutje van mij dan !
  #814  
Oud 30-09-10, 17:34
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht

@Babz

Als jij een i4 krijgt vandaag en ik zaterdag die nieuwe witte 3gs 16 gig zullen we dan ruilen?:$ (L)

@Tan Misschien...ALS dat gebeurt...ga ik er eerst ff mee spelen...(misbruiken) en dan bepaal ik wel of ik hem hou of met je ruil
  #815  
Oud 30-09-10, 17:35
jaricrime jaricrime is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

@Souljaa,

Dacht ik zelf ook al, maar omdat de vrouw aan de telefoon zei, dat alleen het binnenwerk was vervangen, moet ik hier alleen het moederbord onder verstaan?
  #816  
Oud 30-09-10, 17:36
Souljaa Souljaa is offline
• iOS 6.1.2
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 31
Standaard

Hahahaha Dikke deal hier !

@Babz Heb je al een i4 ontvangen vandaag ?
  #817  
Oud 30-09-10, 17:37
Souljaa Souljaa is offline
• iOS 6.1.2
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 31
Standaard

Hoi jari,

Ehm ja zoiets ja ! Het gaat iig om het binnenwerk like new processor en shit!

Wat was eigenlijk jouw probleem met de 3g iphone?
  #818  
Oud 30-09-10, 17:39
jaricrime jaricrime is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

@Souljaa,

Ging niet meer aan en geluidsknoppen werkten niet meer.
Hoop eigenlijk wel 3g met 3gs binnenwerk.
  #819  
Oud 30-09-10, 17:39
cremerhm cremerhm is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 102
Standaard

@ Tan_n86 ik zeg nergens dat mensen genoegen moeten nemen met een zwarte terwijl ze per se een witte willen.

Ik heb het tegen de mensen die het eisen van een witte iPhone "misbruiken" om een nieuwe te krijgen. Want als ze een zwarte 4 krijgen dan is het ineens wel goed.

In jouw voorbeeld: ik rijd een witte auto in de prak, wil per se een witte vervanger maar als ik een duurder/nieuwer model krijg dan mag hij ook best paars zijn hoor ...... beetje raar toch?

Heeft iemand bewust een witte gekozen, wilt per se weer een witte terug geen probleem ... maar loop dan niet te klagen dat het een tijdje kan duren voordat je weer een iPhone hebt!

Oh, en trouwens: ik krijg net bericht van thuis dat er een witte iPhone is afgeleverd .... zonder dat ik hier om heb hoeven te zeuren of klagen .....
Geeft best een fijn gevoel! Of het een nieuwe is? Moet ik dadelijk even naar het serienummer kijken, want daar kun je aan zien of ie refurbished is of niet.
  #820  
Oud 30-09-10, 17:40
Souljaa Souljaa is offline
• iOS 6.1.2
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 31
Standaard

@ jari,

hmm ben benieuwd hoe ze dit dan eigenlijk hebben opgelost!
Want zou een 3g moederboard zodanig kunnen worden vervangen voor een 3gs?
Zelf niet echt nerd op dat gebied van iphone en ook nooit echt in verdiept!
Als ik & De rest hier de iphone's maar terug krijgen!
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:35.