//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Helaas ook nog niks van Pro-assist gehoord, terwijl ik om half 12 al een mail gestuurd naar ze op aanraden van Bianca in dit Forum....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #941  
Oud 12-10-10, 16:48
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Helaas ook nog niks van Pro-assist gehoord, terwijl ik om half 12 al een mail gestuurd naar ze op aanraden van Bianca in dit Forum.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #942  
Oud 12-10-10, 16:51
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Ik wacht gemiddeld 5 tot 7 werkdagen voordat ik antwoord heb op een email bericht. Dus waarschijnlijk moet je nog even geduld hebben dani.
Ze zijn niet bepaald snel bij de webcare.
  #943  
Oud 12-10-10, 17:00
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Ik heb het door gehad, ze zijn zo ie zo niet echt snel met antwoorden op e-mails. Maar nu kreeg ik via dit forum een bericht van Bianca dat ik contact met hun moest opnemen via de Webcare. Dan verwacht ik toch allicht dat het vrij rap moet kunnen gaan. Ik snap zo ie zo niet waarom het zo lang moet duren. Ze krijgen die mail toch binnen, dan kunnen ze toch vrij snel een antwoord sturen? vindt het maar een rare manier van communiceren.
  #944  
Oud 12-10-10, 17:04
jonko jonko is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard

Ik heb welles 2 weken op mail moeten wachten.
Ben me iphone 3gs 16 gb zwart al vanaf 11-08-10 kwijt ben altijd aan het bellen en mailen maar krijg op de meeste mails niet eens antwoord terug.
  #945  
Oud 12-10-10, 17:44
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 Bekijk bericht
Nou wat ik denk wat ze bedoelen binnen de garantie is dat het gaat om kleine schade. Waterschade en diefstal enzo, dat valt niet binnen de garantie van Apple. Alles was binnen de garantie van Apple valt zijn dingen die vanuit het apparaat kapot gaan, zoals knoppen die losg aan zitten, of een scherm wat kuren vertoond vanuit binnen. dat soort dingen.

Mijnes heeft ook waterschade gehad (oxidatie) en binnen 2 weken geholpen. Ook was het email verkeer met webcare bij mij heel soepel. Heb max een half uur moeten wachten op een antwoord.

Echt apart dat jij en meer mensen dit niet zo ervaren.
Ik hoop echt dat je snel word geholpen!
  #946  
Oud 12-10-10, 17:48
pellebrakkee pellebrakkee is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Als ik het zo allemaal lees ben ik niet de enige met problemen bij Pro-Assist:

14 weken geleden heb ik mijn Iphone 3g laten vallen, gevolg: het volledige scherm kapot. Ik blij dat ik mijn Iphone gelukkig verzekerd heb. Daar denk ik nu wel anders over. Iphone op laten halen na eerst getelefoneerd te hebben met Pro-Assist (duurt ook 30 minuten voor je iemand aan de lijn hebt) aardige vrouw aan de lijn gekregen en ze zouden hem binnen 4 uur ophalen en ik kreeg een Blackberry (gloednieuw) tot nu toe allemaal prima. Helaas bleef de Blackberry hangen tijdens mijn vakantie dus ik had 2 weken geen telefoon. Terug thuis weer gebeld of mijn Iphone al klaar was. "Nee meneer hij is nog bij de monteur" Nou oke dan maar. Nieuw leentoestel gekregen (Nokia E91) en 4 weken later was mijn Iphone dan eindelijk klaar. Chauffeur komt netjes mijn Iphone terugbrengen en ik was natuurlijk blij. Totdat ik eens goed na het nieuwe scherm keek. Het scherm was nieuw máár hij lag er aan de rechterkant los op!!! Gevolg: er kwam stof onder. Weer gebeld om dit te melden en mevrouw bood aan om de telefoon op te halen voor opnieuw een reparatie. Hier heb ik even mee gewacht want ik had geen zin in weer zon lompe Nokia. Twee weken later toch maar laten ophalen anders zou het scherm nog kapot gaan door vocht e.d. Telefoon werd weer netjes opgehaald en deze keer kreeg ik een Nokia E71 (afschuwelijk apparaat). De chauffeur had nog op het bekende blauwe a4tje geschreven: "scherm zit los en er zit stof onder" verder stond er nog "headset defect aan linker oortje" (mijn oortje was kapot en ik zou nieuwe krijgen hadden ze gezegd). Na 3 weken belde ik maar eens op of het nog lang duurde. "Ja hoor meneer vrijdag komt ie binnen, bent u maandag thuis?" Ja ik was maandag thuis dus laat maar komen. Eindelijk dacht ik na al die weken mijn Iphone te hebben gemist. Ik heb maandag middag dan eindelijk mijn Iphone weer in mijn handen, scherm zit netjes vast. Maar je raadt het natuurlijk al: er zat gewoon nog stof onder. Ook de oortjes die ik zou moeten krijgen waren nergens te bekennen, kreeg gewoon de kapotte terug. Dus ik weer bellen: na een uur proberen en 3 keer weggedrukt te zijn had ik dan eindelijk iemand aan de telefoon. Mevrouw was alles behalve klantvriendelijk en er kwam geen schot in. Op dat moment heb ik dus ook niet afgesproken mijn Iphone opnieuw in te leveren. Ik had geen zin meer om met mevrouw te telefoneren. Een half uur later heb ik toch maar weer gebeld en gevraagd naar de manager. Deze was al naar huis maar de telefoniste zou een mailtje sturen en de volgende dag zou ik 's ochtends gebeld worden. Het is de volgende dag (vandaag dus) maar de manager heeft niet gebeld. Dus dan bel ik zelf maar, uiteindelijk heb ik de manager aan de telefoon gekregen en alles uitgelegd. Uiteraard betreurde ze de gang van zaken. Maar iets regelen dat mij aanstaat? Hoo maar. Toch maar toegegeven en in overleg met de manager zou mijn Iphone met spoed worden gerepareerd en binnen twee uur zouden ze hem ophalen en met een HTC komen (dat wilde ik). Inderdaad de chauffeur was er binnen twee uur maar met een Nokia E52. "Dat was niet afgesproken mevrouw de manager" dacht ik. Dus wéér gebeld met de manager (die uit der vergadering gehaald moest worden) om mijn ongenoegen te uitte. Mevrouw was het hier niet mee eens en het was allemaal maar mijn probleem. Morgen komen ze dan (hopelijk) een HTC afgeven.

Hopelijk dat mijn Iphone nu netjes terug komt binnen de afgesproken tijd en dat ik dan mijn verzekering kan opzeggen!
  #947  
Oud 12-10-10, 17:56
jonko jonko is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard

Ik word ****** gek van dat geouwehoer wacht nu al 9 weken heb vorige week gebeld en ik wou de manager spreken, maar dat kon niet dus heb een mail moeten sturen nu nog steeds geen antwoord op de mail gehad dus net maar is gebeld..... Ja de manager is de hele tijd in bespreking bla bla... Denk dat ik maar ef naar tiel moet rijden.... Nu word ik ook al weer naar t-mobile gestuurd Er word niks gedaan heb tot nu toe overal zelf achteraan moeten gaan.
  #948  
Oud 12-10-10, 17:58
pellebrakkee pellebrakkee is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonko Bekijk bericht
Ik word ****** gek van dat geouwehoer wacht nu al 9 weken heb vorige week gebeld en ik wou de manager spreken, maar dat kon niet dus heb een mail moeten sturen nu nog steeds geen antwoord op de mail gehad dus net maar is gebeld..... Ja de manager is de hele tijd in bespreking bla bla... Denk dat ik maar ef naar tiel moet rijden.... Nu word ik ook al weer naar t-mobile gestuurd Er word niks gedaan heb tot nu toe overal zelf achteraan moeten gaan.

Je moet gewoon eisen dat je ze aan de lijn krijgt! Had het zelfde, maar wel aan de lijn gekregen! (niet dat je er iets aan hebt want die managers zijn 10x zo erg!!)
  #949  
Oud 12-10-10, 20:48
tommot tommot is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 43
Standaard

Iphone is op 22 september opgehaald ter reparatie. Aan het begin van vorige week heb ik ProAssist gebeld met de vraag hoe het met m'n reparatie gaat. Werd toen gemeld dat de reparatiedienst op een onderdeel wacht. Vandaag heb ik weer gebeld en kreeg ik te horen dat m'n toestel klaar is. Aan het einde van de week krijg ik m'n iPhone weer. Zal een hele verademing zijn. Heb nu namelijk een HTC die draait op Windows Mobile.

Dus als je geen reactie op mailtje(s) krijgt, gewoon even bellen. Je kan het beste overdag bellen en niet rond de zogenaamde 'spitsuren', dan hang je tientallen minuten in de wacht.
  #950  
Oud 12-10-10, 22:00
bartha's schermafbeelding
bartha bartha is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Vlaardingen (NL)
Berichten: 127
Standaard

@tommot
Kan me me even een pb sturen met je imei nummer?! Dan zal ik even kijken bij Apple of er al wat gedaan is met je toestel.. Of dat deze buiten Apple wordt gefixt.
__________________
iPhone problemen? Kijk even op www.harent.nl
  #951  
Oud 13-10-10, 01:55
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
Mijnes heeft ook waterschade gehad (oxidatie) en binnen 2 weken geholpen. Ook was het email verkeer met webcare bij mij heel soepel. Heb max een half uur moeten wachten op een antwoord.

Echt apart dat jij en meer mensen dit niet zo ervaren.
Ik hoop echt dat je snel word geholpen!
Jah ik vindt dit ook erg raar, maar bij jou kon hij gerepareerd worden of niet? Bij mij moet een heel nieuw toestel besteld worden. Dan hebben ze volgens mij gewoon geen zin om terug te mailen of met bellen, omdat ze niks weten te sturen behalve dan dat hij in bestelling staat, dat ze erg moeilijk leverbaar zijn op het moment (het moment duurt geloof ik in totaal al driekwart jaar) en dat ze geen tijdsindicatie kunnen geven. Jij hebt waarschijnlijk het geluk gehad dat hij gerepareerd kon worden. Hierdoor hebben ze sneller informatie en kunnen ze snel met goed nieuws komen.

Wij degene met de nieuwe toestellen in bestelling worden vervelend, want wij willen allemaal onze telefoons terug, maar zij hebben een probleem en hebben geen zin om elke keer dezelfde mailtjes te sturen.

Dat is er aan de hand i think.
  #952  
Oud 13-10-10, 11:26
toqa toqa is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 23
Standaard

Dan blijft het een rare gang van zaken. Een telefoontje/mailtje is gewoon op zijn plaats en zal ook heel wat gezeur voorkomen. Al was het alleen al over de stand van zaken.
  #953  
Oud 13-10-10, 12:05
Anne! Anne! is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 33
Standaard

Zojuist hebben ze een nieuwe Iphone 3GS bij me gebracht! Dus nu alles er weer op aan het zetten. Op zich is het bij mij allemaal redelijk goed verlopen, afgezien van de vreselijk slechte leentelefoon!
  #954  
Oud 13-10-10, 12:30
sebasvdv sebasvdv is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anne! Bekijk bericht
Zojuist hebben ze een nieuwe Iphone 3GS bij me gebracht! Dus nu alles er weer op aan het zetten. Op zich is het bij mij allemaal redelijk goed verlopen, afgezien van de vreselijk slechte leentelefoon!
En had je hiervoor ook een 3GS? En vertelden ze dat ie gerepareerd zou zijn? Bij mij vertellen ze dus dat ie gerepareerd is, maar met waterschade lijkt me dat apart. Dus hoop ik nog steeds ook op een nieuwe, zoals jij!
  #955  
Oud 13-10-10, 12:30
Mathijs3GS Mathijs3GS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 23
Standaard

Helaas vrijdag mijn telefoon laten vallen, geen optische schade, alleen functioneerde de onderkant van mijn iPhone niet meer. Erg onhandig als je je wachtwoord wil intikken.. dezelfde dag is ProAssist hem komen ophalen, nu weer 2 tot 4 wk wachten. Er zat overigens ook alweer een haarscheurtje in aan de zijkant en mijn oortjes waren defect ( dus meegestuurd)..

nu een 6230i... ;-) da's retro!
  #956  
Oud 13-10-10, 13:11
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Inmiddels alweer 24 uur geleden dat ik het beloofde mailtje naar Bianca heb gestuurd met mijn contactgegevens. Nog steeds geen reactie op gehad. Ik snap echt niet waarom het bij Pro-assist allemaal zo lang duurt. Ze vraagt mij om mijn contactgegevens om vervolgens met mij contact op te nemen (telefonisch) waarom moet het dan zo lang duren voordat ze dan ook daadwerkelijk contact met mij opnemen. En dan vindt ik 24 uur inderdaad al lang, al helemaal omdat ze met mij via dit forum contact opneemt om mijn gegevens te sturen.

Ik denk toch dat het tijd wordt dat we met de mensen die hier ook last van hebben gezamelijk naar een kassa of radar gaan stappen, want er komt hier weinig van terecht. Ik heb het idee dat ik zo nog wel maanden aan het lijntje kan worden gehouden. Daar heb ik dus geen zin in. Ik wil gewoon mijn Iphone terug en geen gezeur. T-mobile is de enige die Iphone's verkoopt, hoe moeilijk moet het dan zijn om aan Iphone's te komen. Alle andere Telecom aanbieders hebben deze telefoon niet. De Samsung Galaxy S is toch ook gewoon prima leverbaar in elke winkel en zelfs via Pro-assist. Niet dat ik dit toestel wil, maar het gaat om het idee.
  #957  
Oud 13-10-10, 13:51
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 Bekijk bericht
Jah ik vindt dit ook erg raar, maar bij jou kon hij gerepareerd worden of niet? Bij mij moet een heel nieuw toestel besteld worden. Dan hebben ze volgens mij gewoon geen zin om terug te mailen of met bellen, omdat ze niks weten te sturen behalve dan dat hij in bestelling staat, dat ze erg moeilijk leverbaar zijn op het moment (het moment duurt geloof ik in totaal al driekwart jaar) en dat ze geen tijdsindicatie kunnen geven. Jij hebt waarschijnlijk het geluk gehad dat hij gerepareerd kon worden. Hierdoor hebben ze sneller informatie en kunnen ze snel met goed nieuws komen.

Wij degene met de nieuwe toestellen in bestelling worden vervelend, want wij willen allemaal onze telefoons terug, maar zij hebben een probleem en hebben geen zin om elke keer dezelfde mailtjes te sturen.

Dat is er aan de hand i think.
Nu komt het Dani: Ik kreeg eerst een mail van webcare dat mijn unitboard was vervangen dus kan je concluderen dat mijn eigen toestel was gerepareerd. Vervolgens werd ik gebeld om een terug lever afspraak te maken en vroeg ik ter bevestiging (omdat mijn oude telefoon enkele deukjes had) of ik nou mijn eigen toestel kreeg of een splinter nieuwe. Toen wist de telefonist te melden dat ik een splinternieuwe kreeg.

En ja hoor de volgende dag kwam de beste man van Pro Assist een splinternieuwe 3gs brengen nieuw in doos!!

Met andere woorden: Aan de enekant werd er gecommuniceerd dat mijn eigentoestel was gerepareerd en aan de andere kant kreeg ik gewoon een hele nieuwe. Het is allemaal een beetje frappant.
  #958  
Oud 13-10-10, 14:10
toqa toqa is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 23
Standaard

Net maar weer eens aan de telefoon gehangen met Pro Assist. Ze weten nog steeds niet wanneer ik nu mijn telefoon terug kon krijgen. Enige wat ze konden melden is dat het niet de 3G word. Wat natuurlijk logisch is, want die wordt niet meer gemaakt. Nu maar kijken wat voor een iPhone ik terug krijg. Inmiddels de verzekering maar opgezegd. En gelijk een nieuwe aangevraagd voor me iPhone4 die ik al besteld had. Voordeel van de nieuwe verzekering is dat het leentoestel bij schade wel een iPhone wordt ipv een andere oude telefoon. Kost dan ook wel weer meer.
  #959  
Oud 13-10-10, 14:21
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toqa Bekijk bericht
Net maar weer eens aan de telefoon gehangen met Pro Assist. Ze weten nog steeds niet wanneer ik nu mijn telefoon terug kon krijgen. Enige wat ze konden melden is dat het niet de 3G word. Wat natuurlijk logisch is, want die wordt niet meer gemaakt. Nu maar kijken wat voor een iPhone ik terug krijg. Inmiddels de verzekering maar opgezegd. En gelijk een nieuwe aangevraagd voor me iPhone4 die ik al besteld had. Voordeel van de nieuwe verzekering is dat het leentoestel bij schade wel een iPhone wordt ipv een andere oude telefoon. Kost dan ook wel weer meer.
Oowwh hoeveel betaal je dan en wat voor verzekering is het?
  #960  
Oud 13-10-10, 14:22
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Dat zou wel grappig zijn dat ze dan Iphones als leentoestel geven, ze hebben knijter veel moeite met leveren van toestellen. Maar ondertussen kunnen ze ze wel als leentoestel aanbieden... Frapant... Het wordt steeds gekker bij Pro-assist..
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:45.