//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @henkie123 stuur je imei even in een PB dan kan ik morgen kijken of ik iets van info voor je kan vinden bij Apple....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #981  
Oud 13-10-10, 23:35
bartha's schermafbeelding
bartha bartha is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Vlaardingen (NL)
Berichten: 127
Standaard

@henkie123 stuur je imei even in een PB dan kan ik morgen kijken of ik iets van info voor je kan vinden bij Apple.
__________________
iPhone problemen? Kijk even op www.harent.nl
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #982  
Oud 13-10-10, 23:37
henkie123 henkie123 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

hoe weet ik mn imei en hoe stuur ik een privebericht?
  #983  
Oud 13-10-10, 23:38
jonko jonko is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard

Ik bel nu iedere dag maar iedere dag is de manager in gesprek
En ze zeggen dat ik moet mailen naar claimservice, dat heb ik vrijdag gedaan en nu nog geen antwoord en zo heb ik vaker gemaild en geen antwoord gekregen.
Zo tikken de weken wel voorbij!
__________________
http://www.weedwar.nl/?ref=23802
  #984  
Oud 13-10-10, 23:39
bartha's schermafbeelding
bartha bartha is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Vlaardingen (NL)
Berichten: 127
Standaard

IMEI staat op je bon/doos en reparatie formulier en prive bericht moet je op me naam klikken even zoeken dus!
  #985  
Oud 13-10-10, 23:40
henkie123 henkie123 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

ja ik ben nu ook bezig met een boze mail
maar goed dat zal ook wel weer niet helpen..
  #986  
Oud 14-10-10, 09:42
zed_no1 zed_no1 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henkie123 Bekijk bericht
ik ben mijn iphone 3GS als sinds 1 augustus kwijt,
als ik bel weten ze niks en niemand kan helpen
iemand tips? ik wil eigenlijk wel een iphone 4
10 week ik belachelijk lang lijkt me..
mja ik wacht al vanaf 18 augustus en dan lees ik berichten van gasten die net een maand wachten..
  #987  
Oud 14-10-10, 10:15
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Gister maar weer eens gebeld met pro assist, wanneer ik een nieuwe iPhone kan verwachten. De dame verteld me dat het nog ongeveer 8 weken kan duren!

Heb haar dus ook medegedeeld dat ik hier niet mee akkoord ga, ben mijn iPhone al vanaf 17 augustus kwijt en ga niet nog 8 weken wachten, dat zou betekenen dat ik er pas een in december krijg. Heb haar een bericht laten sturen naar Francis van het webcare team, zij heeft mijn dossier in behandeling en gaat me terug bellen hierover. Ik zit al lang genoeg zonder iPhone!

@zed_no1

Dat klopt, snap het helen FIFO systeem van Pro-Assist niet, andere hebben binnen enkele weken een nieuw toestel in doos, terwijl andere klanten al maanden zitten te wachten op een nieuw toestel.

Laatst gewijzigd door Agaron; 14-10-10 om 10:19.
  #988  
Oud 14-10-10, 11:26
jonko jonko is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agaron Bekijk bericht
Gister maar weer eens gebeld met pro assist, wanneer ik een nieuwe iPhone kan verwachten. De dame verteld me dat het nog ongeveer 8 weken kan duren!

Heb haar dus ook medegedeeld dat ik hier niet mee akkoord ga, ben mijn iPhone al vanaf 17 augustus kwijt en ga niet nog 8 weken wachten, dat zou betekenen dat ik er pas een in december krijg. Heb haar een bericht laten sturen naar Francis van het webcare team, zij heeft mijn dossier in behandeling en gaat me terug bellen hierover. Ik zit al lang genoeg zonder iPhone!

@zed_no1

Dat klopt, snap het helen FIFO systeem van Pro-Assist niet, andere hebben binnen enkele weken een nieuw toestel in doos, terwijl andere klanten al maanden zitten te wachten op een nieuw toestel.


Het loopt allemaal voor geen ene flikker daar ik wacht ook al vanaf 11 augustus en bellen en mailen geven ze je gewoon geen antwoord.
  #989  
Oud 14-10-10, 11:27
zed_no1 zed_no1 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonko Bekijk bericht
Het loopt allemaal voor geen ene flikker daar ik wacht ook al vanaf 11 augustus en bellen en mailen geven ze je gewoon geen antwoord.
Klopt dat is wel het ergste.. je hebt geen idee wanneer iemand wakker wordt.. en met je dossier aan de slag gaat.. (schijnbaar gaat het dan snel..)
  #990  
Oud 14-10-10, 13:37
NCKKÓ NCKKÓ is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Ik heb net gebeld naar Pro-Assist, mn iPhone is nu precies 3 weken weg & ik kreeg te horen van de telefoniste dat ik een afspraak kon maken.
Dus gelijk een afspraak gemaakt voor zaterdagmiddag!
Volgens mij hebben ze me 3G gewoon kunnen maken want ik heb niks gehoord over een nieuw toestel.
Ik kan niet wachten tot ik m weer kan gebruiken.
  #991  
Oud 14-10-10, 13:38
sebasvdv sebasvdv is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
Dag Dani, heel apart dat jij je telefoon dan nog niet terug hebt. Jou telefoon valt namelijk nog binnen garantie (waar we het uitvoerig over hebben gehad hiervoor) dus pro assist hoeft niets te doen! Ze hoeven alleen maar je telefoon op te sturen en ze krijgen dan meteen van de leverancier (apple) een 3gs terug voor jou.

Dit is gebeurd bij vele mensen op dit forum met verschillende problemen, even een voorbeeld babz86 had cosmetische schade (2 weken gewacht, nieuwe 3gs 16 gig) en ik had blijkbaar last van oxidatie ik kreeg gecommuniceerd dat het unitboard was vervangen, maar kreeg gewoon een hele nieuwe 3gs 16gig.

@ Sebas: Je krijgt gewoon een nieuwe hoor let maar op Ze communiceren dat ze telefoontjes repareren, maar je krijgt bijna in alle gevallen een hele nieuwe of 1 die zo goed als nieuw is. En gezien je verhaal zit jij ook nog binnen die jaar 'garantie' dus je krijgt net als ik gewoon een 3gs terug.
Nou ik ben benieuwd dan, ik heb namelijk net nog even met proassist gebeld wanneer ze deze middag ongeveer langs zouden komen. Ook heb ik daarna nog even gevraagd of ik nou een nieuw toestel krijg of mijn gerepareerde toestel. Toen zei ze dat er echt stond dat hij is gerepareerd, stond iets van 'dubbele reparatie'. Denk dus dat die van mij gewoon echt gerepareerd kon worden. Hopelijk werkt hij dan nog een beetje, en niet dat ie na een paar dagen alweer niks meer doet.. Verder had ik ook last van haarscheuren en krassen, dus ik hoop maar dat mijn toestel er wel gewoon weer als nieuw uitziet..

We zullen het zien, tussen kwart over 2 en kwart over 3 schijnen ze langs te komen.
  #992  
Oud 14-10-10, 13:56
toqa toqa is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NCKKÓ Bekijk bericht
Ik heb net gebeld naar Pro-Assist, mn iPhone is nu precies 3 weken weg & ik kreeg te horen van de telefoniste dat ik een afspraak kon maken.
Dus gelijk een afspraak gemaakt voor zaterdagmiddag!
Volgens mij hebben ze me 3G gewoon kunnen maken want ik heb niks gehoord over een nieuw toestel.
Ik kan niet wachten tot ik m weer kan gebruiken.
Heb je geluk. Ben al wachtende vanaf 22 juli op me 3G. Maar ik krijg een ander toestel, 3GS of 4 wisten ze me gister te vertellen
  #993  
Oud 14-10-10, 14:29
Braambes Braambes is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Ik heb op 27-09 2 iPhone's ingeleverd.

Een 3G met een barst, en een defecte connector.
en een 3Gs met waterschade. (van mijn vriendin)

Vandaag gebeld naar de status, het toestel met waterschade is gerepareerd, en de 3G is vervangen door Apple, aldus de telefoniste.

Aankomende maandag komen ze de telefoons na exact 3 weken weer brengen.
Dus, ben benieuwd!
  #994  
Oud 14-10-10, 15:45
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Gisteren ook maar weer eens gebeld met PA. Mevrouw was aardig en hielp me uitstekend. Ze vertelde dat mijn iPhone stuk was en dat er een nieuwe inbestelling was. Het is alweer 3,5 week geleden dat ik mijn iPhone had ingeleverd.
Ze kon me niets vertellen over wanneer ik mijn iPhone kon verwachten, maar ik zou tzt gebeld worden.
Wat ze me wel kon vertellen was dat er vandaag (donderdag 14-10) een nieuwe lading iPhone binnen kwam, een stuk of 2000 vertelde ze.
Dus als ik jullie was zou ik morgen nog 'n keer bellen en misschien helpen ze je dan wat sneller, ik ga het iig nog 'n keer proberen.
  #995  
Oud 14-10-10, 16:16
NCKKÓ NCKKÓ is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toqa Bekijk bericht
Heb je geluk. Ben al wachtende vanaf 22 juli op me 3G. Maar ik krijg een ander toestel, 3GS of 4 wisten ze me gister te vertellen
T*ring, dat is wel heel erg lang!
Maar wel mooi dat je iig een 3GS of 4 terug krijgt. Ik hoop een 4 voor je, want dat verdien je wel na zo'n lange tijd!
  #996  
Oud 14-10-10, 16:28
apster apster is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toqa Bekijk bericht
Heb je geluk. Ben al wachtende vanaf 22 juli op me 3G. Maar ik krijg een ander toestel, 3GS of 4 wisten ze me gister te vertellen
Ik wacht ook sinds die tijd... maar nog niks gehoord.
  #997  
Oud 14-10-10, 17:27
sebasvdv sebasvdv is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 18
Standaard

Nu wordt het helemaal mooi.. Net kwam die koerier langs van proassist, werd me medegedeeld dat het toestel inderdaad was gerepareerd. Maar toen ik het toestel onder ogen kreeg, zag ik dat er nog steeds haarscheurtjes in zaten (had ik al een tijdje), maar ook de schade veroorzaakt doordat mijn iPhone in de wasmachine zat: scheurtjes en krasjes.

Daar hebben ze dus helemaal niets mee gedaan. Fout bleek te liggen in het feit dat op het reparatieformulier alleen was gezet dat er 'waterschade' was. Vervolgens kijkt zo'n reparatiebedrijf dus niet verder dan hun neus lang is? Nu moet het toestel dus weer teruggestuurd worden en heb ik nog steeds niet mijn iPhone. Inmiddels wel een boze mail gestuurd naar webcare, dat ik dit geen manier van zaken doen vind.
  #998  
Oud 14-10-10, 17:34
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sebasvdv Bekijk bericht
Nu wordt het helemaal mooi.. Net kwam die koerier langs van proassist, werd me medegedeeld dat het toestel inderdaad was gerepareerd. Maar toen ik het toestel onder ogen kreeg, zag ik dat er nog steeds haarscheurtjes in zaten (had ik al een tijdje), maar ook de schade veroorzaakt doordat mijn iPhone in de wasmachine zat: scheurtjes en krasjes.

Daar hebben ze dus helemaal niets mee gedaan. Fout bleek te liggen in het feit dat op het reparatieformulier alleen was gezet dat er 'waterschade' was. Vervolgens kijkt zo'n reparatiebedrijf dus niet verder dan hun neus lang is? Nu moet het toestel dus weer teruggestuurd worden en heb ik nog steeds niet mijn iPhone. Inmiddels wel een boze mail gestuurd naar webcare, dat ik dit geen manier van zaken doen vind.
Dit slaat inderdaad helemaal nergens op. Dikke kans dat je hem nu weer 'n flinke tijd kwijt bent.

[Offtopic: we zijn de 1000 posts over dit onderwerp al gepasseerd, ik weet niet of dit nu 'n goed of slecht teken is richting PA]
  #999  
Oud 14-10-10, 18:12
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sebasvdv Bekijk bericht
Nu wordt het helemaal mooi.. Net kwam die koerier langs van proassist, werd me medegedeeld dat het toestel inderdaad was gerepareerd. Maar toen ik het toestel onder ogen kreeg, zag ik dat er nog steeds haarscheurtjes in zaten (had ik al een tijdje), maar ook de schade veroorzaakt doordat mijn iPhone in de wasmachine zat: scheurtjes en krasjes.

Daar hebben ze dus helemaal niets mee gedaan. Fout bleek te liggen in het feit dat op het reparatieformulier alleen was gezet dat er 'waterschade' was. Vervolgens kijkt zo'n reparatiebedrijf dus niet verder dan hun neus lang is? Nu moet het toestel dus weer teruggestuurd worden en heb ik nog steeds niet mijn iPhone. Inmiddels wel een boze mail gestuurd naar webcare, dat ik dit geen manier van zaken doen vind.
Dag Sebas,

Jezus mina hebben ze bij jou dus echt het unitboard vervangen?Dit vind ik echt ongelovelijk, snap niet waarom ze dan niet even de omhulsen vervangen als die toch helemaal uitelkaar ligt:S

Pff ik kan me echt voorstellen hoe kwaad je nu bent..ik zou echt helemaal flippen..in dit geval is PA gewoon een stuk verdriet
  #1000  
Oud 14-10-10, 18:23
bartha's schermafbeelding
bartha bartha is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Vlaardingen (NL)
Berichten: 127
Standaard

Als Pro-assist je toestel krijgt gaan ze eerst kijken of ze het ergens kunnen laten repareren buiten Apple om, dit is vaak goedkoper. Als die die reparateur er niet uitkomt / geen onderdelen heeft of als het nog onder een gewone Apple garantie valt wordt het toetel pas doorgestuurd voor screening naar bijv. Solid Vision. Als je de achterkant van je iPhone wordt vervangen bij Pro-assist en niet bij Apple zal het nooit een Apple achterkant zijn maar een imitatie.... Gaat het om een normaal garantie geval meld dit dan gewoon bij een Apple service center zoal Solid Vision dan krijg je wel de Apple service en een originele achterkant

Het toestel van sebasvdv is dus gerepareerd en heeft dus (waarschijnlijk) geen refurbished / nieuw toestel gekregen van Apple. Hadden ze dit wel gedaan dan had Pro-assist 179,- euro moeten betalen aan Apple. Nu hebben ze (wat ik uit het verhaal begrijp) de binnenkant schoongemaakt en meestal de accu vervangen en zijn ze voor nog geen 50,- euro klaar en is er GEEN verzekering meer op je toestel bij Apple, maar alleen nog bij Pro-assist.

Mijn tip is dan ook: Denk goed na over een verzekering!! Meestal heb je voor minder dan 190euro een nieuw (refurbished) toestel van Apple bij inlevering van het oude toestel met vocht/stoot/val schade en loopt je 2jaar (bij een NL iPhone, T-mobile, KPN, HI, Telfort, Vodafone)garantie gewoon door!

Laatst gewijzigd door bartha; 14-10-10 om 19:20. Reden: update tekst...
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:26.