//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Week 14 hier inmiddels en exact dezelfde mail gekregen van Bianca van Webcare..... Ik word hier niet blij van...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1121  
Oud 04-11-10, 15:58
MoniqueZ MoniqueZ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Week 14 hier inmiddels en exact dezelfde mail gekregen van Bianca van Webcare.....

Ik word hier niet blij van
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1122  
Oud 04-11-10, 16:20
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MoniqueZ Bekijk bericht
Week 14 hier inmiddels en exact dezelfde mail gekregen van Bianca van Webcare.....

Ik word hier niet blij van
Ik dacht dat ik met 6 weken een van de wat langer wachtende was, maar als ik dit zo allemaal lees zakt de moed me in de schoenen.
Kort samengevat, als je je iPhone gekocht hebt bij 'n T-mobile-shop en je sluit daar de verzekering bij af, ben je de pineut en moet je maanden wachten. Als je het bij BelCompany had afgesloten had je recht op het terugbetalen van waarde van de iPhone en kan je op eigen initiatief een andere telefoon aanschaffen (en beter inzicht hebben in de levertijd).

Er zit gewoon niets anders op dan wachten ....
  #1123  
Oud 04-11-10, 16:44
zed_no1 zed_no1 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard

jeps inmiddels ook 11 weken aan het wachten..
  #1124  
Oud 04-11-10, 17:17
gaboz gaboz is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard

ik ben nu bijna aan week 8; dit duurt lang. vindt het niet leuk meer.
  #1125  
Oud 04-11-10, 17:33
musa-rsn musa-rsn is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostlenders Bekijk bericht
Ik dacht dat ik met 6 weken een van de wat langer wachtende was, maar als ik dit zo allemaal lees zakt de moed me in de schoenen.
Kort samengevat, als je je iPhone gekocht hebt bij 'n T-mobile-shop en je sluit daar de verzekering bij af, ben je de pineut en moet je maanden wachten. Als je het bij BelCompany had afgesloten had je recht op het terugbetalen van waarde van de iPhone en kan je op eigen initiatief een andere telefoon aanschaffen (en beter inzicht hebben in de levertijd).

Er zit gewoon niets anders op dan wachten ....
Heb mijn toestel ook bij belcomany gekocht, en ik heb geen recht op een financiele vergoeding zegt pro-assist mij...
  #1126  
Oud 04-11-10, 17:46
ARTiiii ARTiiii is offline
• iOS 4.1
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar ARTiiii
Standaard

Net bij de t-mobile shop geweest, de vriendelijke meneer daar heeft met pro assist gebeld en Pro Assist kon nog steeds niets melden. Wel raadde Pro Assist aan om contact op te nemen met de t-mobile klantenservice, voor een vergoeding wegens wanprestatie. Dus ik bel t-mobile en krijg te horen dat zij er al helemaal niets aan kunnen doen, dat alles via Pro Assist moet.

Ik word zo ziek van dit soort gevallen.
  #1127  
Oud 04-11-10, 21:49
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeerds Bekijk bericht
Even puur hypothetisch;
Mijn iPhone ligt bij mijn vriendin thuis op tafel, de (motorisch gestoorde) kat van mijn vriendin springt op tafel en kickt m'n iPhone op de grond. De inboedelverzekering van mijn vriendin dekt dit...?
Nee zo werkt een inboedelverzekering niet. Als ik een kat neem en die beukt mijn tv van de tafel, dan vergoed een inboedelverzekering dit ook niet. Voornamelijk brand, grootschalige water, diefstal en dergelijke zaken. In dit soort gevallen moet je dan naar je verzekering voor het toestel of apparaat.
  #1128  
Oud 05-11-10, 11:09
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Het is toch eigenlijk van de zotten dat je bij het afgeven van je telefoon 'n maximum wachttijd van 2 tot 6 weken wordt beloofd, maar dat sommige onder ons nu al meer dan twee keer zo lang aan het wachten zijn...
Ik kan het gewoon niet begrijpen dat het leveren van 'n toestel zo lang duurt, wiens schuld het ook is. Als ik 'n nieuw abonnement afsluit via de T-mobile site dan staat er dan ik 8 weken moet wachten en bij navragen in de winkels dat dit veel korter kan zijn.
Hoe is het dan mogelijk dat Pro Assist (PA) hier zo lang over doet, ik begrijp het gewoon niet.

Daarnaast snap ik ook niets van de werkwijze van PA. Beloftes maken en ze niet nakomen. Kijk als je afhankelijk bent van derden kan je als bedrijf gewoon geen beloftes maken richting je klanten. Je kan 'n schatting maken op ervaringen uit het verleden maar dan houdt het ook op. Dan weet je als klant waar je aan toe bent, ookal is dit misschien 2 maanden, maar dan weet het van te voren en kan je er wat mee.

Dit doet zo'n bedrijft geen goed. Het zal voor mij ook de eerste en de laatste keer zijn dat ik met PA in zee ga. Ik zal ook tegen iedereen zeggen die mij om advies vragen over het afsluiten van 'n verzekering voor de iPhone om niet voor PA te kiezen.

Heel jammer, meer kan ik er niet van maken.
  #1129  
Oud 05-11-10, 16:54
hans87 hans87 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Zojuist een Iphone 4 besteld bij T-mobile; door middel van een early renewal mijn contract een half jaar vervroegd mogen oversluiten, de kosten voor oversluiten worden door t-mobile voor rekening genomen. Geeft aan dat T-Mobile het Pro-Assist probleem eindelijk begint te begrijpen.

Wachttijd op Iphone 4 bedraagt enkele weken, maar door de kostenloze renewal ga ik in ieder geval naar een voordeliger prijsplan, krijg ik de iphone 4 geleverd en daarbovenop alsnog een nieuwe iphone van Pro-Assist...

Voor zover nu eindelijk dus begrip en prettig contact met t-mobile. Gelukkig!
  #1130  
Oud 05-11-10, 17:31
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeerds Bekijk bericht
Even puur hypothetisch;
Mijn iPhone ligt bij mijn vriendin thuis op tafel, de (motorisch gestoorde) kat van mijn vriendin springt op tafel en kickt m'n iPhone op de grond. De inboedelverzekering van mijn vriendin dekt dit...?
Je vriendin is aansprakelijk voor de acties van haar huisdier. Als zij dus een aansprakelijkheidsverzekering heeft, dan kan je daar verhaal halen en anders zal zij je zelf moeten vergoeden.
  #1131  
Oud 05-11-10, 19:16
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Zojuist gebeld door T-Mobile verkeringen en maandag komen ze mijn iPhone brengen. Gewoon een 3GS 16 gb. na meer dan twee maanden gewacht te hebben komt hij terug.
  #1132  
Oud 05-11-10, 19:24
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 Bekijk bericht
Zojuist gebeld door T-Mobile verkeringen en maandag komen ze mijn iPhone brengen. Gewoon een 3GS 16 gb. na meer dan twee maanden gewacht te hebben komt hij terug.
Waarom werd je gebeld door T-mobile en niet door PA? Ach ja, je hebt je iPhone tenminste weer terug.
  #1133  
Oud 05-11-10, 20:04
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Ik ben net ook gebeld, maandag wordt bij mij een iPhone afgeleverd. De medewerkster had na de afspraak boeken al vrij snel de verbinding verbroken, dus welke versie ze mij gaan leveren weet ik nog steeds niet. Ik laat me verrassen

Nou hopelijk is het nu eindelijk opgelost met proassist en hoop ik de komende tijd niks meer te maken te hebben met dit bedrijf.

Laatst gewijzigd door Agaron; 06-11-10 om 00:59.
  #1134  
Oud 05-11-10, 20:42
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agaron Bekijk bericht
Ik ben net ook gebeld, maandag wordt bij mij een iPhone afgeleverd. De medewerkster had na de afspraak boeken al vrij snel de verbinding verbroken, dus welke versie ze mij gaan leveren weet ik nog steeds niet. Ik laat me verrassen

Nou hopelijk is het nu eindelijk opgelost met proassist en hoop ik de komende tijd niks meer te maken te hebben met dit bedrijf.
17 augustus - 8 november
Oef, is dit een charmeoffensief van T-Mobile? Blij zijn we er in ieder geval mee!
  #1135  
Oud 05-11-10, 20:59
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Grote kans dat ook jij een 3GS gaat krijgen. Als jij wel een iPhone 4 zou krijgen wordt ik wel een beetje link haha.

We gaan het meemaken maandag
  #1136  
Oud 06-11-10, 15:47
JackLubberman JackLubberman is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard

Zit vandaag precies 9 weken te wachten. Wekelijks mailcontact met af en toe zelfs een antwoord terug !!!. Ongelooflijk dat een bedrijf op deze manier kan blijven functioneren.
  #1137  
Oud 06-11-10, 18:13
merijnvld merijnvld is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 55
Standaard

Ik heb een Iphone 4 waarvan de microfoon kapot is, ik kan niet op luidspreker en facetime bellen of filmen want dan is er niets van te horen.

Nu heb ik een pro assist verzekering maar ik heb geen zin om 6 weken te wachten en misschien wel langer na alles wat ik hierboven lees.

Iemand een idee waar ik dit kan laten maken en dat het wat sneller gaat? Het gaat alleen om het microfoontje
  #1138  
Oud 06-11-10, 19:12
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door merijnvld Bekijk bericht
Ik heb een Iphone 4 waarvan de microfoon kapot is, ik kan niet op luidspreker en facetime bellen of filmen want dan is er niets van te horen.

Nu heb ik een pro assist verzekering maar ik heb geen zin om 6 weken te wachten en misschien wel langer na alles wat ik hierboven lees.

Iemand een idee waar ik dit kan laten maken en dat het wat sneller gaat? Het gaat alleen om het microfoontje
Jij zit nog in 't eerste jaar van de garantie en dan zal het niet zo lang duren. Verder krijg jij ook 'n iPhone als leentoestel omdat jij 'n ander soort verzekering betaalt, als het goed is. Dit moet je goed navragen wanneer je ze opbelt.
  #1139  
Oud 06-11-10, 19:32
merijnvld merijnvld is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 55
Standaard

Ik heb voor de 4 de 3g gehad ook met een verzekering van Pro Assist, en daar kreeg ik echt geen Iphone als leentoestel. Maar een of andere gare Nokia smartphone.
  #1140  
Oud 06-11-10, 23:10
ARTiiii ARTiiii is offline
• iOS 4.1
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar ARTiiii
Standaard

nou, bericht hoor, krijg hem dinsdag middag. Ga wel nog even flink zeiken, wil vergoeding
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:19.