//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand Wel eens een iPhone als leentoestel gehad?? Ik krijg altijd alleen maar Nokia smartphones...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1141  
Oud 07-11-10, 09:51
merijnvld merijnvld is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 55
Standaard

Heeft iemand Wel eens een iPhone als leentoestel gehad?? Ik krijg altijd alleen maar Nokia smartphones
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1142  
Oud 08-11-10, 12:51
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 Bekijk bericht
Zojuist gebeld door T-Mobile verkeringen en maandag komen ze mijn iPhone brengen. Gewoon een 3GS 16 gb. na meer dan twee maanden gewacht te hebben komt hij terug.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agaron Bekijk bericht
Ik ben net ook gebeld, maandag wordt bij mij een iPhone afgeleverd. De medewerkster had na de afspraak boeken al vrij snel de verbinding verbroken, dus welke versie ze mij gaan leveren weet ik nog steeds niet. Ik laat me verrassen

Nou hopelijk is het nu eindelijk opgelost met proassist en hoop ik de komende tijd niks meer te maken te hebben met dit bedrijf.
En? Is je geliefde iPhone alweer binnen?
  #1143  
Oud 08-11-10, 13:26
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Nee Pro Assist moet voor 4 uur komen....

Via een ander forum heb ik vernomen dat ze refurb modellen uitleveren. Wat een service, 3 maanden laten wachten en dan zon in elkaar geknutseld toestel willen afleveren...

Mocht er ook maar een klein foutje in zijn dan gaat ie weer terug en neem ik em niet aan. Heb genoeg horror verhalen gelezen over refurb toestellen.
  #1144  
Oud 08-11-10, 13:38
ARTiiii ARTiiii is offline
• iOS 4.1
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar ARTiiii
Standaard

ik ga hem ook maar erg goed controleren dan morgen, 1 haarscheurtje en hij mag een nieuwe komen brengen. Wat een verschrikkelijk bedrijf..
  #1145  
Oud 08-11-10, 15:37
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Het is toch niet te geloven.
Heb de chauffeur terug gestuurd met mijn nieuwe iPhone, het was een 3G 8GB ipv een 3G 16GB.

Ik ga maar weer eens bellen met Bianca, ze heeft me net nog opgebeld voordat de chauffeur arriveerde en beloofde me dat het een nieuw 3G 16GB is. Nieuw was ie maar na het uitpakken kwam ik erachter dat het een 8GB is. Gelukkig was de chauffeur nog niet weg en heb ik dit toestel weer mee terug gegeven en mijn leentoestel terug in ontvangt genomen.

Laatst gewijzigd door Agaron; 08-11-10 om 15:39.
  #1146  
Oud 08-11-10, 20:56
Aarbolgraveur Aarbolgraveur is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

Zit ook al te wachten van af 5 aug en hoor niets bel af en toe zelf. Maar ben ben benieuwd wanneer ik eens wat hoord van hoe en wat ben ook gelijk klaar met zo'n verzekering. Kreeg een htc vervanging met zo'n leuk toetsen bord maar kan niet eens sms'en met die dikke vingers van mijn. Maar bedenk me wel de volgende keer voor een verzekering.
  #1147  
Oud 08-11-10, 21:15
toqa toqa is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 23
Standaard

Zit nog steeds te wachten vanaf 22 juli op me iPhone. Ook nadat ik voor de zoveelste keer gebeld heb kreeg ik het zelfde te horen: Nee meneer, we weten niet wanneer u uw iPhone terug krijgt. Er zijn heel veel mensen die wachten op hun iPhone.
Maar goed van de week gewoon weer bellen, 3.5 maand, moet toch niet gekker worden
  #1148  
Oud 08-11-10, 21:27
P.I.M.B. P.I.M.B. is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Standaard

Mijn eerste ervaring met Proassist leek voor hele korte duur perfect te zijn: mijn iPhone 3GS werd netjes opgehaald, ik kreeg een HTC-smartphone te leen en binnen 1,5 week (lees: vorige week donderdag) ontving ik een geheel 'nieuwe' iPhone, omdat de oude niet te repareren was, aldus Solid Vision.

Heb met de koerier nog een tijdje gesproken over het feit dat er wel heel makkelijk een nieuwe iPhone geleverd wordt, gezien het relatief kleine mankement. Hij kon dat alleen maar beamen. Ik heb Proassist zaterdag nog een email gestuurd om te bedanken voor de snelle service...

De 'nieuwe' vertoont echter vanaf dag 1 een defect, niemand hoort mij praten...

En toen ging ik even zoeken op internet, kwam ik o.a. hier terecht en werd een hoop duidelijk over de werkwijze van dit bedrijf...

Serienummer nagekeken: iPhone is half oktober 2010 geproduceerd, in de 1e week van november al geleverd aan ondergetekende, maar helaas begint het serienummer met 5K...

Nu heb ik dus een originele iPhone met een klein mankement ter reparatie aan geboden (trilstand werkte niet naar behoren) en krijg ik er een gare 'nieuwe' refurbished iPhone voor terug. Dat gaat echt serieus helemaal nergens over.

Morgen maar bellen. Als vanzelfsprekend eis een nieuwe 'echte' iPhone en niet een met rotzooi-onderdelen-in-elkaar-gezette-replica. Maar als ik de verhalen hier lees is de kans groot dat dit het begin is van een heel groot en ellendig wordend probleem met Proassist.

Bianca van webcare (wiens naam ik te veelvuldig tegenkom in dit topic): voel je meer dan vrij om contact met mij op te nemen!

P.S. misschien dat sommigen van jullie denken 'relax, wij wachten al 4 maanden op een nieuw toestel', maar aan deze 'service' heb ik ook verdacht weinig...

Laatst gewijzigd door P.I.M.B.; 08-11-10 om 21:39.
  #1149  
Oud 09-11-10, 00:00
Roogr Roogr is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 13
Standaard

Inmiddels weer een update van mijn kant. Erg herkenbare dingen in dit topic.

Ik had dus ook een verkeerde versie Iphone teruggekregen welke viel onder de garantie. Een 16GB voor een 32GB. Eerst wouden ze hem niet omruilen omdat ik de telefoon al had opgestart om te kijken naar de capaciteit en er dus gebruikersschade op zou zitten.

Mijn originele Iphone 4 32GB had dus ook het probleem dat ik niet te horen was op de luidspreker/facetime.

Uiteindelijk hebben ze hem nu omgeruild, ik heb nu weer een leentoestel. Dit na heel veel gezeik.

Nu zie ik dat ik ook een iphone 4 had gekregen die begint met serienummer 5k, valt hier verder nog wat aan te doen? Kan ik niet gewoon een nieuwe eisen? (Ik ben bang van niet).

Ik ben benieuwd hoe Proassist hier nu allemaal weer mee omgaat, ik baal in ieder geval als een stekker om dit alles. Ik ben nu ontzettend bang dat het nu ook heel erg lang gaat duren, omdat er eigenlijk niets mis was met het toestel die ik had, behalve dat ze mij een 16GB probeerden aan te smeren. Dus dat zal daar ook wel weer allemaal onduidelijkheid opleveren.
  #1150  
Oud 09-11-10, 14:00
ARTiiii ARTiiii is offline
• iOS 4.1
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar ARTiiii
Standaard

Nou, de 3Gs is binnen, helemaal nieuw, geen refurbished.
Hij heef in ieder geval weer een heerlijk glad schermpje.

Die 30 euro eigen risico en 30 euro kosten voor verzekering wil ik nog wel vergoed krijgen, kijken of dat nog gaat lukken.
  #1151  
Oud 09-11-10, 14:06
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Ben net gebeld, het was een foutje dat er een 3G 8GB bij me gister werd afgeleverd ipv een 3G 16GB. "Helaas" () hebben ze geen 3G 16GB meer op voorraad. Dus had een keuze of enkele weken wachten op een 3G 16GB of morgen een 3GS 16GB geleverd krijgen.

De keuze die ik heb gemaakt mogen duidelijk zijn
Morgen vroeg wordt ie afgeleverd.

Laatst gewijzigd door Agaron; 09-11-10 om 14:09.
  #1152  
Oud 09-11-10, 14:09
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ARTiiii Bekijk bericht
Nou, de 3Gs is binnen, helemaal nieuw, geen refurbished.
Hij heef in ieder geval weer een heerlijk glad schermpje.

Die 30 euro eigen risico en 30 euro kosten voor verzekering wil ik nog wel vergoed krijgen, kijken of dat nog gaat lukken.
Fijn om te horen dat je je iPhone weer terug hebt en dat het wellicht 'n nieuwe is. Hoelang heb je nu moeten wachten, vanaf inleveren tot ontvangen? Hoe vaak heb je met het bedrijf gebeld, enz. enz.
Deel met ons je ervaringen, misschien kunnen wij hier lessen uit trekken.
  #1153  
Oud 09-11-10, 14:31
ARTiiii ARTiiii is offline
• iOS 4.1
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar ARTiiii
Standaard

14 augustus was hij opgehaald. Toen werd er gezegd 3-6 weken.
Na 6 weken ben ik 1/2 keer per week gaan bellen.
na 9 weken was ik het goed zat en ben ik bij een t-mobile winkel gaan vragen, die hebben gebeld voor mij, met iemand hoger dan de callcenter (weet niet of dit uitmaakte). Ook heb ik toen gemaild met Bianca van de webcare en kreeg een standaard mail terug, weet ook niet of dit iets uitmaakte.
Afgelopen vrijdag ben ik na 10 weken en 6 dagen gebeld voor een afspraak voor vandaag.

Het serienummer begint niet met 5k, dus lijkt me geen refurbished.

Dit is volgens mij alles..
  #1154  
Oud 09-11-10, 14:32
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agaron Bekijk bericht
Ben net gebeld, het was een foutje dat er een 3G 8GB bij me gister werd afgeleverd ipv een 3G 16GB. "Helaas" () hebben ze geen 3G 16GB meer op voorraad. Dus had een keuze of enkele weken wachten op een 3G 16GB of morgen een 3GS 16GB geleverd krijgen.

De keuze die ik heb gemaakt mogen duidelijk zijn
Morgen vroeg wordt ie afgeleverd.
Kijk en dat begint eindelijk 'n beetje op service te lijken.
Veel plezier met je "nieuwe" iPhone!
  #1155  
Oud 10-11-10, 10:37
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Augustus is aan de "beurt" geweest, nu september! Kom op Pro Assist!
  #1156  
Oud 10-11-10, 10:41
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Nou chauffeur is net langs geweest, zou tussen 9 en 1 uur komen. Klokslag 9 uur stond ie voor mn deur.
Met een iPhone 3GS 16GB, toestel is wel refurb, maar ziet er verder helemaal top uit.

Eindelijk weer een iPhone, nu raak ik de weg ook niet meer kwijt, nu ik weer over een tomtom beschik.

Mijn dank gaat uit naar webcare, ondanks het lange wachten hebben ze me uitstekend geholpen de afgelopen 2 weken.
En een update van een 3G 16GB naar een 3GS 16GB is natuurlijk top.
  #1157  
Oud 10-11-10, 10:42
MoniqueZ MoniqueZ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostlenders Bekijk bericht
Augustus is aan de "beurt" geweest, nu september! Kom op Pro Assist!

Mag eerst juli???
  #1158  
Oud 10-11-10, 10:52
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agaron Bekijk bericht
Nou chauffeur is net langs geweest, zou tussen 9 en 1 uur komen. Klokslag 9 uur stond ie voor mn deur.
Met een iPhone 3GS 16GB, toestel is wel refurb, maar ziet er verder helemaal top uit.

Eindelijk weer een iPhone, nu raak ik de weg ook niet meer kwijt, nu ik weer over een tomtom beschik.

Mijn dank gaat uit naar webcare, ondanks het lange wachten hebben ze me uitstekend geholpen de afgelopen 2 weken.
En een update van een 3G 16GB naar een 3GS 16GB is natuurlijk top.
Als er een iemand is die 't "verdient" om 'n verbeterde iPhone terug te krijgen ben jij het wel. Vanaf wanneer ben je al bezig met het krijgen van je iPhone? Ik las in posts van jou dat je al voor de vakantie hiermee bezig was?
Ik vind het aardig van je dat je webcare wilt bedanken voor de service van de afgelopen dagen, maar over de gehele periode gezien hebben ze toch vaak 't rietin gestuurd, toch?
Nou, in ieder geval fijn dat het allemaal is opgelost en veel plezier met je iPhone!
  #1159  
Oud 10-11-10, 10:57
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MoniqueZ Bekijk bericht
Mag eerst juli???
Wat? Dit meen je niet, ben je al aan 't wachten vanaf juli?
Hoe kan Pro-Assist zeggen dat ze aan first in first out doen, als jij nog aan het wachten bent en mensen van augustus al geholpen zijn...
  #1160  
Oud 10-11-10, 11:12
MoniqueZ MoniqueZ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostlenders Bekijk bericht
Wat? Dit meen je niet, ben je al aan 't wachten vanaf juli?
Hoe kan Pro-Assist zeggen dat ze aan first in first out doen, als jij nog aan het wachten bent en mensen van augustus al geholpen zijn...

Ja ik zat ook met stijgende verbazing naar sommige ophaaldata te kijken hier

Ik wacht al vanaf 27 juli......
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:51.