//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou ben ik ook benieuwd of ik een telefoontje krijg zit ook al van 5 aug te wachten. Ben maar ben maar gestopt met bellen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1221  
Oud 19-11-10, 18:14
Aarbolgraveur Aarbolgraveur is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

Nou ben ik ook benieuwd of ik een telefoontje krijg zit ook al van 5 aug te wachten. Ben maar ben maar gestopt met bellen word daar niks wijzen van die mensen die daar zitten.
Krijg steeds het zelfde antwoord van pa dan vind ik het weer zonden van mijn energie die ik er insteek met toch weer Wachten tot je iemand heb met het zelfde verhaal. Maar verzekeren heeft met zo'n gezeur geen zin.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1222  
Oud 21-11-10, 12:52
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Zo na lange tijd laat ik maar weer eens iets van mij horen.
Ik heb vanaf 29 juli mijn telefoon moeten missen tot 8 november toen stond de meneer met mijn witte iPhone 3Gs 16 gb voor de deur. Ondertussen had ik al mooi met T-mobile een afspraak gemaakt dat mijn contract zou worden ontbonden en dat als ik het toestel terug had deze alleen hoefde op te sturen naar Solid Vision. (ik heb gewoon tegen T-Mobile gezegd dat het contractbreuk is en dat dit geen reden is dat ik 3 maanden moet wachten) zie de algemene voorwaarden van verzekering.
Inmiddels heb ik de iPhone 4 bij Vodafone besteld. 49,95 per maand (incl verzekering) en niet via pro-assist. je hoeft ook maar 99 euro bij te betalen.

En een veeeeel beter netwerk.
gr.
  #1223  
Oud 21-11-10, 14:52
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 Bekijk bericht
Zo na lange tijd laat ik maar weer eens iets van mij horen.
Ik heb vanaf 29 juli mijn telefoon moeten missen tot 8 november toen stond de meneer met mijn witte iPhone 3Gs 16 gb voor de deur. Ondertussen had ik al mooi met T-mobile een afspraak gemaakt dat mijn contract zou worden ontbonden en dat als ik het toestel terug had deze alleen hoefde op te sturen naar Solid Vision. (ik heb gewoon tegen T-Mobile gezegd dat het contractbreuk is en dat dit geen reden is dat ik 3 maanden moet wachten) zie de algemene voorwaarden van verzekering.
Inmiddels heb ik de iPhone 4 bij Vodafone besteld. 49,95 per maand (incl verzekering) en niet via pro-assist. je hoeft ook maar 99 euro bij te betalen.

En een veeeeel beter netwerk.
gr.
Fijn om te horen dat het bij jouw allemaal is opgelost. Nu maar hopen dat ze bij Vodafone en die andere verzekeringsmaatschappij betere service verlenen.
Als het goed is krijg ik morgen (maandag) weer 'n telefoontje van PA over de stand van zaken omtrent mijn iPhone. Ik zal jullie op de hoogte houden.
  #1224  
Oud 22-11-10, 11:27
YvoStaudt YvoStaudt is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Twente
Berichten: 16
Standaard

Mijn oude iPhone 3GS 16gb 31 augustus op laten halen. Een nieuwe besteld. Maar nog steeds geen gehoor, ondanks verschillende telefoontjes...

Ondertussen maar een iPhone 4 gehaald
  #1225  
Oud 22-11-10, 14:57
nhubbers nhubbers is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 1
Standaard

Proassist heeft sinds 19 augustus mijn iphone 3g en nog steeds radiostilte aan die kant.

Heb ondertussen maar een Iphone 4 gekocht (+de nieuwe verzekering van 10,95p.m.)
Helaas heb ik die gister laten vallen en je raad het al.. natuurlijk is het scherm weer gebroken!

Wat zou ik doen? Iphone laten ophalen, of nog even wachten tot er wat meer op voorraad zijn bij Proassist? Door deze verhalen en mijn eigen ervaring durf ik hem bijna niet meer op te laten halen... Heeft er iemand al ervaring met Iphone4 claims??
  #1226  
Oud 22-11-10, 20:14
youri.vandorst youri.vandorst is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 5
Standaard

Ik heb al geruime tijd last van een iPhone waarvan het geluid spontaan weer aan gaat, op het moment dat ik deze aanraak aan de linker achterkant, terwijl ik het geluid heb uitgeschakeld. Laat ik de iPhone weer los, gaat het geluid ook weer uit. Ik heb dit met 3 verschillende iPhones uitgeprobeerd, maar deze hebben hier geen last van. Erg irritant, zeker wanneer je vergadering zit en je iPhone gaat een eigen leven lijden. Er is dus duidelijk iets mis met mijn iPhone, dus Pro Assist ingeschakeld.

15 november: Gebeld met Pro Assist om 12:00 en om 12:30 stond er iemand op de stoep om mijn iPhone 3GS 32GB op te halen. Snelle service of niet?

19 november: E-mail richting Pro Assist na alle negatieve verhalen op internet gelezen te hebben over mensen die al 3 maanden wachten. Ik kan mijn iPhone namelijk niet zo lang missen (agenda, contacten, e-mail, navigatie alles is hierop ingesteld), gebruik de iPhone zakelijk.

22 november: (Binnen 1 werkdag reactie, zat namelijk een weekend tussen) Telefoontje en e-mail terug met status. 16 november schijnt mijn iPhone al afgeleverd te zijn bij Solid Vision, deze partij wacht op onderdelen. Persoon die mij heeft behandeld is Bianca, deze naam zie ik vaker voorbij komen op fora. Werkt daar maar 1 medewerker?

Conclusie:

Mijn telefoon wordt binnen 30 minuten opgehaald en binnen 24 uur afgeleverd bij het reparatie centrum. Mijn e-mail wordt binnen 24 uur afgehandeld. Dit is (in tegenstelling tot andere verhalen) erg positief! Ben benieuwd of het zo blijft.

Ik zal jullie op de hoogte houden.

Groet,
Youri

Laatst gewijzigd door youri.vandorst; 22-11-10 om 21:33.
  #1227  
Oud 22-11-10, 21:30
mnrtjeandy mnrtjeandy is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Standaard Iphone

dan zal ik van de week wel is bellen na die ratte want zit al 3 maanden op me telefoon te w8 en dan iemand anders wel zo snel hebben , vind dat ze iedereen gelijk moeten behandelen
  #1228  
Oud 23-11-10, 16:02
legacy19 legacy19 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Schoonhoven
Berichten: 2
Standaard

Toch ook meer even wat kleine irritatie van mij afschrijven:

8 weken geleden liet ik mijn iphone 3G 16Gb vallen, resultaat een gebroken display :S
Na een kwartier vloeken tegen me zelf direct contact op genomen met Proassist.

De eerste reparatie stappen werden genomen en het toestel werd opgehaald.
Tot zover was alles keurig geregeld.
Na 2,5 kwam het toestel retour van PA.

Nieuwe voorkant en een nieuwe achterkant (haarscheuren).
Helemaal top, dacht ik!
Die zelfde avond zat ik mijn verloren uren in te halen op de bank en kwam ik er achter dat het scherm 1mm los zat en dat de camera 2mm verzonken was in de behuizing.

Direct weer proassist gebeld en het toestel werd opgehaald.
Na 2,5 week gewacht te hebben werd ik weer redelijk ongeduldig, dus bellen met PA.

Bij het reparatie centrum kon men de klacht niet constateren. :S
Men heeft het toestel intern bij PA bekeken waarna men terug kwam met de melding.

Ja het scherm zit inderdaad iets los,Maar als wij deze opsturen zal hij hoogstwaarschijnlijk weer ongerepareerd retour komen.

Hierna heb ik aangegeven dat ik niet akkoord kan gaan met een toestel dat incorrect in elkaar zit.
En dat ik er van uit ga dat het toestel op een juiste constructieve wijze retour komt.
Het toestel word weer opgestuurd naar de reparatie afdeling.
Ik kon over 2 weken weer terug bellen naar PA in de hoop dat men dan toch iets gevonden had/ opgelost had.

Echt lekker dat PA.
  #1229  
Oud 24-11-10, 12:12
KaiseRRuby KaiseRRuby is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 28
Standaard

Ik heb gisteravond mijn 3GS 32gb laten ophalen.

Kreeg een gelockte (Tmobile) Samsung terug. En dat is ***, want ik heb Hi.
  #1230  
Oud 24-11-10, 17:52
Aeros Aeros is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 42
Standaard

Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn iPhone 4 niet meer te maken is (vind ik al vreemd alleen de speaker deed raar verder werkte hij 100%) en dat ik een nieuwe krijg.

Echter hebben ze nog geen officieel bericht van reparatiecentrum ofzo, waardoor ze pas einde van de week/begin volgende week een nieuw toestel in bestelling kunnen zetten.

Iemand enig idee wat de levertijd van een iPhone 4 16gb is? Pro assist kon hier niks over zeggen uiteraard pfff. Wel lof over de snelheid van reageren op mijn mail, binnen een dag en daarna binnen het half uur!

Ga nog ff vragen of het een refurbished of geheel nieuw toestel betreft wat ik ga krijgen...
  #1231  
Oud 24-11-10, 18:00
KaiseRRuby KaiseRRuby is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aeros Bekijk bericht
Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn iPhone 4 niet meer te maken is (vind ik al vreemd alleen de speaker deed raar verder werkte hij 100%) en dat ik een nieuwe krijg.

Echter hebben ze nog geen officieel bericht van reparatiecentrum ofzo, waardoor ze pas einde van de week/begin volgende week een nieuw toestel in bestelling kunnen zetten.

Iemand enig idee wat de levertijd van een iPhone 4 16gb is? Pro assist kon hier niks over zeggen uiteraard pfff. Wel lof over de snelheid van reageren op mijn mail, binnen een dag en daarna binnen het half uur!

Ga nog ff vragen of het een refurbished of geheel nieuw toestel betreft wat ik ga krijgen...
Wanneer had je hem opgestuurd dan?
  #1232  
Oud 24-11-10, 18:16
Aeros Aeros is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 42
Standaard

Twee weken geleden. Ik weet dat sommige mensen al heel lang wachten (veel langer dan ik).
Maar dat gaat hoofdzakelijk over de 3G en 3GS.
Ik heb niemand terug kunnen vinden met een lange wachttijd voor een iPhone 4, vandaar mijn vraag.

Ik zit er bij ProAssist ook vanaf dag 1 al bovenop, en twijfel niet om direct stappen te ondernemen wanneer deze club denkt dat zij mij langer dan de mij beloofde 4 weken kan laten wachten...
  #1233  
Oud 25-11-10, 16:57
youri.vandorst youri.vandorst is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aeros Bekijk bericht
Twee weken geleden. Ik weet dat sommige mensen al heel lang wachten (veel langer dan ik).
Maar dat gaat hoofdzakelijk over de 3G en 3GS.
Ik heb niemand terug kunnen vinden met een lange wachttijd voor een iPhone 4, vandaar mijn vraag.

Ik zit er bij ProAssist ook vanaf dag 1 al bovenop, en twijfel niet om direct stappen te ondernemen wanneer deze club denkt dat zij mij langer dan de mij beloofde 4 weken kan laten wachten...
Precies hetzelfde hier, zit er ook sinds dag 1 bovenop. 15 november is de iPhone opgehaald door Pro Assist, 22 november een status update vanuit Pro Assist n.a.v. een mail van mij en vandaag 25 november hebben ze gebeld om een afspraak te maken voor 29 november. Ze komen dan mijn telefoon weer terugbrengen. In totaal precies 2 weken dat ik mijn telefoon kwijt ben geweest en het betreft hier een iPhone 3GS 32GB. In mijn geval dus top service!
  #1234  
Oud 25-11-10, 16:59
KaiseRRuby KaiseRRuby is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door youri.vandorst Bekijk bericht
Precies hetzelfde hier, zit er ook sinds dag 1 bovenop. 15 november is de iPhone opgehaald door Pro Assist, 22 november een status update vanuit Pro Assist n.a.v. een mail van mij en vandaag 25 november hebben ze gebeld om een afspraak te maken voor 29 november. Ze komen dan mijn telefoon weer terugbrengen. In totaal precies 2 weken dat ik mijn telefoon kwijt ben geweest en het betreft hier een iPhone 3GS 32GB. In mijn geval dus top service!
Ik ben hem nu twee dagen kwijt, en heb vanmiddag maar even gebeld om het een beetje warm te houden. Kreeg echter de simpele mededeling dat er geen statusupdate gegeven kon worden, dan kon pas na twee weken.

Als je mailt kan het dus wel?

Welk probleem had je en wat is er gerepareerd?
  #1235  
Oud 25-11-10, 19:14
youri.vandorst youri.vandorst is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaiseRRuby Bekijk bericht
Ik ben hem nu twee dagen kwijt, en heb vanmiddag maar even gebeld om het een beetje warm te houden. Kreeg echter de simpele mededeling dat er geen statusupdate gegeven kon worden, dan kon pas na twee weken.

Als je mailt kan het dus wel?

Welk probleem had je en wat is er gerepareerd?
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post603420
  #1236  
Oud 25-11-10, 19:17
mnrtjeandy mnrtjeandy is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door youri.vandorst Bekijk bericht
Precies hetzelfde hier, zit er ook sinds dag 1 bovenop. 15 november is de iPhone opgehaald door Pro Assist, 22 november een status update vanuit Pro Assist n.a.v. een mail van mij en vandaag 25 november hebben ze gebeld om een afspraak te maken voor 29 november. Ze komen dan mijn telefoon weer terugbrengen. In totaal precies 2 weken dat ik mijn telefoon kwijt ben geweest en het betreft hier een iPhone 3GS 32GB. In mijn geval dus top service!


nou lekker dan zo snel terug zit al bijna 3,5 maand op me iphone 3gs 16gb te wachten ga morgen maar weer is bellen voor de zoveelste keer :@
  #1237  
Oud 26-11-10, 19:28
Aeros Aeros is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 42
Standaard

Bij mij gaat het ook zo lekker... Spreken elkaar nu al tegen, en hadden nog niet nog niets mogen zeggen. Ik word er nu al niet goed van, heb ze ook al gemeld dat ik niet akkoord ga met maar afwachten en laat mij niet met een kluitje het riet in sturen.
Mijn iPhone 4 is 4 maanden oud, speaker kapot, is dus een garantie kwestie!
  #1238  
Oud 27-11-10, 13:30
JackLubberman JackLubberman is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard service Pro Assist

Ik heb even geteld. Onderhand heb ik 14 mailtjes gestuurd naar Pro Assist waarop gewoon niet wordt gereageerd. Het kan niet zo zijn dat de vragen zo moeilijk zijn, maar waarschijnlijk is de serviceafdeling niet in staat om de hoeveelheid mails te verwerken.

Laatst gewijzigd door JackLubberman; 30-11-10 om 21:10.
  #1239  
Oud 28-11-10, 10:40
klinker klinker is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 11
Standaard

hallo

ik heb slechte ervaring met pro assist

heb gisteren gebelt want mijn homeknop werkt niet meer .
dus hij is verzekert en gebeld .
en zouden hem gisteren tussen 18.00 u en 22.00 u op komen halen meet heb gewacht tot 23.00 u ben toen maar gaan slapen en niets meer gehoort waarom verzekeren ze komen toch niet erg triest

grtz klinker
  #1240  
Oud 28-11-10, 11:57
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Ik wil toch nog even aankaarten dat soms mensen iets beter op moeten letten voor wat betreft hun garantie. Zolang het iets is wat normaal gesproken onder de garantie valt dus toesteldefecten die niet ontstaan zijn door eigen fouten. GA NAAR EEN T-MOBILE WINKEL!!!! Je hebt namelijk recht op 2 jaar!!! garantie en niet 1 jaar zoals ik hier veel lees.
Mijn iPhone 3GS 32gb 2 weken geleden ingeleverd bij de t-mobile shop omdat mijn geluid het niet deed. Anderhalve week later ( dinsdag ingeleverd, week later op donderdagochtend terug! ) had ik een compleet nieuw toestel op de mat liggen. GEEN refurbished maar compleet nieuw. Via deze weg heb je nl ook voorang bij solid vision ten opzichte van Pro Assist gevallen. En voor degene die over garantietermjnen beginnen, mijn 1e toestel was gekocht op 5-7-2009. Dus zit ik ruim over dat ene jaar garantie heen.
Je moet alleen even doortastend zijn bij sommige medewerkers van de t-mobile shop die je willen afschepen door te roepen daarvoor moet je bij PA zijn.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:34.