//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door WishmasterNL zojuist de koerier van Pro Assist langs geweest. heb mn nieuwe toestel weer terug. is helaas wel een refurbished. ( ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1341  
Oud 11-02-11, 18:14
Cgold Cgold is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WishmasterNL Bekijk bericht
zojuist de koerier van Pro Assist langs geweest.
heb mn nieuwe toestel weer terug.
is helaas wel een refurbished. ( serie nummer begint met 5K )

totaal 2 weken geduurd. vrij snel dacht ik zo.

al met al een goede ervaring met pro assist
Hoe kan je achterhalen of het om een refurbished toestel gaat?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1342  
Oud 11-02-11, 18:36
WishmasterNL WishmasterNL is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 43
Standaard

Zoals ik al in m'n post heb aangegeven, herken je een refurbished iPhone aan zijn serienummer. Deze zal beginnen met 5K. Voor je serie nummer ga je op je iPhone naar Instellingen > Algemeen > Info
  #1343  
Oud 22-02-11, 11:22
Lemontea Lemontea is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

Na 9 weken wachten en elke week te bellen krijg ik vandaag tussen 10 en 2 mijn geliefde iphonetje terug. Geen idee welke ik terug krijg. Ze vertellen je bij PA allemaal smoesjes, maken loze beloften en komen afspraken niet na! Al met al waat een balle bedrijf. Als je zekerheid wil dat je, je iphone binnen paar weken terug krijgt. Moet je om een supervisor vragen bij PA. Dan zeg je bv: dat je over paar weken naar het buitenland vertrekt en dat je per ommegaande een nieuwe telefoon wil. (heeft hier geholpen maar ga dan ook echt over 1 week weg.

Laatst gewijzigd door Lemontea; 22-02-11 om 11:22. Reden: Verkeerd aantal weken
  #1344  
Oud 22-02-11, 11:22
Lemontea Lemontea is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

Sorry het waren 10 weken!!
  #1345  
Oud 22-02-11, 13:24
Lemontea Lemontea is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

Kunnen jullie nu ook al niet lezen? Ik heb toch duidelijk geschreven dat ik nu een nieuwe telefoon krijg!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ProAssist WebCare Bekijk bericht
Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw klacht gelezen en willen graag met u in contact komen. Wilt u ons uw contactgegevens mailen naar webcare@proassist.nl ovv "Lemontea". Alvast vriendelijk bedankt. Met vriendelijke groet, Carla ProAssist Webcare
  #1346  
Oud 24-02-11, 14:10
kappah kappah is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 21
Standaard

Zojuist heeft Pro-Assist mij m'n Iphone gebracht. Helaas een refurbished toestel (serienummer begint met 5K). Volgens mij is het een Frans toestel (franse stikker over gehoorbeschadiging).

Heeft totaal zo'n 7 weken geduurd.
  #1347  
Oud 24-02-11, 20:35
Microstorm Microstorm is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Zojuist is mijn iPhone opgehaald, heb een HTC S710 teruggekregen voor de leen.. uit welke tijd komt proassist? oud kutding zeg...
  #1348  
Oud 24-02-11, 23:00
libertycity libertycity is offline
• iOS 10.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 212
Standaard

moet je dan altijd een iphone 4 of htc nieuw krijgen?
halfjaar geleden kreeg ik een nokia 6021 dat is pas erg oud
  #1349  
Oud 25-02-11, 01:37
Tracdc Tracdc is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kappah Bekijk bericht
Zojuist heeft Pro-Assist mij m'n Iphone gebracht. Helaas een refurbished toestel (serienummer begint met 5K). Volgens mij is het een Frans toestel (franse stikker over gehoorbeschadiging).

Heeft totaal zo'n 7 weken geduurd.
Heb ik ook gehad, (5K) iPhone 4 en Franse sticker. Maar refurbished is zgan en ik denk niet echt dat het een probleem is om een ref. te hebben. Deze zijn sowieso nagekeken en aan de buitenkant is de iPhone gewoon splinternieuw. Mijn camera werkt naar behoren dus voorlopig klaag ik niet
  #1350  
Oud 25-02-11, 06:42
Itsmitch Itsmitch is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 34
Standaard

Hier iets wat ik niet begrijp ..

Ik heb mijn Iphone 3GS (unlocked) gekocht via internet bij de Phone house met de actua platinum verzekering. Mijn iphone is helaas gevallen waardoor het scherm gebarsten is , een haarscheur (een grote) en de mute knop niet goed functioneerd. Ik heb via de Actua website toen de schade claim formulier ingevuld en werd hier telefonisch en schriftelijk geinformeerd dat ze me iphone gingen ophalen en ik een leentoestel zal krijgen. Dit is ook netjes gedaan.

Wat ik helaas niet snap, waarom heeft Proassist mijn iphone opgehaald? ik dacht dat proassist en actua allbei verschillende verzekeringsmaatschappijen zijn? want nadat ik met proassist heb gebeld konden ze wel de status van mijn iphone terug kijken.

Mijn iphone is (a.s) dinsdag 4 weken weg, eergister voor het laatst gebeld en werd beweerd dat hij nog in het reparatie centrum ligt?

Denken jullie dat ik een nieuwe 3GS krijg (en dan ook officieel unlocked) of is de kans ook groot op een Iphone 4? (niet dat ik dit graag wil omdat ik de vorm niet mooi vind )

Iemand anders hier ook trouwens bij Actua verzekerd en hier ervaring mee heeft? Ik heb de iphone trouwens pas 7 of 8 maanden, dus ik val binnen de garantie .. (maar stoten en vallen worden zeker hier niet gedekt alleen met een verzekering?)

Als iemand hier antwoord op weet hoor ik het graag


Mitch
  #1351  
Oud 26-02-11, 09:49
mvanlaerhoven mvanlaerhoven is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Itsmitch Bekijk bericht
Hier iets wat ik niet begrijp ..

Ik heb mijn Iphone 3GS (unlocked) gekocht via internet bij de Phone house met de actua platinum verzekering. Mijn iphone is helaas gevallen waardoor het scherm gebarsten is , een haarscheur (een grote) en de mute knop niet goed functioneerd. Ik heb via de Actua website toen de schade claim formulier ingevuld en werd hier telefonisch en schriftelijk geinformeerd dat ze me iphone gingen ophalen en ik een leentoestel zal krijgen. Dit is ook netjes gedaan.

Wat ik helaas niet snap, waarom heeft Proassist mijn iphone opgehaald? ik dacht dat proassist en actua allbei verschillende verzekeringsmaatschappijen zijn? want nadat ik met proassist heb gebeld konden ze wel de status van mijn iphone terug kijken.

Mijn iphone is (a.s) dinsdag 4 weken weg, eergister voor het laatst gebeld en werd beweerd dat hij nog in het reparatie centrum ligt?

Denken jullie dat ik een nieuwe 3GS krijg (en dan ook officieel unlocked) of is de kans ook groot op een Iphone 4? (niet dat ik dit graag wil omdat ik de vorm niet mooi vind )

Iemand anders hier ook trouwens bij Actua verzekerd en hier ervaring mee heeft? Ik heb de iphone trouwens pas 7 of 8 maanden, dus ik val binnen de garantie .. (maar stoten en vallen worden zeker hier niet gedekt alleen met een verzekering?)

Als iemand hier antwoord op weet hoor ik het graag


Mitch
ik denk dat Actua de verzekeraar is en Pro Assist het bedrijf dat door Actua word ingehuurd om je iPhone op te halen / te repareren
ik heb dezelfde Actua verzekering afgesloten in de Mediamarkt bij de aanschaf van mijn 3GS en heb sinds een paar dagen weer een (refurbished) praktisch nieuw toestel, en die werd volgens mij zelfs geleverd door nog weer een derde partij: Solid Vision (daar zit een brief van bij met nieuwe imei/registratienr)

maar ik zou me gaan zorgen maken, ik had 2 weken nadat ze 'm hadden opgehaald mijn nieuwe/gerepareerde iPhone binnen (geen iPhone 4 overigens, gewoon dezelfde 3GS 16gig die ik al had)
  #1352  
Oud 26-02-11, 22:44
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Gelukkig in bijna 2 jaar tijd nog geen gebruik van de verzekering moeten maken. Mag ik vragen waarom iedereen het zo'n ramp vind als je een refurbished toestel krijgt? Moet aan dezelfde eisen voldoen als een nieuw toestel, maar is daarnaast ook nog eens extra gecheckt.

Als je het serienummer niet zelf kon bekijken zou je niet eens weten of je een refurbished model had.
  #1353  
Oud 26-02-11, 22:56
libertycity libertycity is offline
• iOS 10.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 212
Standaard

ik snap eigenlijk niet waarom iedereen denkt naar het verzenden naar de verzekering opeens een iphone 4 zou krijgen want dan zou iedereen als de 5 uitkomt zijn 4 laten repareren door de verzekering zou denk ik niet kunnen hoor dat je een nieuwe uitvoering krijgt is niet eerlijk tegenover de andere die of simlock vrij gekocht hebben of via een abbonement hebben afgesloten

Laatst gewijzigd door libertycity; 26-02-11 om 23:07.
  #1354  
Oud 27-02-11, 16:29
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door libertycity Bekijk bericht
ik snap eigenlijk niet waarom iedereen denkt naar het verzenden naar de verzekering opeens een iphone 4 zou krijgen want dan zou iedereen als de 5 uitkomt zijn 4 laten repareren door de verzekering zou denk ik niet kunnen hoor dat je een nieuwe uitvoering krijgt is niet eerlijk tegenover de andere die of simlock vrij gekocht hebben of via een abbonement hebben afgesloten
Soms gebeurt het echter wel dat iemand als vervanging een iPhone 4 krijgt. Dit heeft voornamelijk te maken met het feit dat toen de 4 uit kwam veel 3GS toestellen ( 16GB en 32GB ) terug gehaald zijn om om te zetten naar 3GS met 8GB. Daardoor is er soms een tekort of geen vervanging van de 3GS mogelijk. In dergelijke gevallen krijgen sommige een iPhone 4 als vervanging.
  #1355  
Oud 04-03-11, 16:04
awg awg is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard

hey all,

Gisteren mijn iPhone 3GS 32G meegegeven aan Pro Assist omdat het geen Wi-Fi signalen meer kan waarnemen. Fijn dat ze ook buiten kantooruren gewoon naar je toe komen om het toestel op te halen.

Heb een zeer oude Nokia (lijkt op een 6021) als leentoestel gekregen, met een barstje in het scherm. In principe geen bezwaar, mits het niet te lang duurt, maar gelijkwaardig is het zeker niet

Ik zal het hele proces hier bijhouden
  #1356  
Oud 07-03-11, 09:57
ProAssist WebCare ProAssist WebCare is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Modbreak:
Reacties van dit account verwijderd: Er is door iPhoneclub.nl geen toestemming gevraagd en/of gegeven voor commerciële deelname van webcare-accounts aan dit forum. Als dit alsnog gewenst is, dan kan contact worden opgenomen via ons contactformulier t.a.v. Jean-Paul Horn.

  #1357  
Oud 11-03-11, 20:45
Alexandru Alexandru is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 2
Standaard

9 maart mijn iPhone 3G 8GB op laten halen (een oudje) wegens haarscheurtjes die uiteindelijk barsten zijn geworden. Volgens de jongedame van ProAssist gaat het 4-6 weken duren ("slik").

Zit nu op mijn oude nokia n79 en ik mis mijn iPhone behoorlijk. Grappige is dat ik mijn huidige abo kan verlengen en ik in twijfel zat om een ander toestel te nemen (Android-based) maar voor mij is het duidelijk geworden dat ik absoluut geen ander toestel wil dan een iPhone. Na twee jaar in gebruik begon ik hem wat zat te worden, maar als je verplicht met een ander toestel moet doen merk je (ik) pas echt wat voor prachttoestel het is.
Ik ben benieuwd hoelang het daadwerkelijk gaat duren voor ik hem terugheb en of ik een 3G of ander model terugkrijg.
  #1358  
Oud 11-03-11, 21:43
Microstorm Microstorm is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Microstorm Bekijk bericht
Zojuist is mijn iPhone opgehaald, heb een HTC S710 teruggekregen voor de leen.. uit welke tijd komt proassist? oud kutding zeg...
Na precies 1 week en 1 dag werd ik gebeld dat mijn telefoon niet meer te repareren was en ik een nieuwe kreeg!
Heb nu een refurbished 3GS gekregen na 1,5 week.
Terwijl ze de dag voordat ze belde nog zeiden dat het zeker 4-6 weken zou duren. Als hij niet meer te repareren was zelfs iets langer. Dikke duim voor deze case!
  #1359  
Oud 18-03-11, 15:01
Itsmitch Itsmitch is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 34
Standaard

MAN !!!

Afgelopen dinsdag is het 7 weken geleden dat ik mijn 3Gs 16Gb heb afgestaan aan de koerier. Krijg ik een verdomme oud Nokia leen toestel waar de batterije nog sneller leeg gaan dan bij de iphone en ook veel meer antenne problemen heeft ...

Pas na 4 Weken was er geconstateerd dat hij niet te repareren valt en er een nieuwe besteld moet worden. (bedoel common, moet dat echt zolang duren?)
Vandaag weer gebeld (3 weken en 3 dagen verder) en de iphone is nog steeds in bestelling

Ik vind het *** dat er perse een nieuwe moet komen .. ik zal vertellen waarom.

- Het scherm was gebarsten en de achterzijde (neem aan dat ze dat toch wel kunnen maken)
- Ik heb bewust een officiële hardware matig simlock vrije toestel (ben bang dat ik geen simlock vrije krijg .. kunnen ze dat eigenlijk maken?)
- Wil geen refrubished, mijn oude iphone had voor de rest nergens problemen mee. Qua hardware specs leek die in orde. Ben bang dat ik nu een refrubished toestel krijg waar misschien de hardware in een slechtere staat is dan mijn orgineel toestel. (mijn Orgineel toestel is trouwens 10 maanden oud)

Al met al vind ik het een waardeloze service, damn ...
  #1360  
Oud 22-03-11, 12:12
Alexandru Alexandru is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 2
Standaard

Vandaag mijn (refurbished) iPhone 3G weer terug. Al met al 14 dagen geduurd, heb er gister wel zelf achter aangebeld, ik weet niet of het wellicht langer had geduurd of ik niks van mezelf had later horen.
Hier in ieder gevaal geen sprookjesverhaal dat je een 3G inlevert en een iPhone 4 terugkrijgt. Ben opzich tevreden met de werkwijze. Komende dagen maar is uitproberen of hij naar behoren werkt.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:38.