//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Ik denk erover mijn pro assist verzekering op te zeggen na ruim 2 jr. Verstandig ? Ik heb er nooit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1601  
Oud 10-11-12, 09:25
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Ik denk erover mijn pro assist verzekering op te zeggen na ruim 2 jr.
Verstandig ?
Ik heb er nooit iets mee gehad , ben voorzichtig en had nu al aardig wat kunnen uitsparen.
Tegen de tijd dat je hem een keer laat vallen kan je de reparatie wel betalen.

Opzeggen kan neem ik aan ook telefonisch met bevestiging via email ?
dat dacht ik dus ook totdat hij na 2 jaar en 2 weken kapot ging.
iPhone 4 is bijv nu nog minimaal 400 los voor bijv 32 GB, dus ik zou hem niet opzeggen voor omgerekend 8 euri per maand, daar koop je geen nieuwe voor, en je bent nu al zo lang daar verzekerd..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1602  
Oud 10-11-12, 18:33
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deepfunky Bekijk bericht
Hou je dan wel rekening met Murphy's Law...? Verzekering opgezegd, iApparaat kapot!
Risico van het vak

Tja, misschien maar het is wel zo dat sinds ik deze verzekering heb ik niet veel positiefs in dit topic heb gelezen.

Ik kan hem natuurlijk altijd laten vallen maar,ben zeer zuinig ermee en doe er geen gekke dingen mee. Ik,bedoel bv niet teveel dingen tegelijk in je handen hebben zoals mijn zoon laatst had en toen schoot ie uit zijn hand.
  #1603  
Oud 13-11-12, 15:56
Kuhrtje Kuhrtje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 23
Standaard

Hier gaat het ook lekker hoor met Pro-assist.. Mijn telefoon is nu in de 6e week en heb nog geen enkele informatie over mijn telefoon gekregen sinds 5 oktober.. Ga ze nu weer even bellen. Vrees weer voor hetzelfde verhaal: Sorry maar hij ligt in het reparatiecentrum en kunnen ook niet achterhalen hoe of wat..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 november 2012 om 16:11 ----------

Zoals ik al voorspelde, ik heb ze net weer gebeld, aangezien nu de 6e week is ingegaan.

Dit zijn mijn genoteerde klachten vanuit Pro-assist:

1:Toestel laten vallen
2: In contact geweest met vloeistof
3: Audio diversen
4: Display beschadigd gebroken
5: Diverse problemen Software

Dit willen ze gaan maken? Repareren? Nu weeeer hetzelfde antwoord, we weten pas iets als we wat gehoord hebben van het centrum. Hij ligt daar nu al meer dan een maand!!

Dit duurt me echt te lang hoor, maar ik kan gewoon niks doen. Zij kunnen helemaal niks zien (vind ik al vreemd).
  #1604  
Oud 14-11-12, 10:07
tasjake tasjake is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 14
Standaard

Pro assist is ook Failliet
  #1605  
Oud 14-11-12, 10:07
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

hoezo is pro assist failliet? in Belgie wel ja, maar niet in NL?
  #1606  
Oud 14-11-12, 10:08
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tasjake Bekijk bericht
Pro assist is ook Failliet
Dat was oud nieuws voor België...

Of heb je een bron die duidelijk maakt dat het nu ook in NL zo zou zijn?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #1607  
Oud 14-11-12, 12:46
Aeros Aeros is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 42
Standaard

Mijn iPhone 4 was de laatste keer (in okt 2012) met nog geen 2 wkn weer terug. Was er zelf verbaasd over!
Proxymity sensor was kapot, nam geen geluid op tijdens filmen en backcover gebarsten.
Alles netjes gerepareerd!
  #1608  
Oud 14-11-12, 15:15
Kuhrtje Kuhrtje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 23
Standaard

Nou bij mij gaat het toch even anders.. Ik zag namelijk dat het bij Draakje heel snel ging, had dus goede hoop, maar dit is toch wel weer anders.. Ik ga ze denk ik maar blijven bellen. Elke week een keer, zodat er zoveel notities liggen van mijn telefoontjes dat ze het beu zijn en misschien overgaan tot actie..
  #1609  
Oud 02-01-13, 01:37
mmsl mmsl is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 4
Standaard

Ik heb mijn iphone in water laten vallen. Pro assist gebeld, meid aan tel vroeg hoe t precies gebeurt ik legde uit dat ik m in de wc heb laten vallen. Ok geen probleem zegt ze, morgen komen ze m ophalen maar ik moet 40eu eigen risico betalen.

Nou zat ik mn polisblad te lezen en zie ik dit: 4.1.2. Pro-assist vergoedt de schade als gevolg van een plotseling van buitenaf op de mobiele telefoon inwerkende gebeurtenis met als gevolg val-, stoot- en/of vochtschade.

Kan ik hieruit opmaken dat ze het in mijn geval vergoeden? Ik heb dit gelezen NADAT ik gebeld had en de situatie had uitgelegd. Is mijn verhaal enigszins aan te passen bij de koerier denken jullie? (gevallen in plas water door een auto ofzo, zeg maar wat!) en moet het bedrag worden voldoen bij het ophalen of wanneer ze een nieuw toestel leveren?

Please advies! Groet
  #1610  
Oud 02-01-13, 09:24
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Waarom wil je je verhaal aanpassen?

(daarnaast: aan verzekeringsfraude werken we niet mee op dit forum!)
  #1611  
Oud 02-01-13, 11:31
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mmsl Bekijk bericht
Ik heb mijn iphone in water laten vallen. Pro assist gebeld, meid aan tel vroeg hoe t precies gebeurt ik legde uit dat ik m in de wc heb laten vallen. Ok geen probleem zegt ze, morgen komen ze m ophalen maar ik moet 40eu eigen risico betalen.

Nou zat ik mn polisblad te lezen en zie ik dit: 4.1.2. Pro-assist vergoedt de schade als gevolg van een plotseling van buitenaf op de mobiele telefoon inwerkende gebeurtenis met als gevolg val-, stoot- en/of vochtschade.

Kan ik hieruit opmaken dat ze het in mijn geval vergoeden? Ik heb dit gelezen NADAT ik gebeld had en de situatie had uitgelegd. Is mijn verhaal enigszins aan te passen bij de koerier denken jullie? (gevallen in plas water door een auto ofzo, zeg maar wat!) en moet het bedrag worden voldoen bij het ophalen of wanneer ze een nieuw toestel leveren?

Please advies! Groet
Waarom zou je je verhaal moeten veranderen.
De vrouw heeft je verhaal gehoord en het komt in orde.
Er is toch vochtschade
  #1612  
Oud 02-01-13, 16:15
mmsl mmsl is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 4
Standaard

Dank voor reactie.

Omdat ik bang was dat de schade niet zou worden gedekt. ProAssist net aan de lijn gehad en de (water)schade wordt gedekt. De 40eu waar ik het over had, moet iedereen betalen die naar dit bedrijf belt. Dit was mij eerder niet duidelijk verteld.
  #1613  
Oud 02-01-13, 16:17
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ja, zo werkt "eigen risico".
  #1614  
Oud 04-01-13, 10:57
Lluke Lluke is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Nijmegen
Berichten: 4
Standaard

Ik heb zojuist mijn iPhone 3GS 16GB (voorheen had ik 8GB maar deze is geupgrade) aangemeld bij Pro-Assist. Ze komen hem voor 14:30 ophalen, terwijl ze service binnen 4 uur beloven, maargoed daar zal ik maar niet teveel over zeuren. (Overigens zonder leentoestel. Ik heb eens meegemaakt dat het dan meer dan 1 week duurt omdat ze geen leentoetsellen op voorraad hadden..)
  #1615  
Oud 04-01-13, 14:37
Kuhrtje Kuhrtje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 23
Standaard

Ik heb mijn iPhone 4 eindelijk na 12 weken weer terug gekregen!

Hij was naar een extern reparatiecentrum gestuurd en na 10 weken elke week aan de telefoon te zijn geweest met ze, hebben ze mn telefoon afgekeurd, omdat ze vermoedde dat hij was kwijtgeraakt.

Nu dus een nieuwe iPhone 4 32GB gekregen... na 12 weken..

Meteen mn verzekering opgezegd, dit vond ik echt te lang.
  #1616  
Oud 09-01-13, 17:54
koenhak koenhak is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spetah Bekijk bericht
Ik heb een tijdje geleden mijn Iphone in bad laten vallen.
Telefoon leek er tegen te kunnen, maar al snel begon hij over (niet aangesloten) hardware die niet compatibel zou zijn met mijn Iphone. Een uurtje later was hij overleden.

Heb om 18:00 Pro-Assist gebeld, wat ik moest doen. Nog geen twee uur later werd mijn iPhone opgehaald en kreeg ik een (erg oude, maar ongebruikte) Nokia. Precies drie weken later kreeg ik een gloednieuwe iPhone.

Had zelf verwacht dat het ietsje sneller zou gaan. (Je wordt niet op de hoogte gehouden van de status etc.) Dat zijn kleine minpunten. Echter is wel duidelijk dat kantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat.

Dergelijke schade wordt gewoon gedekt door je inboedelverzekering. Heb je helemaal geen Pro Assist voor nodig...
  #1617  
Oud 11-01-13, 20:32
Lluke Lluke is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Nijmegen
Berichten: 4
Standaard

Afgelopen vrijdag (4 januari) mijn telefoon laten ophalen door Pro Assist en krijg net een mail dat ik een afspraak kan maken voor het terug bezorgen... Erg snel! Ze kunnen hem alleen pas de 17e afleveren dus heeft dan in totaal nog geen 2 weken geduurd. Top. Nooit eerder zo snel teruggehad. Ik vermoed dat hij ook vervangen is i.v.m. De waterschade die hij had opgelopen. Een iPhone 3GS 16GB. Eens zien of die op leverbaar is...
  #1618  
Oud 31-01-13, 17:09
netfox netfox is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lluke Bekijk bericht
Afgelopen vrijdag (4 januari) mijn telefoon laten ophalen door Pro Assist en krijg net een mail dat ik een afspraak kan maken voor het terug bezorgen... Erg snel! Ze kunnen hem alleen pas de 17e afleveren dus heeft dan in totaal nog geen 2 weken geduurd. Top. Nooit eerder zo snel teruggehad. Ik vermoed dat hij ook vervangen is i.v.m. De waterschade die hij had opgelopen. Een iPhone 3GS 16GB. Eens zien of die op leverbaar is...
En? Een 3GS terug gekregen?
  #1619  
Oud 02-02-13, 12:50
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard Valschade

Weet iemand of de bij de proassist verzekering valschade/beschadiging van je iphone 5 ook is gedekt wanneer je hem zelf veroorzaakt en niet door een ander ?
  #1620  
Oud 02-02-13, 12:55
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Weet iemand of de bij de proassist verzekering valschade/beschadiging van je iphone 5 ook is gedekt wanneer je hem zelf veroorzaakt en niet door een ander ?
Normaal nooit want als een ander schade veroorzaakt moet hi/zijj er voor opdraaien eventueel via de zijn/haar verzekering
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:14.