iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   ervaring met reparaties (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/26193-ervaring-reparaties.html)

chris010 01-12-08 16:43

ervaring met reparaties
 
is er iemand die ervaring heeft met Pdatech iPhone Reparatie , htc Reparatie Service / Den Haag, Nederlands - PDA TECH

dit omdat mijn iPhone3G is gevallen, en de glasplaat moet worden vervangen..


ik heb ook iPod Reparatie Nederland iPod & iPhone Reparaties Laagste prijs 24 uurs service al gevonden, misschien heeft iemand daar ervaring mee?


weet iemand anders een ander adres waar deze reparatie gedaan kan worden, in de Randstad?


bij voorbaat dank.

iScorpio 01-12-08 16:45

//Topic verplaatst

Probeer eens de zoekoptie te gebruiken. Er zijn al vaker diverse bedrijven langs gekomen op dit forum.

chris010 01-12-08 16:59

ja fixsupport en ipod-service, maar weet iemand ook iets in de Randstad?

@'s iphone 02-09-09 16:16

Heb zaterdag een afspraak bij PDA tech in Den Haag. De recensies die ik op internet lees over dit bedrijf zijn goed. Online afspraak maken en in binnen het uur gerepareerd. Ik ga er heen om het defecte glas te laten vervangen. Kost me daar 110 euro. Bij T-mobile zou het neerkomen op 270 euro onderzoekskosten (want het is een iphone 3gs 16 Gb, yeah right) en daarbovenop nog de reparatiekosten. Totaal was dat dan 350-400 euro. Met T-mobile ben ik nu al klaar! Apple rechtstreeks gebeld, maar die leveren geen service in NL, dat gaat via T-mobile. Mijn hoop nu gevestigd op PDA Tech! Ik laat hier nog weten hoe mijn ervaringen zijn. Vind overigens wel dat het glas wel erg snel kapot gaat. Bij mij een val van hooguit 30 cm.

@'s iphone 05-09-09 17:48

Had beloofd mijn hier te vertellen over mijn Iphone 3GS reparatie ervaring bij PDA Tech in Den Haag. www.pdatech.nl
Via de website was heel eenvoudig een afspraak te maken voor een half uur. Hoewel ik wat vroeger was dan afgesproken stond de deur van het pand al wijd open (woonhuis in Scheveningen) en werd ik welkom geheten door een meneer van Indische afkomst. In zijn kantoor/werkplaats mocht ik meekijken terwijl hij vakkundig mijn iphone openschroefde, de digitizer van het glas scheidde en daarna vakkundig het glas uit het raamwerk bikte. Dit glas zit nogal vast omdat er plakband wordt gebruikt van 3M. Met het juiste gereedschap is de klus echter vakkundig te klaren. Na het glas verwijderd te hebben en nieuwe originele 3M sticker te hebben geplakt werd het nieuwe glas erin geplaats, ontdaan van stof met blaasbalg en weer gekoppeld aan de digitizer. De connectoren werden vastgemaakt, stickertjes werden teruggeplaats en 30 minuten later en 109 euro armer, maar heel blij stond ik weer op straat met een nieuwe iphone.

Wat een vakman! Eventueel kun je ook je iphone opsturen.
Hij vertelde me dat hij inmiddels 1000 keer een iphone 3GS had gerepareerd. Te zien aan de stapel kapotte glaasjes had hij inderdaad gelijk.

zenid 07-09-09 02:06

Iemand ervaring met deze reparatie site?
 
Hallo,

Heeft er toevallig iemand ervaring met deze reparatie service?

iPhone Reparatie Goedkoop en Super Snel

Ik wil graag een nieuwe back-cover op me iphone laten zetten.

pclahsen 07-09-09 08:58

Nee maar wel met deze:

www.pdatech.nl

Snel, goed en normale prijzen, meerdere mensen naar toe gestuurd, allemaal tevreden.

Voorbeeld: gebarsten scherm, binnen 30 minuten vervangen.

Wel in Den Haag, je moet even een afspraak maken.

Succes!:)

Timmeh_ 07-09-09 13:33

// Discussies samengevoegd.

Dwevbob 21-09-09 15:36

Hier ook een tevreden klant van PDATech, indertijd van twee kapotte iPhones 2G één goede iPhone laten maken zonder dat het me wat kostte (ik heb hem de overgebleven delen gegeven, die hij weer erg goed kon gebruiken).

De jongen die dat bedrijfje runt komt trouwens uit Turkije en sprak toen alleen Engels, dat beheerste hij prima en hij was erg vriendelijk en behulpzaam.

@'s iphone 21-09-09 20:37

India, Turkije, het oosten of het verre oosten. In ieder geval Azië! Hoewel daar ook de meningen over verdeeld zijn.
Hij was inmiddels het Nederlands al aardig machtig en zeer ter zake kundig.

Ben nog steeds erg blij met mijn gerepareerde iphone. Inmiddels wel een SwitchEasy Capsule Neo Black iPhone 3G / iPhone 3G S bij smartphoneshop gekocht om herhaling van het voorval te voorkomen.
Erg stevig hoesje overigens.

AnoukA 30-03-10 12:44

Ik heb ervaring met ipod-service.nl. En erg goede ook. Prima, vlot herstel en prettig contact met de reparateurs. Aanrader.

biatch 30-03-10 13:37

Is zeker een aanrader.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen (Bericht 348245)
Nee maar wel met deze:

www.pdatech.nl

Snel, goed en normale prijzen, meerdere mensen naar toe gestuurd, allemaal tevreden.

Voorbeeld: gebarsten scherm, binnen 30 minuten vervangen.

Wel in Den Haag, je moet even een afspraak maken.

Succes!:)


Dwevbob 31-03-10 00:11

Inmiddels weer eens terug geweest bij PDATech en die jongen spreekt inmiddels prima Nederlands (verbaasde me niets, want hij komt slim genoeg over).

En ook deze keer weer prima geholpen voor een redelijke prijs.

mitta 20-05-10 20:59

geen ervaring met reperaties in NL maar mocht je (of een familielid/vriend(in)) naar Thailand gaan adviseer ik je om je iphone mee te geven.
mijn achterkant van iphone 3gs 32gb wit was gescheurd, heb daar de achter cover laten vervangen voor minder dan 30 euro :) haha
duurt ongeveer een klein uurtje en je krijgt je iphone gloednieuw terug met al je eigen dingen erop!!! :)

jonasgoeminne 18-07-10 20:48

hey, kan er iemand helpen om mijn iphone te repareren.
deze zat in mijn broekzak, wou een smsje sturen en hij stond uit en krijg hem niet meer aan... hij voelde naar mijn zeggen wel wat warm aan. na een aantal uren te laten opladen heb ik hem nog een aantal seconden aangekregen. heeft iemand raad? of een goede goedkope plaats om hem te laten repareren?

grtz

ButcherJF 19-07-10 07:26

Lang (echt lang) aan de lader leggen wil wel eens helpen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:57.