//

ervaring met reparaties

ervaring met reparaties discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) is er iemand die ervaring heeft met Pdatech iPhone Reparatie , htc Reparatie Service / Den Haag, Nederlands - PDA TECH dit omdat mijn iPhone3G ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-12-08, 16:43
chris010 chris010 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard ervaring met reparaties

is er iemand die ervaring heeft met Pdatech iPhone Reparatie , htc Reparatie Service / Den Haag, Nederlands - PDA TECH

dit omdat mijn iPhone3G is gevallen, en de glasplaat moet worden vervangen..


ik heb ook iPod Reparatie Nederland iPod & iPhone Reparaties Laagste prijs 24 uurs service al gevonden, misschien heeft iemand daar ervaring mee?


weet iemand anders een ander adres waar deze reparatie gedaan kan worden, in de Randstad?


bij voorbaat dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-08, 16:45
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

//Topic verplaatst

Probeer eens de zoekoptie te gebruiken. Er zijn al vaker diverse bedrijven langs gekomen op dit forum.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 01-12-08, 16:59
chris010 chris010 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard

ja fixsupport en ipod-service, maar weet iemand ook iets in de Randstad?
  #4  
Oud 02-09-09, 16:16
@'s iphone @'s iphone is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Heb zaterdag een afspraak bij PDA tech in Den Haag. De recensies die ik op internet lees over dit bedrijf zijn goed. Online afspraak maken en in binnen het uur gerepareerd. Ik ga er heen om het defecte glas te laten vervangen. Kost me daar 110 euro. Bij T-mobile zou het neerkomen op 270 euro onderzoekskosten (want het is een iphone 3gs 16 Gb, yeah right) en daarbovenop nog de reparatiekosten. Totaal was dat dan 350-400 euro. Met T-mobile ben ik nu al klaar! Apple rechtstreeks gebeld, maar die leveren geen service in NL, dat gaat via T-mobile. Mijn hoop nu gevestigd op PDA Tech! Ik laat hier nog weten hoe mijn ervaringen zijn. Vind overigens wel dat het glas wel erg snel kapot gaat. Bij mij een val van hooguit 30 cm.
  #5  
Oud 05-09-09, 17:48
@'s iphone @'s iphone is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Had beloofd mijn hier te vertellen over mijn Iphone 3GS reparatie ervaring bij PDA Tech in Den Haag. www.pdatech.nl
Via de website was heel eenvoudig een afspraak te maken voor een half uur. Hoewel ik wat vroeger was dan afgesproken stond de deur van het pand al wijd open (woonhuis in Scheveningen) en werd ik welkom geheten door een meneer van Indische afkomst. In zijn kantoor/werkplaats mocht ik meekijken terwijl hij vakkundig mijn iphone openschroefde, de digitizer van het glas scheidde en daarna vakkundig het glas uit het raamwerk bikte. Dit glas zit nogal vast omdat er plakband wordt gebruikt van 3M. Met het juiste gereedschap is de klus echter vakkundig te klaren. Na het glas verwijderd te hebben en nieuwe originele 3M sticker te hebben geplakt werd het nieuwe glas erin geplaats, ontdaan van stof met blaasbalg en weer gekoppeld aan de digitizer. De connectoren werden vastgemaakt, stickertjes werden teruggeplaats en 30 minuten later en 109 euro armer, maar heel blij stond ik weer op straat met een nieuwe iphone.

Wat een vakman! Eventueel kun je ook je iphone opsturen.
Hij vertelde me dat hij inmiddels 1000 keer een iphone 3GS had gerepareerd. Te zien aan de stapel kapotte glaasjes had hij inderdaad gelijk.
  #6  
Oud 07-09-09, 02:06
zenid zenid is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 15
Standaard Iemand ervaring met deze reparatie site?

Hallo,

Heeft er toevallig iemand ervaring met deze reparatie service?

iPhone Reparatie Goedkoop en Super Snel

Ik wil graag een nieuwe back-cover op me iphone laten zetten.
  #7  
Oud 07-09-09, 08:58
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Nee maar wel met deze:

www.pdatech.nl

Snel, goed en normale prijzen, meerdere mensen naar toe gestuurd, allemaal tevreden.

Voorbeeld: gebarsten scherm, binnen 30 minuten vervangen.

Wel in Den Haag, je moet even een afspraak maken.

Succes!
  #8  
Oud 07-09-09, 13:33
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #9  
Oud 21-09-09, 15:36
Dwevbob Dwevbob is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 86
Standaard

Hier ook een tevreden klant van PDATech, indertijd van twee kapotte iPhones 2G één goede iPhone laten maken zonder dat het me wat kostte (ik heb hem de overgebleven delen gegeven, die hij weer erg goed kon gebruiken).

De jongen die dat bedrijfje runt komt trouwens uit Turkije en sprak toen alleen Engels, dat beheerste hij prima en hij was erg vriendelijk en behulpzaam.
  #10  
Oud 21-09-09, 20:37
@'s iphone @'s iphone is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

India, Turkije, het oosten of het verre oosten. In ieder geval Azië! Hoewel daar ook de meningen over verdeeld zijn.
Hij was inmiddels het Nederlands al aardig machtig en zeer ter zake kundig.

Ben nog steeds erg blij met mijn gerepareerde iphone. Inmiddels wel een SwitchEasy Capsule Neo Black iPhone 3G / iPhone 3G S bij smartphoneshop gekocht om herhaling van het voorval te voorkomen.
Erg stevig hoesje overigens.
  #11  
Oud 30-03-10, 12:44
AnoukA AnoukA is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb ervaring met ipod-service.nl. En erg goede ook. Prima, vlot herstel en prettig contact met de reparateurs. Aanrader.
  #12  
Oud 30-03-10, 13:37
biatch biatch is offline
• iOS 6.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 8
Standaard

Is zeker een aanrader.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen Bekijk bericht
Nee maar wel met deze:

www.pdatech.nl

Snel, goed en normale prijzen, meerdere mensen naar toe gestuurd, allemaal tevreden.

Voorbeeld: gebarsten scherm, binnen 30 minuten vervangen.

Wel in Den Haag, je moet even een afspraak maken.

Succes!
  #13  
Oud 31-03-10, 00:11
Dwevbob Dwevbob is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 86
Standaard

Inmiddels weer eens terug geweest bij PDATech en die jongen spreekt inmiddels prima Nederlands (verbaasde me niets, want hij komt slim genoeg over).

En ook deze keer weer prima geholpen voor een redelijke prijs.
  #14  
Oud 20-05-10, 20:59
mitta mitta is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 39
Standaard

geen ervaring met reperaties in NL maar mocht je (of een familielid/vriend(in)) naar Thailand gaan adviseer ik je om je iphone mee te geven.
mijn achterkant van iphone 3gs 32gb wit was gescheurd, heb daar de achter cover laten vervangen voor minder dan 30 euro haha
duurt ongeveer een klein uurtje en je krijgt je iphone gloednieuw terug met al je eigen dingen erop!!!
  #15  
Oud 18-07-10, 20:48
jonasgoeminne jonasgoeminne is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: beveren
Berichten: 10
Standaard

hey, kan er iemand helpen om mijn iphone te repareren.
deze zat in mijn broekzak, wou een smsje sturen en hij stond uit en krijg hem niet meer aan... hij voelde naar mijn zeggen wel wat warm aan. na een aantal uren te laten opladen heb ik hem nog een aantal seconden aangekregen. heeft iemand raad? of een goede goedkope plaats om hem te laten repareren?

grtz
  #16  
Oud 19-07-10, 07:26
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Lang (echt lang) aan de lader leggen wil wel eens helpen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 22:20
Iemand met ervaring met de Mirror Screenprotector? Delvenaartje iPhone accessoires en onderdelen 2 27-09-10 20:52
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak garfield65 Jailbreak 2 29-12-09 21:47
Doet apple opeens aan reparaties? totalition iPhone algemeen 17 27-06-09 11:12
iPhone reparaties Dien Archief 6 18-11-07 14:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:09.