//

Nokia N97: Nokia?s eerste topmodel met touchscreen

Nokia N97: Nokia?s eerste topmodel met touchscreen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone helemaal top, maar zolang je verplicht word om een T-mobile abo er bij te nemen heb ik het al gehad. Met een Nokia is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 21-02-09, 18:27
midon's schermafbeelding
midon midon is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 337
Stuur een bericht via MSN naar midon Stuur een bericht via Yahoo naar midon
Standaard

Iphone helemaal top, maar zolang je verplicht word om een T-mobile abo er bij te nemen heb ik het al gehad. Met een Nokia is dat toch anders gewoon los in de winkel kopen tegen een normale prijs. Dus als het nog even gaat duren dat je los een iphone kan kopen dan wordt het toch weer een nokia (E71) voor mij.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 21-02-09, 18:45
KadirK KadirK is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
apps zoals je bij iphone kan opzetten zal je bij nokia niet kunnen dus ze hebben nog heel veel werk
yep , vind ik ook. Met iPhone kan je apps via installer,cydia en iTunes installeren/downloaden. iPhone is gewoon mooi en goed. Bij mij gaat het niet om de camera.
Nokia N97 heeft 5MP, dus? Als je foto wilt maken, doe je dat met een digitale fotocamera, veel beter.
Alleen Multi-Touch van iPhone vind ik al genoeg voor de Nokia N97.


iPhone R0ckz!
  #23  
Oud 21-02-09, 21:57
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Nokia can't beat Apple!

Wéér zo'n wannabe-iPhone model.. C'mon de iPhone is geniaal, compleet niet, gebruiksvriendelijk, simpel... Je hebt er geen gebruikshandleiding voor nodig! Lekker simpel en makkelijk, en als je je er op gaat focussen, kom je uit op een perfect toestel waar jáááren over na is gedacht. Nokia wilde ''even'' snel een iPhone-kloon maken, waar een gebruiksvriendelijke interface aan ontbreekt. Apple, hulde aan alle patenten, geen iPhone - kopieën en klonen, dit is een asociaal toestel en je kan net zo goed je geld weggooien of aan mij geven...
__________________
Vertrouw nooit iemand met een eendje als schermafbeelding...
  #24  
Oud 23-02-09, 16:56
zwaan's schermafbeelding
zwaan zwaan is offline
• iOS 4.3.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 342
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheStijg Bekijk bericht
Nokia can't beat Apple!

Wéér zo'n wannabe-iPhone model.. C'mon de iPhone is geniaal, compleet niet, gebruiksvriendelijk, simpel... Je hebt er geen gebruikshandleiding voor nodig! Lekker simpel en makkelijk, en als je je er op gaat focussen, kom je uit op een perfect toestel waar jáááren over na is gedacht. Nokia wilde ''even'' snel een iPhone-kloon maken, waar een gebruiksvriendelijke interface aan ontbreekt. Apple, hulde aan alle patenten, geen iPhone - kopieën en klonen, dit is een asociaal toestel en je kan net zo goed je geld weggooien of aan mij geven...
Het is geen kloon maar een concurrent
__________________
Marc.
  #25  
Oud 08-03-09, 21:03
Wrongless3G Wrongless3G is offline
Banned
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Halsteren
Berichten: 52
Standaard

hoezo niet landscape smsen/mailen?

dát is juist wat de iphone zo goed maakt, de duizende mensen die de gebreken aanvullen.
hier heb je dan wel een jailbreak voor nodig maar komop, dit kost je 5 minuten.
met al die apps die je tot je beschikking hebt (en dan niet zeuren dat je ervoor moet betalen, google en je vind 10 manieren hoe je ze gratis kan krijgen) kun je gewoon alles doen wat je maar wilt en wat ik bij nog geen een ander toestel tegen ben gekomen.

zonder abbo? rij dan naar belgie of unlock hem, yellowsn0w werkt prima, heb je gewoon een simlockvrije iphone

Laatst gewijzigd door Wrongless3G; 08-03-09 om 21:07. Reden: Bijwerken
  #26  
Oud 08-03-09, 22:37
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Tegen een normale prijs de nokia?Ik ben pas op,ik ben een grote nokia fan maar de N97 gaat meer kosten dan de iphone en is dit in godsnaam zijn geld dan waard stel ik mij de vraag?Want 4 maanden nadien of ietsje langer is er alweer een nieuwer en beter model uit?Of komt er van een ander merk in feite dan nog een recenter beter model uit.
Meer dan 600 euro voor ne gsm betalen vind ik erover en schandalig veel geld en neen hoor,ik ben verre van een gierigaard ofzo.

De iphone unlocken en jailbreaken;ik dacht bij mezelf,wat is dat nu weeral,dat was echt chinees voor mij maar dan ga ik gaan zoeken in google en kom ik op meerdere sites terecht en dan kijk ik zelf of vraag ik desnoods hoe dat allemaal moet en gewoon de instructies volgen en das een fluitje van een cent.De 1ste keer dan nog was deze week zelf en was meteen gelukt zelfs,alleeja,ik had ene keer iets fouts gedaan door bv vergeten de home knop te blijven induwen,daardoor was het niet oke maar nadien perfect gedaan en klaar is kees,poepsimpel dus en uiteraard gratis.

Ik ben vooral benieuwd of die N97 de iphone gaat kunnen bijbenen op vlak van de touchscreen want de iphone is nog steeds de beste mee de beste touchscreen hoor,nog geen enkel toestel anders gehad of gezien die zo snel en vlot kan scrollen,zonder haperingen enz....

En zoals hier al gezegd;de bv nokia n95 die ik paar dagen heb gehad dat was één en al plastiek gedoe,manman,ook teveel speling als ik naar omhoog schuif enz....Meteen weggedaan,klodden allemaal.Dus kan je je de vraag stellen;wat gaat dat zijn bij de N97 dan?Gaan ze er vanag gestapt zijn of is dat toetsenbord ook één en al plastiek?
Moet zeker nooit hebben dan.

Ik denk mss dat de touch diamond 2 en nog een paar andere nieuwe die nog moeten uitkomen wel eens met de iphone zouden kunnen concurreren.
  #27  
Oud 09-03-09, 16:11
Wrongless3G Wrongless3G is offline
Banned
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Halsteren
Berichten: 52
Standaard

haha ik had de omnia vast, dat was echt om te huilen, 3 keer drukken voordat hij het deed, dan nog 3 seconde wachten voordat hij hem had geladen, te erg gewoon.
en tsja, bij nokia komt er telkens een maand later alweer een verbeterde versie, dus lekker laten liggen deze
  #28  
Oud 09-03-09, 16:30
Wrongless3G Wrongless3G is offline
Banned
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Halsteren
Berichten: 52
Standaard

htc blijft trouwens wel zielig proberen, ondertussen al iets van 10 ''touch telefoons'' en geen een die echt goed is
  #29  
Oud 09-03-09, 19:17
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wrongless3G Bekijk bericht
htc blijft trouwens wel zielig proberen, ondertussen al iets van 10 ''touch telefoons'' en geen een die echt goed is
Schijnt de touch diamond 2 toch qua touchscreen de iphone zou kunnen bijbenen?Of dat waar is zal afwachten zijn.
  #30  
Oud 10-03-09, 09:50
DennisVerkoop's schermafbeelding
DennisVerkoop DennisVerkoop is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard

Altijd wel weer lachen hoe de Applefans de iPhone blijven "verdedigen" tegen evt "iPhone killers". Sorry (ik heb geen iPhonebril op) maar de iPhone is en blijft een leuk toestel mede doordat het een hypetoestel is en er dus vele ontwikkelaars apps voor ontwikkelen en accesoire producenten de markt met diverse accesoires overspoelen. Mede door de gebruikersvriendelijke interface en de hype eromheen is het in mijn ogen een "kiddyphone" geworden. Mijn neefje van 12 loopt al met zo'n iPhone in zijn broekzak (kijk bv eens op de iPhone Hyves hoeveel koters er al met zo'n iPhone rondlopen). Vind persoonlijk de Nokia's en HTC's interessanter om te tweaken (hoe ingewikkelder het toestel des te beter). Vind de N97 juist een mooi toestel met een hardwarematig toetsenbord wat ik op mijn iPhone wel mis. Simpele dingen zoals een "goede" camera voor een snelle foto en video mis ik wel op de iPhone. Het excuus : voor foto's neem ik mijn camera wel mee geld niet voor mij aangezien mijn Eos iets te groot is om hem in mijn broekzak mee te nemen. Zakelijk vind ik de Symbian en WM toestellen ook stukken beter dan de iPhone.
  #31  
Oud 10-03-09, 21:03
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DennisVerkoop Bekijk bericht
Altijd wel weer lachen hoe de Applefans de iPhone blijven "verdedigen" tegen evt "iPhone killers". Sorry (ik heb geen iPhonebril op) maar de iPhone is en blijft een leuk toestel mede doordat het een hypetoestel is en er dus vele ontwikkelaars apps voor ontwikkelen en accesoire producenten de markt met diverse accesoires overspoelen. Mede door de gebruikersvriendelijke interface en de hype eromheen is het in mijn ogen een "kiddyphone" geworden. Mijn neefje van 12 loopt al met zo'n iPhone in zijn broekzak (kijk bv eens op de iPhone Hyves hoeveel koters er al met zo'n iPhone rondlopen). Vind persoonlijk de Nokia's en HTC's interessanter om te tweaken (hoe ingewikkelder het toestel des te beter). Vind de N97 juist een mooi toestel met een hardwarematig toetsenbord wat ik op mijn iPhone wel mis. Simpele dingen zoals een "goede" camera voor een snelle foto en video mis ik wel op de iPhone. Het excuus : voor foto's neem ik mijn camera wel mee geld niet voor mij aangezien mijn Eos iets te groot is om hem in mijn broekzak mee te nemen. Zakelijk vind ik de Symbian en WM toestellen ook stukken beter dan de iPhone.
1)De iphone is geen zakengsm,dat hebben ze ook nooit gezegd.
2)Voor vele mensen is de camera niet belangrijk.videorecording zal er mss wel op de nieuwe modellen komen.
3)Toetsenbord vanhetzelfde,ik heb zo'n tytn 2 gehad en niet echt mijn ding.
4)De touchscreen van de iphone is de beste die er is,geen enkele htc of nokia kan daaraan tippen tenzij mss nu de nieuwe modellen die gaan uitkomen,mss wel maar dat zal afwachten zijn.
5)Ik lees van extreem veel mensen die htc en andere hebben;touchscreen niet oke,traag,niet vlot of de snelheid van de gsm zelf die niet snel genoeg is enz....
6)De dag van vandaag is de iphone voor mij allesins geen hype toestel meer,daarvoor is het toestel te goed en te leuk.Alles is zeer snel en vlot en makkelijk en eenvoudig te vinden en te bedienen.Ik hou niet van gsm's waar ik steeds minuten lang moet gaan zitten,waar zat dat nu weeral.Tijdverlies en om gefrustreerd van te raken.
7)Ik heb een digitale camera maar neen deze nooit mee omdat ik geen zin heb om dat overal hele dagen mee te sleuren.Das de enige reden waarom ik ook een 2de gsm zou kopen mee alles op en aan ook meteen en mee een supercamera dan wel 8megapixel ofzo.

De N97 gaat onmenselijk veel geld kosten,veel te veel en als deze nokia terug zo plastiek zal aanvoelen is deze al meteen gebuisd voor mij,trekt op niks en is brol.Heb de N95 gehad en binnen de week terug doorverkocht.
Ik betaal geen 500 euro of meer voor één en al plastiek gedoe.
  #32  
Oud 11-03-09, 08:06
Wrongless3G Wrongless3G is offline
Banned
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Halsteren
Berichten: 52
Standaard

en ik kan gewoon filmen met mn iphone hoor.

en laat me niet lachen, WM toestellen beter dan de iphone? jij hebt vast en zeker heel veel gedult, die htctjes doen een halve minuut over smsjes openen (s710 had ik zelf, was ook al binnen een half jaar kapot, nooit laten vallen)
en de omnia, waha dat touchscreen is ook om te lachen maar na 3 keer drukken pakt hij hem wel, maar dan kan je er nog niet meer mee dan met een oud ding, geen spelletjes enzo want die worden er niet eens voor gemaakt, daar neemt niemand de moeite voor
  #33  
Oud 11-03-09, 08:30
DennisVerkoop's schermafbeelding
DennisVerkoop DennisVerkoop is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard

Wie heeft het over een zakelijk toestel
N97 duur wacht dacht je van de iPhone dan. Die koop je ook niet voor een paar tientjes
Plastiek...heb je de plastiek krasgevoelige achterkant vd iPhone al bekeken

Maar dit zijn echt weer typisch "agressief en verdedigende" Apple Fanboy's antwoorden. Dit bevestigd dus weer mijn mening. Apple fanboys zijn echt een soort apart. Ze kraken bijna alles af wat er niet Apple "uitziet" of niet door Apple gemaakt is. Ze hebben zo'n grote Apple bril op en je kunt dus net zo goed tegen een muur praten. Ach ik laat jullie wel in jullie Apple wereldje
  #34  
Oud 11-03-09, 09:48
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DennisVerkoop Bekijk bericht
Wie heeft het over een zakelijk toestel
N97 duur wacht dacht je van de iPhone dan. Die koop je ook niet voor een paar tientjes
Plastiek...heb je de plastiek krasgevoelige achterkant vd iPhone al bekeken

Maar dit zijn echt weer typisch "agressief en verdedigende" Apple Fanboy's antwoorden. Dit bevestigd dus weer mijn mening. Apple fanboys zijn echt een soort apart. Ze kraken bijna alles af wat er niet Apple "uitziet" of niet door Apple gemaakt is. Ze hebben zo'n grote Apple bril op en je kunt dus net zo goed tegen een muur praten. Ach ik laat jullie wel in jullie Apple wereldje
nokia en samsung gehad nu een iphone en het beste wat ik ooit had
ik draag een hoorapperaat bij nokia altijd storing als apperaat aanstaat bij samsung vielt het al mee bij iphone totaal geen last!!
  #35  
Oud 11-03-09, 20:35
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DennisVerkoop Bekijk bericht
Wie heeft het over een zakelijk toestel
N97 duur wacht dacht je van de iPhone dan. Die koop je ook niet voor een paar tientjes
Plastiek...heb je de plastiek krasgevoelige achterkant vd iPhone al bekeken

Maar dit zijn echt weer typisch "agressief en verdedigende" Apple Fanboy's antwoorden. Dit bevestigd dus weer mijn mening. Apple fanboys zijn echt een soort apart. Ze kraken bijna alles af wat er niet Apple "uitziet" of niet door Apple gemaakt is. Ze hebben zo'n grote Apple bril op en je kunt dus net zo goed tegen een muur praten. Ach ik laat jullie wel in jullie Apple wereldje
Daar heb je brute pech in beste vriend;ik ben een enorme nokia fan,ik heb nu nog maar voor het eerst een iphone.
Ik heb weldegelijk de N95 gehad van nokia en meteen weggedaan,één en al plastiek gedoe,teveel speling wat de schuiver betreft(boven en benden open en toeschuiven) enz....Totaal niet tevreden van en hoe ze daar zoveel geld voor durven vragen voor plastiek gedoe.

De iphone is veel geld;ja en nee,ik heb de mijne 2de hands gekocht en heb 390 euro betaald voor eentje van 8gb en der mankeert werkelijk nietske aan.Qua touchscreen is het het beste op de markt(iphone dus).
Zoals ik al heb gezegd;mss dat de nieuwe toestellen die nog moeten uitkomen nu wel oke zijn qua touchscreen.

Er is geen enkel toestel die krasvrij is beste.En wat the **** interesseert mij dat nu of er een beetje krassen op de achterkant zijn?Dat maakt helemaal niets uit.Zolang het scherm zelf oke is en alles functioneert zoals het moet is het oke.Ik steek ook nooit mijn iphone bij mijn sleutels,tja,wie dat doet die vraagt om krassen toch??

Als de N97 dus de iphone qua touchscreen aankan en tis deze keer geen plastiek gedoe ook dan is de N97 beter dan de iphone omdat deze meer functies heeft opzitten.
Iphone zal wel niet bij de pakken blijven zitten en zal als ze een nieuw toestel uitbrengen toch ook wel denk ik wat extra's toevoegen.

Uiteindelijk zeiken we om niets want iedereen moet voor zijn eigen uitmaken wat hij met z'n gsm allemaal wil doen.Jij spreekt van bv foto's trekken met een gsm je dat belangrijk vind,ik heb dat in feite niet echt nodig dus das dan al meteen iets wat afvalt voor mij.
Ik wil gewoon een gsm die een perfecte touch heeft,een groot scherm om te surfen en ook waar alles makkelijk op te vinden is + bluetooth heeft.
Gps op een gsm hoeft niet voor mij,ik gebruik bv liever mijnen tomtom waar ik alles int groot zie en met reality view en lane assistant de dag van vandaag.
  #36  
Oud 12-03-09, 07:36
Wrongless3G Wrongless3G is offline
Banned
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Halsteren
Berichten: 52
Standaard

ik vind de spelletjes leuk, die zul je op geen enkel ander toestel zoveel hebben als op de iphone.
bijna alles kan je via die apps (wel een jailbreak nodig) maar dan heb je ook wat
  #37  
Oud 16-03-09, 22:13
zwaan's schermafbeelding
zwaan zwaan is offline
• iOS 4.3.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 342
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wrongless3G Bekijk bericht
ik vind de spelletjes leuk, die zul je op geen enkel ander toestel zoveel hebben als op de iphone.
bijna alles kan je via die apps (wel een jailbreak nodig) maar dan heb je ook wat
Jij koopt telefoons om de spelletjes?
  #38  
Oud 16-03-09, 22:21
wouterstorre wouterstorre is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 68
Stuur een bericht via MSN naar wouterstorre
Standaard

hmmm mischien is die nokia toch een goede optie voor mij!!
ik bel namelijk met vodafone.
en sinds ik met mijn stomme kop mijn iphone heb geupt heb ik niet veel aan mijn iphone...
als het def team nou eens met iets nieuws komen of zeggen hoelang het ongeveer gaat duren kan iedereen eens gaan nadenken wat te doen...
  #39  
Oud 17-03-09, 07:45
Wrongless3G Wrongless3G is offline
Banned
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Halsteren
Berichten: 52
Standaard

of ik een telefoon koop voor de spelletjes? ik denk dat ik de helfd van de tijd dat ik met mn telefoon bezig ben een spelletje aan het doen ben ja, dan 40% internet en de rest bellen/smsen.
ik bedoel, wat is er dan bijzonder aan een n97, je kan er alleen mee internetten en bellen
  #40  
Oud 17-03-09, 19:01
DennisVerkoop's schermafbeelding
DennisVerkoop DennisVerkoop is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wrongless3G Bekijk bericht
ik bedoel, wat is er dan bijzonder aan een n97, je kan er alleen mee internetten en bellen
En weer zo'n briljant simpel Apple fan boy antwoord. Goed onderbouwd. Maar zulke antwoorden kun je uiteraard alleen op een iPhone forum verwachten. Voor de serieuze en meer ervaren gsm gebruikers ga ik wel naar andere fora Hebben ze tenminste niet zo'n Apple bril op en lees je tenminste nog positief EN negatieve ervaringen over de iPhone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nokia n97 naar iphone snoeppie iTunes 3 26-02-10 09:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:29.