//

Nokia N97: Nokia?s eerste topmodel met touchscreen

Nokia N97: Nokia?s eerste topmodel met touchscreen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door gserban we gaan hier heerlijk offtopic en ja idd ligt dat aan de instellingen en niet tijdig update maar voor de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 07-04-09, 18:40
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gserban Bekijk bericht
we gaan hier heerlijk offtopic en ja idd ligt dat aan de instellingen en niet tijdig update maar voor de flitspalen moet je bij www.poiwarner.de zijn

Ik heb de go 630 en die staat er niet tussen.
System requirements.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 07-04-09, 21:58
Wrongless3G Wrongless3G is offline
Banned
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Halsteren
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Jaloers?
Moet ik hierop reageren? Ik noem hem flapoor omdat ik hem niet (erg) wil beledigen ofzo maar. Als iedereen hier zijn ervaringen gaat posten zonder verschillende/goede instellingen te gebruiken word het nogal onzinnig en saai, daarom snap ik het verband met "jaloers" niet..
  #63  
Oud 09-04-09, 23:22
Pawu's schermafbeelding
Pawu Pawu is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 2
Standaard

naa,,Iphone rocks!
  #64  
Oud 12-04-09, 17:33
dedafmonteur's schermafbeelding
dedafmonteur dedafmonteur is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Best
Berichten: 279
Stuur een bericht via MSN naar dedafmonteur
Standaard

ziet er leuk uitmaar beetje groot niet???
touchscreen is nietgoed, heb het zelf geprobeerd. moet flink drukken voordat hij reageert.
camera is gewoon uber goed, alleen die leds verpesten het een beetje.
toetsenbord is gewoon de shit, alleen d-pad had aan delinker kant moeten zitten naar mijn mening.
__________________
Ik ben niet verantwoordelijk voor wat ik zeg. Toch?
  #65  
Oud 07-05-09, 16:59
erikroeier erikroeier is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 176
Standaard

ik vind het wel een mooi ding en is op sommige vlakken denk ik echt wel beter dan de iphone maar in het totaal pakket weet het de iphone nieteens te benaderen als je het mij vraagt.
nokia doet hard zijn best en komt met veel nieuwe modellen maar waarom de 5800 is gekomen weet ik niet. hadden ze niet beter gewoon de 5800 kunnen overslaan en dan alles in de n97 kunnen stoppen?
verschilt namelijk niet zo heel veel behalve dat hij dus ook kan slide wat het typen wel wat beter maakt (had zelf een 5800 maar vond dat geen fijn ding)
en de camera is natuurlijk ook verbeterd net als andere dingen hoor. maar hou ik het lekker bij de iphone!

Laatst gewijzigd door erikroeier; 07-05-09 om 17:00. Reden: was nog iets vergeten
  #66  
Oud 09-05-09, 21:07
iMick's schermafbeelding
iMick iMick is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 303
Standaard

@ erikroeier

Niet te vergeten dat de N97 ook veel meer interne geheugen,
meer CPU,grotere accu en een digitale compas heeft

Maar vind dan nog de N97 meevallen vooral de CPU is erg langzaam als je
het vergelijkt met de concurentie
Hopelijk zit apple niet op z'n kont en komen ze met een nieuwe iPhone.

Laatst gewijzigd door iMick; 09-05-09 om 21:09.
  #67  
Oud 11-05-09, 08:00
Wrongless3G Wrongless3G is offline
Banned
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Halsteren
Berichten: 52
Standaard

@iMick
je zegt het zelf al van de CPU, hij kan wel groter zijn maar als hij gewoon *** word gebruikt heb je er niks aan met als gevolg dat dat ding alsnog langzaam is.

wtf moet je met een digitaal kompas? en over die accu is al genoeg gezeurd, die van mij gaat gewoon een dag mee, dat vind ik prima want ik laad hem toch 's nachts op.

meer dan 8 gig heb ik ook niet nodig, 100 nummers en 60 spelletjes vind ik genoeg, ookal staan er nog 3 films bij
  #68  
Oud 12-05-09, 12:00
iMick's schermafbeelding
iMick iMick is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 303
Standaard

@Wrongless3G

Digitaal compas is handig bij gps software omdat de compas dan weet welke
kant je opkijkt.
Dat over het geheugen en de accu dat zijn jou ervaringen.
Andere mensen gebruiken de 5800 mischien meer om te bellen
en te surfen en zouden best graag dat beetje extra stroom willen/nodig hebben
geheugen idem dito (mensen die meer nodig hebben).

Maar moet zeggen dat ik eerst meer had verwacht van de N97 en hij kost bijna
2 keer zoveel dan de 5800....
  #69  
Oud 12-05-09, 12:31
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMick Bekijk bericht
@Wrongless3G



Maar moet zeggen dat ik eerst meer had verwacht van de N97 en hij kost bijna
2 keer zoveel dan de 5800....
0


als je hem loskoopt wel maar ik mag mijn abbo verlengen voor 1 jaar weer en dan kost hij 178,50 met een abo van 29,95 per maand inclusxief onbeperkt surf en mail en digitenne abbo dus vindt de kosten wel meevallen bij KPN
  #70  
Oud 12-05-09, 21:44
Zero Zero is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 81
Standaard

Vind dit persoonlijk geen Iphone killer of iets dergelijks.

Het model heeft wel iets metname door het grote 3.5 inch scherm. Maar de OS en metname de dikte van het toestel is een flinke afknapper voor mij.
Iemand gaf in het begin van dit topic aan dat Nokia vroeger innovatief was, ik vind dat Nokia nooit echt innovatief was geweest, omdat daar ook nooit hun doel lag en heeft gelegen. Als ik kijk naar de overige merken dan vind ik Samsung en in mindere mate het kleine broertje van Samsung of wel LG meer innovatie tonen in hun modellen dan Nokia.

Overigens vind ik de tijd wel voorbij dat bijna iedere telefoonproducent een Iphone killer op de markt bracht. Hier ben ik zeer blij mee omdat geen enkel 'iphone killer' een succes is geworden en daarmee zijn imago's van de producenten ook geschaafd. Ze kunnen zich beter onderscheiden dan een killer te maken. En in dat opzichte vind ik dat Samsung met hun i8910 een zeer goede stap heeft gezet!
  #71  
Oud 14-05-09, 17:50
iMick's schermafbeelding
iMick iMick is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 303
Standaard

Vergeet niet de Samsung i7500 (houdini) met android os
Lijkt mij ook een zeer fijn toestel om te hebben.
Ben zelf niet helemaal meer weg van de i8910HD (OmniaHD) het toestel
is wel erg lang en vrees dat het niet echt lekker zit in m'n broekzak.

Maarja back on topic
Hopelijk draait de os goed van de N97, want als dat zo is dan maakt het
eigelijk niet meer uit wat de hardware is.

Laatst gewijzigd door iMick; 14-05-09 om 17:53.
  #72  
Oud 15-05-09, 11:48
Zero Zero is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMick Bekijk bericht
Vergeet niet de Samsung i7500 (houdini) met android os
Lijkt mij ook een zeer fijn toestel om te hebben.
Ben zelf niet helemaal meer weg van de i8910HD (OmniaHD) het toestel
is wel erg lang en vrees dat het niet echt lekker zit in m'n broekzak.

Maarja back on topic
Hopelijk draait de os goed van de N97, want als dat zo is dan maakt het
eigelijk niet meer uit wat de hardware is.
Correctie:
Samsung i7500 is het derde Android toestel en Samsungs 1e.
Houdini dat is een slanke slider met toetsenbord en touchscreen, en die ziet er goed. Al is het nog niet zeker of het toestel wordt voor Nederlandse/Europese markt.
  #73  
Oud 16-05-09, 10:55
iMick's schermafbeelding
iMick iMick is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zero Bekijk bericht
Correctie:
Samsung i7500 is het derde Android toestel en Samsungs 1e.
Houdini dat is een slanke slider met toetsenbord en touchscreen, en die ziet er goed. Al is het nog niet zeker of het toestel wordt voor Nederlandse/Europese markt.
edit:
i7500 is inderdaad niet de houdini maar de capela

maar dacht eerst dat die de houdini hete door dat uitgelekte schema van t-mobile:
Leaked T-Mobile Document Intros Samsung Houdini and More Android Goodness

Laatst gewijzigd door iMick; 16-05-09 om 11:07.
  #74  
Oud 16-05-09, 11:12
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMick Bekijk bericht
edit:
i7500 is inderdaad niet de houdini maar de capela

maar dacht eerst dat die de houdini hete door dat uitgelekte schema van t-mobile:
Leaked T-Mobile Document Intros Samsung Houdini and More Android Goodness

kunnen we een beetje on topic blijven of gaat het nu ineens over Samsung whatever ....

dank u
  #75  
Oud 07-06-09, 12:41
Dada Dada is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 1
Standaard

Ik heb mijn Nokia 97 al besteld en doe mijn Iphone na 1,5 jaar hiervoor weg. De Nokia 97 is op heel veel vlakken een veel beter toestel dan de Iphone. De specificaties, de batterij etc. Ook komt Nokia nu met de Ovi store, een soort van installer maar waarschijnlijk is er nog wel een stuk minder te downloaden.

Het touchscreen zal inderdaad nooit zo goed zijn als de iphone, daar is Apple gewoon verreweg het beste in. Ook het ontwerp van de menu's kan Nokia niet aan tippen.

Ik heb geen moment spijt dat ik een Iphone heb gehaald maar het blijft een telefoon van een fabrikant die nog nooit een telefoon had gemaakt. Dat merk je aan alle kleine dingetjes, alleen al bijvoorbeeld dat je niet ziet hoeveel tekens je nog in je smsje kan zetten.

Ik denk dat de Nokia N97 als telefoon beter is maar dat de Iphone als gadget verreweg beter is.
  #76  
Oud 14-06-09, 09:54
Michael_D Michael_D is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wijchen
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DennisVerkoop Bekijk bericht
En weer zo'n briljant simpel Apple fan boy antwoord. Goed onderbouwd. Maar zulke antwoorden kun je uiteraard alleen op een iPhone forum verwachten. Voor de serieuze en meer ervaren gsm gebruikers ga ik wel naar andere fora Hebben ze tenminste niet zo'n Apple bril op en lees je tenminste nog positief EN negatieve ervaringen over de iPhone.
Goh gek he ...je zit op een Iphone forum logisch dat meer mensen pro reageren.
Als je je stoort aan pro Iphone opmerkingen zoek dan een Nokia site op en ga ze daar vertellen dat de Iphone ook wel lekker werkt !
Wat is je punt eigenlijk ?
  #77  
Oud 14-06-09, 10:31
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael_D Bekijk bericht
Goh gek he ...je zit op een Iphone forum logisch dat meer mensen pro reageren.
Als je je stoort aan pro Iphone opmerkingen zoek dan een Nokia site op en ga ze daar vertellen dat de Iphone ook wel lekker werkt !
Wat is je punt eigenlijk ?

Hoezo gek?

Heb zelf ook zo'n ding gehad en ik ben blij dat ik mijn Iphone verkocht heb was 1 dag pro ophone tot ik zag hoeveel beperkingen dat ding had wat de meest simpele telefoon er standaart op heeft.

5 mega pix camera, een flitser je kon er toen nog geen filmpjes mee maken geen normale gps zodat je route 66 of mc guider of tomtom erop kan zetten en ga zo maar door en de spelletjes die je er erop gewoon sneur met een klein schermpje gaan spelen nee dat doe ik liever op een grote flat screen.

Maar goed ieder zijn heug en meug voor me it wil be N97 per 1 juli
  #78  
Oud 14-06-09, 13:28
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gserban Bekijk bericht
Hoezo gek?

Heb zelf ook zo'n ding gehad en ik ben blij dat ik mijn Iphone verkocht heb was 1 dag pro ophone tot ik zag hoeveel beperkingen dat ding had wat de meest simpele telefoon er standaart op heeft.

5 mega pix camera, een flitser je kon er toen nog geen filmpjes mee maken geen normale gps zodat je route 66 of mc guider of tomtom erop kan zetten en ga zo maar door en de spelletjes die je er erop gewoon sneur met een klein schermpje gaan spelen nee dat doe ik liever op een grote flat screen.

Maar goed ieder zijn heug en meug voor me it wil be N97 per 1 juli
Waarom heb je het gekocht dan? je weet op voorhand dat er geen flitser bij is dat de camera geen 5 mega pixel heeft kon je al lezen op het internet ? Achteraf dan gaan klagen dat het er allemaal niet bijzit is dan je eigen fout e Apple heeft je niet verplicht de iphone te kopen
  #79  
Oud 14-06-09, 14:26
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Waarom heb je het gekocht dan? je weet op voorhand dat er geen flitser bij is dat de camera geen 5 mega pixel heeft kon je al lezen op het internet ? Achteraf dan gaan klagen dat het er allemaal niet bijzit is dan je eigen fout e Apple heeft je niet verplicht de iphone te kopen

Wat dacht je van misleidende advertenties en informatie, zogenaamd kon de iphone alles en achteraf bleek het een goedkoop prut ding te zijn wat amper wat mogelijkheden had je kon er destijd niet eens een MMS mee verzenden, haar scheurtjes in de behuizing, in begin slecht ontvangst 3g etc etc etc kom op zeg je kon er niet eens mee bellen toen het net uit was enkel op bepaalde plekken en laat staan de snelheid die beloofd was die je zou halen met internet was destijds ook bagger.

Dus er waren meerdere dingen die niet deugde in het begin bij Iphone en nog steeds niet deugen dus einde discussie voor mij wat Iphone betreft!
  #80  
Oud 30-06-09, 14:08
Orpheo Orpheo is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gserban Bekijk bericht
Wat dacht je van misleidende advertenties en informatie, zogenaamd kon de iphone alles en achteraf bleek het een goedkoop prut ding te zijn wat amper wat mogelijkheden had je kon er destijd niet eens een MMS mee verzenden, haar scheurtjes in de behuizing, in begin slecht ontvangst 3g etc etc etc kom op zeg je kon er niet eens mee bellen toen het net uit was enkel op bepaalde plekken en laat staan de snelheid die beloofd was die je zou halen met internet was destijds ook bagger.

Dus er waren meerdere dingen die niet deugde in het begin bij Iphone en nog steeds niet deugen dus einde discussie voor mij wat Iphone betreft!
en dan nog kon je de gebreken weten, omdat T-mobile in de periode dat de iphone uit kwam, berucht was om een slechte dekking. dat is nu een stuk beter overigens, maar nog steeds niet top, maar okay... haarscheurtjes, daar kan je als 't goed is mee terug gaan, dat hoort niet. MMS: je kon weten dat de iphone dat niet deed.

ik heb een 3gs nu, en als ik 'm vergelijk met andere toestellen, is deze superieur; xperia, LG arena, N95, N96...veel soepeler in gebruik, en dat ie bv geen flits heeft, of geen 2e camera, of geen zoom, of geen bluetooth, ik erger me er totaaaal niet aan. gebruik dat nooit; hij smst super, belt prettig, en muziek luisteren en internetten is meesterlijk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nokia n97 naar iphone snoeppie iTunes 3 26-02-10 09:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:49.