iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   [iPod] volgende nummer door volumebuttons? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/26308-ipod-volgende-nummer-door-volumebuttons.html)

regtuRz 03-12-08 14:07

[iPod] volgende nummer door volumebuttons?
 
Hoi iedereen!

Ik heb sinds een maandje een iPhone en ik ben zeer tevreden :) Ik heb alleen een klein probleempje met muziek luisteren. Over het algemeen reis ik altijd met de fiets, en mijn iPhone zit dan in mijn broekzak. Voorheen met de iPod, als er een nummer op kwam die ik wou overslaan kon ik door mijn broek heen op de knop 'volgende nummer' drukken (na een tijdje weet je wel waar die knoppen zitten).

Met de iPhone gaat dit dus niet :( Ik kan met veel moeite mijn hand in mijn zak doen, 2x snel op de Home knop drukken en dan hopen dat ik het goede knopje van 'volgende nummer' raak. Het lijkt me echt ideaal als je in kunt stellen dat de volumebuttons in de iPod mode staan voor 'volgende' en 'vorige' ipv het volume, want zo vaak hoef ik die nou ook weer niet te wijzigen :(

Iemand tips?

libia 03-12-08 14:30

bij de oortjes zit zo'n microfoontje, als je daar twee keer snel achter elkaar op drukt heb je vorige nummer, drie keer voor vorige nummer ;)

iMario 03-12-08 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door libia (Bericht 226454)
bij de oortjes zit zo'n microfoontje, als je daar twee keer snel achter elkaar op drukt heb je vorige nummer, drie keer voor vorige nummer ;)

En 1x klikken pauze...
In Cydia kun je ook Touch Pocket krijgen. Hiermee word je beeld zwart en kun je eroverheen vegen om bijvoorbeeld naar een volgend nummer te gaan. (Jailbreak is vereist, zie dat je die niet hebt).

regtuRz 03-12-08 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door libia (Bericht 226454)
bij de oortjes zit zo'n microfoontje, als je daar twee keer snel achter elkaar op drukt heb je vorige nummer, drie keer voor vorige nummer ;)

Ik gebruik die oortjes nooit... Blijven niet goed zitten en mindere kwaliteit :( Gebruik altijd grote headphones. Een afstandsbediening (aan draad) zou wel evt handig zijn, bestaan die?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 226457)
En 1x klikken pauze...
In Cydia kun je ook Touch Pocket krijgen. Hiermee word je beeld zwart en kun je eroverheen vegen om bijvoorbeeld naar een volgend nummer te gaan. (Jailbreak is vereist, zie dat je die niet hebt).

Nog steeds niet helemaal wat ik zoek, maar dat zou al veel beter zijn! Zitten en grote nadelen aan jailbreaken of moet ik dat ergens anders opzoeken?

Bedankt voor de reacties in ieder geval!

iMario 03-12-08 14:46

Aan Jailbreaken zitten geen nadelen. Kun je Cydia en Installer erop krijgen. Of 1 van de 2, jouw keuze... Met Cydia en Installer kun je 3rd party applicaties installeren: spellen/tweaks/themes, noem maar op!

regtuRz 07-12-08 23:19

Goed, iPhone gejailbreaked, al heel wat nuttige dingen gedownload maar Pocket Touch krijg ik niet aan de praat.

Als ik het programma opstart staat er dat ik het af moet sluiten en muziek op moet zetten, vervolgens het programma weer starten. Doe ik dit, crasht de app tijdens het opstarten en zit ik weer in het Springboard. Kent iemand dit probleem?

Op google ook al gezocht, waren wel mensen met hetzelfde probleem, die kregen als tip om met de settings te spelen en vervolgens was het opgelost. Ik heb echter geen idee welke settings in moet wijzigen om de app werkend te krijgen... Kan het iets te maken hebben met firmware 2.2?

iMario 07-12-08 23:24

Denk dat het nog niet klaar is voor firmware 2.2

regtuRz 07-12-08 23:26

Wordt dat automatisch geupdate als het zo ver is dan? Of moet ik het in de gaten houden en handmatig installen als het zo ver is?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:36.