//

"No service" of zeer slecht bereik

"No service" of zeer slecht bereik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds deze week mn iPhone ontvangen uit de US. Maar ik heb de hele tijd geen service en als ik wel bereik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-12-08, 17:18
josh_b josh_b is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 54
Question "No service" of zeer slecht bereik

Hallo,

Ik heb sinds deze week mn iPhone ontvangen uit de US.
Maar ik heb de hele tijd geen service en als ik wel bereik heb is dit echt heel slecht, meestal rond de 1 of 2 streepjes. Mijn provider is Hi, maar het rare is dat mijn simkaartje het in een andere iPhone (ook 2G) wel goed doet opdezelfde plek waar ik geen bereik heb. Nu dacht ik dat de antenne misschien niet goed meer is. Maar ik ben hier niet zeker over.

Groeten,
Joost
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-08, 18:21
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door josh_b Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb sinds deze week mn iPhone ontvangen uit de US.
Maar ik heb de hele tijd geen service en als ik wel bereik heb is dit echt heel slecht, meestal rond de 1 of 2 streepjes. Mijn provider is Hi, maar het rare is dat mijn simkaartje het in een andere iPhone (ook 2G) wel goed doet opdezelfde plek waar ik geen bereik heb. Nu dacht ik dat de antenne misschien niet goed meer is. Maar ik ben hier niet zeker over.

Groeten,
Joost
Dit al geprobeerd?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 04-12-08, 19:37
josh_b josh_b is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 54
Standaard

Ja, maar helpt helaas ook niet.
Ook heb ik verschillende firmwares erop geprobeerd, en verschillende basebands maar helemaal niks helpt, dus ik vrees dat ik hem terug moet sturen naar de US
  #4  
Oud 04-12-08, 19:45
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Is het gezien de verzendkosten naar de VS en de tijdsduur niet slimmer om het hier te laten repareren in Nederland?
  #5  
Oud 04-12-08, 19:47
josh_b josh_b is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 54
Standaard

Ja maar het probleem is dat het me dan geld gaat kosten, en ik weet niet of zo'n communicatie chipje duur is.
En ik neem aan dat die winkel in amerika voor de kosten gaat betalen, hij deed het al niet sinds ik hem heb (afegelopen dinsdag).
  #6  
Oud 31-12-08, 12:37
josh_b josh_b is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 54
Standaard

Eindelijk een nieuwe iPhone in huis. En ik kon wel ontploffen toen ik het pakketje open maakte. De iphone was zo beschadigd, ik snap niet hoe je het zo kan krijgen. En waar halen ze het lef vandaan om dit op te sturen. Gelukkig heb ik de kappote iphone nog, dus ik laat gewoon de cases omwisselen.

Maar waar het verder omgaat is dat ik iets vreemds merk. Bij deze iphone hoef ik hem niet eerst te jailbreaken, maar werkt hij gewoon meteen met mijn Hi simkaart. Waar ligt dit aan ?
  #7  
Oud 31-12-08, 13:31
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Klinkt alsof ze je een iPhone hebben gestuurd die al door iemand anders is gebruikt, ik hoop voor je dat er dan niet iets mee is.

Ik neem aan dat hij in de US is omgeruild?
  #8  
Oud 31-12-08, 13:35
josh_b josh_b is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 54
Standaard

Ja hij is zeker gebruikt, misschien kan ik zo een foto ervan maken. Maar je hebt nog nooit zo'n afgetakeld ding gezien.
En het volgende probleem dringd zich aan %%$$^#@!@, sorry dat ik hier ff uit het lint vlieg, maar nu doet de onderste rij van het toetsenbord het niet.
Ik kan nu niet op .?123 Space en Return klikken. Ik wordt er echt dood moe van. Ik wil gewoon een telefoon meer niet. Pfff een restore helpt ook niet. Ik geef het op
  #9  
Oud 31-12-08, 13:37
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door josh_b Bekijk bericht
Ja hij is zeker gebruikt, misschien kan ik zo een foto ervan maken. Maar je hebt nog nooit zo'n afgetakeld ding gezien.
En het volgende probleem dringd zich GVD %%$$^#@!@, sorry dat ik hier ff uit het lint vlieg, maar nu doet de onderste rij van het toetsenbord het niet.
Ik kan nu niet op .?123 Space en Return klikken. Ik wordt er echt dood moe van. Ik wil gewoon een telefoon meer niet. Pfff een restore helpt ook niet. Ik geef het op
Tsja, ik weet ook niet hoe vaak ik het moet herhalen. Koop je iets tweedehands, zorg dat je het op kan komen halen. Dan zie je het product voordat je het koopt. Ik weet het, het lost je probleem nu niet op maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #10  
Oud 31-12-08, 13:38
josh_b josh_b is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 54
Standaard

Maarja ik heb nu zeg maar de macht in handen. Ik heb die oude iphone ook nog, dus als ze mij niet helpen stuur ik die gewoon niet meer terug en dat gaat hun flink geld kosten.
En het lijkt erop dat het scherm niet goed gekalibreerd is, is er een mogelijkheid om het scherm opnieuw te kalibreren ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 12:59
Slecht ontvangst en ik moet nu 3 weken wachten op WAARSCHIJNLIJKE "verbetering" Goudvis12 Odido (T-Mobile) 42 14-10-10 10:15
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 19:03
Geen service steeds weer overnieuw en automatisch op "simlock" Michiel93 iPhone algemeen 4 12-07-09 21:51
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:46.