//

Button voor lockscreen

Button voor lockscreen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik heb een vraag wat betreft het lockscreen. Ik heb Intelliscreen draaien en vind het een super handig programma. Alleen als ik mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-12-08, 03:35
turbodiesel13 turbodiesel13 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 12
Standaard Button voor lockscreen

Beste mensen,

ik heb een vraag wat betreft het lockscreen. Ik heb Intelliscreen draaien en vind het een super handig programma. Alleen als ik mijn SpringBoard voor me heb, moet ik eerst de button op me iPhone indrukken om het scherm zwart te krijgen, en hier nogmaals op drukken om de lockscreen van de iPhone tevoorschijn te krijgen.

Mijn vraag is of er niet een app is die een button op je springboard neerzet waar je door op te klikken direct je lockscreen in beeld krijgt?

Is natuurlijk ook leuk als je je achtergrond die je op je lockscreen hebt wilt showen bij het neerleggen van je telefoon op de tafel..

Thnxs,
TvG
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-12-08, 12:34
turbodiesel13 turbodiesel13 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 12
Standaard

Er bestaat nu in Cydia een programma dat QuickUnlock heet. Hierbij kun je de iPhone als hij gelockt is, door driemaal op de home button te drukken, 10 seconden unlocken. Wat is zoek is een soort gelijk programma, die alleen het tegenovergestelde doet, dus 3 maal de home button indrukken en het lockscreen van de iPhone verschijnt.

Het licht van het lockscreen dimmt vanzelf..
Reageren

Labels
button, lockscreen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SMS verschijnt op lockscreen met "SLUIT" button moreno iPhone algemeen 15 28-06-10 13:34
Verschillende afbeelden voor achtergrond en lockscreen Sharonn_c Archief 14 14-10-09 22:29
Idee: sleep/wake button ook voor afspelen en pauseren? hrDV iPhone algemeen 0 26-10-08 15:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:27.