iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   [Windows] iPhonebrowser - Error (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/26459-windows-iphonebrowser-error.html)

Mackjenzie 05-12-08 22:01

[Windows] iPhonebrowser - Error
 
Wanneer ik iPhonebrowser (google) opstart, geen probleem. Maar zodra ik mijn iPhone connect, geeft het programma volgende error:

"iPhoneBrowser werkt niet meer. Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is."

Heb reeds gegoogled. Zogenaamde oplossing als 'update .Net Framework' of 'update iTunes' hebben bij mij echter niet gewerkt.

Alvast bedankt!
Mackjenzie

ButcherJF 06-12-08 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mackjenzie (Bericht 227480)
Wanneer ik iPhonebrowser (google) opstart, geen probleem. Maar zodra ik mijn iPhone connect, geeft het programma volgende error:

"iPhoneBrowser werkt niet meer. Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is."

Heb reeds gegoogled. Zogenaamde oplossing als 'update .Net Framework' of 'update iTunes' hebben bij mij echter niet gewerkt.

Alvast bedankt!
Mackjenzie

Kennelijk is dat al enige tijd zo, dat het niet meer werkt. En gezien het feit dat je nog geen melding hebt gehad is er ook nog geen oplossing beschikbaar. Mogelijk alternatief: WinSCP (via SSH, denk erom het wachtwoord aan te passen) of DiskAid (via USB).

Mackjenzie 06-12-08 10:57

Thx. WinSCP had ik ook al geprobeerd, maar lukte niet direct. En via DiskAid, kan je daarmee ook themes/NES ROMs/... installeren?

Drekepeteke 03-06-09 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mackjenzie (Bericht 227480)
Wanneer ik iPhonebrowser (google) opstart, geen probleem. Maar zodra ik mijn iPhone connect, geeft het programma volgende error:

"iPhoneBrowser werkt niet meer. Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is."

Heb reeds gegoogled. Zogenaamde oplossing als 'update .Net Framework' of 'update iTunes' hebben bij mij echter niet gewerkt.

Alvast bedankt!
Mackjenzie

Dit probleem doet zich nou bij mij voor!
Iemand een oplossing?

Mackjenzie 03-06-09 22:30

Gebruik gewoon DiskAid, heel éénvoudig!
DiskAid - Transfer Files betwen your Computer and your iPhone or iPod Touch. Disk Mode for your iPhone and iPod Touch.

Drekepeteke 03-06-09 22:35

Die heb ik.
Ik vind Iphonebrowser beter!
En ik wil gewoon weten waar het aan ligt.

Mackjenzie 03-06-09 22:45

Zou best kunnen, daar het bij mij nooit gewerkt heeft, kan ik het niet weten :).

Drekepeteke 03-06-09 22:46

Hahaha...ok:o

joeri v 04-06-09 16:01

Toevallig itunes geupdate ;) ...
klagen meerdere mensen over... ( iphonebrowser - Google Code )

hoop dat er snel een update komt.. want diskaid is ***...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:59.