iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   sms afzender uitschakelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/27182-sms-afzender-uitschakelen.html)

Tuur 18-12-08 21:40

sms afzender uitschakelen
 
Hallo,

Wie weet hoe je het volgende kan uitschakelen.

Als je een sms ontvangt terwijl je iPhone op stand-by staat zie je wie je een sms heeft gestuurd. Dit blijft ook enige tijd op je scherm staan.

Wie weet hoe je dit kan omzetten naar "tekstbericht"??

Dus ipv een naam van een afzender alleen de melding "tekstbericht".
Ik heb het gehad toen ik nog 2.1 op mijn iPhone had maar na een upgrade verschenen de namen weer bij het smsje.

Ik heb een 8 gig (2G) met 2.2 software.

Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt

Tuur

Bomans 19-12-08 08:59

Instellingen->algemeen->codeslot-> code instellen sms preview uitzetten

Wil je het nog net iets anders, dan kan je eventueel intelliscreen gebruiken (15 dagen gratis).
Die geeft een melding in de taskbar met een icoontje en geeft het aantal ontvangen sms'en weer (zoals bij je mail icoon).

Tuur 19-12-08 09:23

Dankje voor je snelle reactie maar was helaas niet mijn vraag. Idd, je kan dan de previeuw uitschakelen van de inhoud van het bericht, waar het mij omgaat was dat je niet een naam ziet van een afzender maar alleen de tekst "tekstbericht"..........

Ik weet dat dit mogelijk is maar kan het niet meer voor elkaar krijgen.

Misschien heb je hier ook een antwoord op, nogmaals bedankt voor je reactie.

Tuur

Bomans 19-12-08 09:27

Dan heb ik helemaal geen idee.
Dan moet het volgens mij met een programma vanuit cydia/installer geweest zijn, want standaard kan de iphone het niet.

Mischien moet je maar eens cydia/installer doorzoeken en frist dat je geheugen weer op?

yingie 19-12-08 12:05

Het enige dat ik gezien heb is dat Kate/Caterpillar deze functie heeft, te kopen via de Rip Dev's van Installer. Wellicht dat Apple in 2.1 eventjes dacht dat het verhullen van de afzender handig was en het 2.2 weer terug hebben gezet om dezelfde, duistere reden:rolleyes: In elk geval weer van die trucjes die je graag zelf zou kunnen uithalen.

Bomans 19-12-08 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yingie (Bericht 232647)
Het enige dat ik gezien heb is dat Kate/Caterpillar deze functie heeft, te kopen via de Rip Dev's van Installer.

Maar dat geeft dan weer een hele boel problemen met de telefoonfunctie. (zie ettelijke posts op dit en andere fora)
Daarom dat ik Intelliscreen voorstelde, dat programma kan het ook en werkt perfect.

yingie 19-12-08 12:41

Yup, heb je ook weer helemaal gelijk:) Persoonlijk vind ik de afzender niet erg, was al blij dat de preview uitgezet kon worden. Maar het blijft wel handig als Apple eens wat meer van dit soort functionaliteiten erin stopt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:05.