//

GPS functionaliteit

GPS functionaliteit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik wil mijn iphone ook graag gebruiken als GPS. Dan bedoel ik niet alleen dat ik te weten wil komen hoe hoog of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-12-08, 22:32
Red-Hat Red-Hat is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 21
Standaard GPS functionaliteit

Hallo allemaal,

Ik wil mijn iphone ook graag gebruiken als GPS. Dan bedoel ik niet alleen dat ik te weten wil komen hoe hoog of hoe snel ik op een bepaald moment ben/ga, maar als wegen navigatie. Ik ben op zoek gegaan, maar ik heb niet echt een duidelijk topic hierover gevonden en ook via google werd ik niet echt wijs. Wel stond hier het een en ander, maar dat bericht stamt ook alweer uit 21 oktober 2007. Verder heb ik begrepen dat het op dit moment nog niet kan omdat een de gps functie nog 'dicht' zit ofso. Kunnen jullie mij vertellen of dit waar is en of er op dit moment nou een app of iets dergelijks bestaat wat als vervangende wegen navigatie kan dienen. En mocht dit er niet zijn komt dit dan wel in de toekomst?

Red-Hat.

P.S het voorvoegsel GPRS/EDGE heb ik geselecteerd omdat ik dacht dat ik er 1 moest kiezen. Sorry voor de onduidelijkheid.

Laatst gewijzigd door Red-Hat; 20-12-08 om 22:37.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-12-08, 00:32
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je kunt toch gewoon GPS gebruiken met Maps op je iPhone?
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 21-12-08, 19:36
Red-Hat Red-Hat is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 21
Standaard

Ja dat klopt, maar dit is langer niet van hetzelfde niveau als ik het vergelijk met een TomTom bijvoorbeeld. Je draait zeg maar niet mee met het beeld, je hoort geen wegwijsende stemmen etc. Ik vraag me ook af of het mogelijk is om het licht van het scherm vast te zetten zeg maar, want het gaat steeds uit en ik kan nergens een instelling vinden waarbij het achtergrondlicht dan aanblijft. Weten jullie misschien of er in de toekomst een goede gps app uitkomt?

Red-Hat.
  #4  
Oud 21-12-08, 19:41
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Gebruik eens de zoekfunctie op het woord tomtom. Je zult genoeg hits krijgen hierover met genoeg informatie.

Over dat licht. Kijk eens in instellingen-algemeen-automatisch slot
  #5  
Oud 22-12-08, 09:50
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

GPS werkt toch prima heb ik ondervonden? Alleen bied een stand alone GPS apparaat meer mogelijkheden en gegevens weer, maar met de iPhone werkt het toch prima.

YouTube - iPhone 3G GPS Road Test
  #6  
Oud 22-12-08, 10:27
Red-Hat Red-Hat is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 21
Standaard

Ja het werkt wel, maar persoonlijk vindt ik het vrij basic en als ik het vergelijk met mijn eigen routenaviagtie dan is dat toch beter en daarom vervangt mijn iphone op dit moment helaas nog niet mijn eigen routenavigatie.
  #7  
Oud 22-12-08, 11:03
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Is dat programma wat in het filmpje word gebruikt standaard aanwezig op de iPhone?

Jammer dat hij geen Turn by Turn navigatie heeft. Ik wil graag iPhone GPS gebruiken op de fiets, 's kijken voor een houder (ik ga nergens in knippen/snijden dus kant-en-klaar).
__________________
Vertrouw nooit iemand met een eendje als schermafbeelding...
  #8  
Oud 22-12-08, 11:14
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheStijg Bekijk bericht
Is dat programma wat in het filmpje word gebruikt standaard aanwezig op de iPhone?

Jammer dat hij geen Turn by Turn navigatie heeft. Ik wil graag iPhone GPS gebruiken op de fiets, 's kijken voor een houder (ik ga nergens in knippen/snijden dus kant-en-klaar).
Dan heb je dat programma blijkbaar nog niet te vaak gebruikt, het werkt op basis van Google maps, alleen is het programma in het engels.
Probeer het gewoon eens uit als je te voet op de baan bent zou ik zeggen en ja, zo'n houder zou misschien wel handig zijn.
  #9  
Oud 22-12-08, 11:17
Red-Hat Red-Hat is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 21
Standaard

ja, dat programma zit er standaard op.

EDIT: Sorry ik zag niet dat runaque als had gepost.
  #10  
Oud 22-12-08, 12:13
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Sorry, ik krijg 3 januari pas m'n iPhone binnen

Maar bedankt voor jullie antwoorden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Overzicht iOS functionaliteit voor development flipjevandejam Ontwikkelen voor iOS 1 13-01-11 19:59
Functionaliteit OS4 zonder upgrade nwanzi Jailbreak apps en thema's 7 26-10-10 20:45
That's it! Iphone inleveren tbv. reparatie GPS functionaliteit forrestgumpx iPhone Navigatie 4 17-08-09 14:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:59.