iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 3g nep of echt (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/27267-iphone-3g-nep-echt.html)

Ddeennniiss 21-12-08 00:39

Iphone 3g nep of echt
 
3 Bijlage(n)
Hoi ik ben Dennis en ik kan van iemand 4 iphones kopen nu zegt hij wel dat ze echt zijn maar ik ben er niet zo zeker van kan iemand mij verder helpen?

libia 21-12-08 00:41

Ziet er echt uit maar als je het niet vertrouwd, kun je ze beter gaan ophalen ;)

Ps: je hebt het in het verkeerde forum geplaatst ;)

Ddeennniiss 21-12-08 00:45

oke alleen die lader is niet bruikbaar dan.

ze schijnen uit amerika te komen waaraan kan je echt en nep goed onderscheiden?

libia 21-12-08 00:53

Je kunt best een nieuwe lader kopen of een universele stekker

Volgensmij zie je hier een aantal vette vegen op het scherm, probeer dat maar is te photoshoppen ;)

En als je het niet geloofd kun je ook vragen of hij ff een filmpje kan maken waarin hij ze gebruikt ;)

iMario 21-12-08 00:59

De iPhones op de foto's zijn iig alemaal echt. Maar dat wil niet zeggen dat de verkoper te vertrouwen is...

Runaque 22-12-08 09:35

De lader is niet zozeer het probleem, aangezien je de telefoon gemakkelijk via USB kan opladen en tegenwoordig kan je dat al via je TV (mits USB aansluiting uiteraard), een Playstation (2 of 3) en DVD of Bluray apparaat, gewoon maar om je een indruk te geven dat je die lader niet perce nodig hebt, maar uiteraard is het een handig ding en kan je het evengoed voor een iPod Nano gebruiken.

iHansD 29-12-08 13:34

gespot:
een witte iPhone 3G in de doos, simlockvrij, inclusief extra aankoppelbare batterij en hoesje. Het enige verschil met de reguliere iphone is de oplaadconnector, dit is een kleine zoals sommige digitale camera's ook hebben. incl assessoires heeft hij hem gekocht voor 475.
Heeft iemend dit al eens gezien? Is dit een echte?

iScorpio 29-12-08 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iHansD (Bericht 235747)
gespot:
een witte iPhone 3G in de doos, simlockvrij, inclusief extra aankoppelbare batterij en hoesje. Het enige verschil met de reguliere iphone is de oplaadconnector, dit is een kleine zoals sommige digitale camera's ook hebben. incl assessoires heeft hij hem gekocht voor 475.
Heeft iemend dit al eens gezien? Is dit een echte?

Dan zal het ook hier wederom gaan om een kloon en niet een echte 3G.

Kluppergeest 29-12-08 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ddeennniiss (Bericht 233084)
Hoi ik ben Dennis en ik kan van iemand 4 iphones kopen nu zegt hij wel dat ze echt zijn maar ik ben er niet zo zeker van kan iemand mij verder helpen?

De eerste twee foto's zijn door iemand zelf getrokken (of hij dat zelf is weet ik niet ;) ) en die derde is van internet geplukt

Gilliam 30-12-08 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kluppergeest (Bericht 235795)
De eerste twee foto's zijn door iemand zelf getrokken (of hij dat zelf is weet ik niet ;) ) en die derde is van internet geplukt

Idd, naast dat de doos een andere kleur is heeft de foto andere afmetingen.

Fake.

marius34 15-01-09 09:18

mijn zoon heb zo 1 uit het buitenland kost daar 125 euro en is nep
werkt opzich wel goed en er kunnen 2 simkaarten in(maar is geen iphone)

Gilliam 15-01-09 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marius34 (Bericht 244140)
mijn zoon heb zo 1 uit het buitenland kost daar 125 euro en is nep
werkt opzich wel goed en er kunnen 2 simkaarten in(maar is geen iphone)

Voor je eigen bestwil, koop nooit een iPhone als je niet zeker weet of het een wel iPhone is. Altijd dingen zoals Firmware checken, of neem een vriend mee die een iPhone heeft.

bako 15-01-09 17:55

ga naar hem toe neem je laptop mee en stop hem in je laptop en als itunes hem ziet dan is die egt

Sander_K 29-01-09 23:17

Het is ook wel een beetje vreemd vind ik dat het een iPhone met een Amerikaanse adapter is, maar die op het Italiaans staat ingesteld.

Le0 30-01-09 04:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sander_K (Bericht 250427)
Het is ook wel een beetje vreemd vind ik dat het een iPhone met een Amerikaanse adapter is, maar die op het Italiaans staat ingesteld.

Da's een standaard screen wanneer je de iPhone moet activeren. Je krijgt dan in 885 talen te zien dat je alleen noodoproepen kan doen. Foto is dus gemaakt toen toevallig de Italiaanse taal voorbij kwam. Zou je moeten weten met een iPhone.

Sander_K 04-02-09 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Le0 (Bericht 250485)
Da's een standaard screen wanneer je de iPhone moet activeren. Je krijgt dan in 885 talen te zien dat je alleen noodoproepen kan doen. Foto is dus gemaakt toen toevallig de Italiaanse taal voorbij kwam. Zou je moeten weten met een iPhone.

Meen je dat ik daar toen op heb zitten letten? :p

JSM93 09-07-09 13:26

Met die stekker is niks mis.
Ik heb een amerikaanse vriend die laatst hier naar toe kwam en heeft ook een iPhone 3G. Die stekker op die foto heeft hij ook en is gewoon meegeleverd door Apple.

gadgeteer 25-07-09 21:13

If it is too good to be true....it is


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:41.