iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Bel icoontje werkt niet meer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/27277-bel-icoontje-werkt-niet-meer.html)

leyla 21-12-08 13:19

Bel icoontje werkt niet meer
 
Ik heb een probleem met het telefoon icoontje links onderaan het scherm. Als ik hier op toets om te bellen dan opent het scherm wel maar ik kan niks intoetsen en na 3 seconden gaat het scherm weer weg. Alle andere programma's werken wel correct. Op het forum zag ik dat Kate deze problemen kan veroorzaken. Dit inmiddels al gedeinstalleerd. Nog steeds geen goed resultaat.:confused:
Wie helpt mij dit probleem op te lossen?

bako 21-12-08 15:55

je moet gewoon je iphone updaten en weer jailbreaken dan doet hij het waarschijnlijk weer

leyla 22-12-08 17:33

Hoi Bako,

Bedankt voor je tip, het heeft geholpen.

Groet,
Leyla

bako 22-12-08 19:41

mooi om te horen

ferdi1982 26-12-08 01:17

ik ben nieuw en een totale leek.kheb n 3g 8gb met fw2.1 jailbreak. hoe doe ik bovenstaande?

bako 26-12-08 01:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferdi1982 (Bericht 234805)
ik ben nieuw en een totale leek.kheb n 3g 8gb met fw2.1 jailbreak. hoe doe ik bovenstaande?

met itunes op bijwerkendrukken

ferdi1982 26-12-08 02:15

Ik heb van een andere member joske1967 het volgende bericht gelezen omtrent het probleem.

Misschien kun je dit proberen? Maar volgens mij is het tijdelijk, althans dat was het bij mij, heb nu namelijk ook dit probleem weer... :

Ga naar "Instellingen", "Rip Dev", "Rip Dev Products" Kate en vraag bij "Licences" een trail aan. Nadat ik een trailperiode had gekregen (duurde bij mij tot 16 december 2008), kon ik weer bellen!!!!!!

Nu is het 17 december in kan ik dus niet meer bellen. Uninstallen werkt dus niet. Je wordt bijna gedwongen om een licence te nemen.. Nu echt niet! Wat een sch**tprogramma!!

Update: Misschien heb ik nu de oplossing... Ik heb het DevRip team gemaild en kreeg na 5 minuten al het verlossende antwoord:

Uninstall Mobile Enhancer and reboot your Iphone..

Hiermee is in ieder geval mijn probleem opgelost!!

Hoop voor jullie ook!

gr.
Jos


Het verwijderen van Mobile Enhancer heeft prima gewerkt. Betekend dus dat je je iphone niet hoeft te herstellen en opnieuw hoeft te jailbreaken. Dit is voor leken als mijzelf een giga opluchting.

Dank je wel in ieder geval.
Ferdi

Aldiman 30-12-08 16:29

Helaas heb ik het zelfde probleem en heb mobile enhancer nooit geïnstaleerd... :confused:
Ik heb wel 'snapture' geïnstaleerd. Ik zou ook niet weten hoe ik daar wel van af kan komen.
Het lijkt wel alsof die 'extra' programmaatjes, leiden tot 'extra' problemen.

Mijn firmware is up to date, en rebooten doet niets.
Kan iemand me helpen weer te kunnen bellen?

bako 30-12-08 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aldiman (Bericht 236171)
Helaas heb ik het zelfde probleem en heb mobile enhancer nooit geïnstaleerd... :confused:
Ik heb wel 'snapture' geïnstaleerd. Ik zou ook niet weten hoe ik daar wel van af kan komen.
Het lijkt wel alsof die 'extra' programmaatjes, leiden tot 'extra' problemen.

Mijn firmware is up to date, en rebooten doet niets.
Kan iemand me helpen weer te kunnen bellen?

herstellen en weer jailbreaken

Macz 02-02-09 19:16

Gelukkig! Het heeft ook bij mij gewerkt! Bedankt Ferdi voor de info!

Grtz Mac

bako 02-02-09 21:12

oo en ik zag kate staan
maar ik raad aan om geen kate te downloaden
veel mensen hebben klachten over hun iphone
en als ze dan kate weg halen dan is het opgelost

Macz 04-02-09 14:02

Klopt Baco. Ik had er ook Kate op staan. Maar alleen Kate verwijderen werkte bij mij niet.
Ik heb vervolgens de Mobile Enchancer gedeïnstalleerd en alles was gelukkig weer bij het oude!

cwsmdb 16-02-09 13:00

het verwijderen van mobile enhancer heeft bij mij gewerkt ben weer in mijn nopjes
super tip


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:10.