nieuwe firmware 2.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone uit Amerika, gister firmware 2.2 geinstalleerd en nu doet ie niks meer. Via Itunes geprobeerd maar hij herkent mijn sim kaart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe firmware 2.2
Ik heb een Iphone uit Amerika, gister firmware 2.2 geinstalleerd en nu doet ie niks meer. Via Itunes geprobeerd maar hij herkent mijn sim kaart niet meer. Wat nu te doen?
Veel dank alvast en veel groeten! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zeg hij geen sim of geen geldige sim
ik denk dat je hem moet jailbreaken |
|
|||
|
|||
firmware 2.2
|
|
|||
|
|||
ik heb een 1.1.4 volgens mij
|
|
|||
|
|||
je zegt ik heb fw 2.2 gedownload
dus dan heb je 2.2 kijk even bij instellingen/algemeen/info kijk dan wat er staat bij versie staat er 2.2 of 1.1.4 of iets anders jailbreaken is een soort van hacken met een jailbreak heb je veel meer opties kijk even in de wiki als je meer wild weten en je moet je profiel aanpassen want het zegt dat je een ipod touch heb en je zegt dat je iphone je sim niet herkend gebruik je een x-sim? |
|
|||
|
|||
Vraagje net via itunes upgrade van 2.1 naar 2.2 gedaan kreeg foutmelding 1600 nu zie ik alleen een itunes logo + stekker pc herkent hem niet meer dus zie hem ook niet in itunes staan. Wat nu??
|
|
|||
|
|||
hij staat in recoverimode
probeer de power en home button zo lang ingedrukt te houden tot dat er wat gebeurd na 15 seconden mag je wel loslaten denk ik |
|
|||
|
|||
toen gebeurde er ook niks alleen heb hem nu op een andere usb poort aangesloten 1.1 ipv 2.0 doet hij het wel, gelukkig
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreakme.com / nieuwe firmware. | Caszje | Jailbreak | 9 | 28-10-10 18:08 |
Nieuwe firmware gereleased. Fw 3.1.2 | nutty75 | Archief | 1 | 09-10-09 09:46 |
firmware op nieuwe Iphone | alvin_silvrants | Archief | 2 | 18-09-09 20:43 |
iPhone 3GS: Nieuwe modellen 3.1 firmware? | markmg | Unlock | 9 | 14-09-09 22:39 |
Nieuwe firmware 04.01.13.g ? | dree | Archief | 2 | 09-10-07 23:00 |
|
|