//

Aanbieder foetsie in instellingen? Kan niet bellen

Aanbieder foetsie in instellingen? Kan niet bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem, ik heb een gejailbreakte iphone 3g baseband 02.11.07. Ik heb een i-smartphone 3G kaartje om hem te 'unlocken'. Maar ik kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-12-08, 21:03
rickth64 rickth64 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 16
Standaard Aanbieder foetsie in instellingen? Kan niet bellen

Ik heb een probleem, ik heb een gejailbreakte iphone 3g baseband 02.11.07. Ik heb een i-smartphone 3G kaartje om hem te 'unlocken'. Maar ik kan er niet mee bellen. Hij geeft wel vodafone aan boven met 2-3 streepjes, maar in instellingen staat helemaal geen aanbieder ofzo. Iemand een oplossing?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_0001.PNG‎ (42,0 KB, 10x gelezen)
Bestandstype: png IMG_0002.PNG‎ (32,7 KB, 6x gelezen)
Bestandstype: png IMG_0003.PNG‎ (26,3 KB, 8x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-08, 03:20
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

wat je kan doen is een custom firmware (2.1) downloaden en dan je iphone in itunes aanklikken (iphone moet natuurlijk in je computer zitten) dan shift ingedrukt houden en op herstellen drukken dan komt er iets tevoorschijn dan moet je je custom firmware selecteren en dan restored itunes je iphone met de zelfde firmware/baseband
  #3  
Oud 29-12-08, 13:57
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

dit is een teken dat je baseband niet goed unlocked is, en eventueel een schrijf foutje of code foutje erin zit, maak je een custom firmware, of haal em van t forum af, en restoren je iphone door een custom firmware te laden (door de shift toets ingedrukt te houden), alles vind je hier op t forum
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Aanbieder instellingen updaten bij geunlockte Iphone kingkoen2 Unlock 1 24-12-10 08:43
iPhone: Jailbreak 3.1.2 blackra1n > 4.1 sn0wbreeze 2.1 optie aanbieder mist in instellingen malekith Jailbreak 1 22-11-10 11:59
Instellingen aanbieder automatisch Mombakkes iPhone algemeen 2 22-11-10 10:30
iPhone 3GS: Aanbieder instellingen UPDATEN?? Almo Unlock 3 13-08-10 22:50
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen sahinkaptan iPhone algemeen 23 06-05-09 16:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.