iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Typisch gevalletje blond?? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/27557-typisch-gevalletje-blond.html)

Zusjesenco 27-12-08 21:20

Typisch gevalletje blond??
 
Hoi hoi

Sinds gister dus ook een trotse bezitster van een iphone :)

Helemaal super.

Maar ja, na wat jaren ervaring te hebben met verschillende mobieltjes en merken is dit dus echt een topper ..

Ok we pakken de doos uit. Halen het mapje waar de boekjes en stickers enzo in zitten uit de doos, en halen de boekjes er uit, want ja je begint toch bij de handleiding he ;) De verkorte handleiding van T-mobile ook verkort door gelezen ;).
Ok, toestel aan dat lukte me nog haha, en toen de sim ... waar moet die toch in? Jeeee hoe gaat ie nou open? Waar haal ik de batterij dan weg zo dat de sim er in kan??

Samen met me vriend aan het zoeken geweest dus .. Haha we kwamen dus niet meer bij, toen we het mapje nog is goed beken waar die boekjes in zaten LOL

Voel je hem al ..... Ja dus ..... Daar zit dat paperclipgedoetje op en er staat een mooi tekeningetje hoe je je sim er in moet doen ......

Pff na dat we bij gekomen waren van het lachen is het toch gelukt om de telefoon werkend te krijgen haha....

Sorry moest hem kwijt :)

Y-Less 27-12-08 21:46

Ik had het ook, toen ik me sim erin wou stoppen toen wist ik het niet waar, alleen mijn iPhone doosje had geen paperclip dingetje, Ik heb het met een oorbel van me moeder gegaan :)

Zusjesenco 27-12-08 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Y-Less (Bericht 235274)
Ik had het ook, toen ik me sim erin wou stoppen toen wist ik het niet waar, alleen mijn iPhone doosje had geen paperclip dingetje, Ik heb het met een oorbel van me moeder gegaan :)

Haha dat is ook nog een optie :)

Maar het is wel ff vreemd toch als je weet dat je normaal de telefoon open maakt en de batterij verwijderd voor de sim :)
Ben blij dat ik niet de enigste ben ;)

iMario 27-12-08 22:06

Handleidingen doorlezen? :confused:
Doen mensen dat tegenwoordig nog? Ik tenminste niet...

Zusjesenco 27-12-08 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 235280)
Handleidingen doorlezen? :confused:
Doen mensen dat tegenwoordig nog? Ik tenminste niet...

Ik normaal ook niet hoor. Maar dit is toch wat anders dan een LG of Nokia dus wilde ik het netjes doen :)
Maar als ik goed in dat mapje had gekeken dan was het niet eens nodig geweest :)

iMario 27-12-08 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zusjesenco (Bericht 235298)
Ik normaal ook niet hoor. Maar dit is toch wat anders dan een LG of Nokia dus wilde ik het netjes doen :)
Maar als ik goed in dat mapje had gekeken dan was het niet eens nodig geweest :)

Vind een LG of Nokia moeilijker dan de iPhone... Had laatst ook zoiets in mijn handen...
10x drukken voordat je ergens in instellingen kunt komen :eek:
iPhone, 1 a 2 clicks :D
Anyways, veel plezier ermee!
Mocht je vragen hebben, kun je me altijd een PM doen :)

Zusjesenco 27-12-08 23:35

Menu's van LG Nokia en what ever zijn idd veel bewerkelijker...
Waarom is apple gewoon niet gelijk op de markt gekomen toen het mobile verkeer opgang kwam he :)

Voor vragen ... Ja die komen er wel .... bv voor het Jailbreaken ... (durf nie haha)

iMario 27-12-08 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zusjesenco (Bericht 235312)
Voor vragen ... Ja die komen er wel .... bv voor het Jailbreaken ... (durf nie haha)

Jailbreaken hebben we genoeg guides voor. Ik wil je er ook wel mee helpen, geen probleem.

InternetRebel 28-12-08 14:07

Don't worry. Ik ben niet blond en had hetzelfde. Dacht bij het uitpakken ook al: "Waar is dit vreemde paperclip-achtige dingetje voor? Zeker voor het RESET-gaatje bovenin." Had na enig speuren wel het vermoeden dat de SIM bovenin moest, maar kwam er nog steeds niet op om deze de 'paperclip' open te maken. Heb eerst nog een paar keer met mijn nagel op het klepje zitten drukken in de hoop dat het een push-and-unlock mechanisme was en toen toch ook maar de handleiding er eens bij gepakt. :D

iScorpio 28-12-08 14:16

Heb het zelfs voor elkaar gekregen om op mijn eerste 3G (is terug naar T-Mobile) die hele tray kapot te krijgen. Gelukkig kan je zo'n tray ook los bestellen maar zijn niet goedkoop.

Zusjesenco 28-12-08 15:38

Doet me goed om te lezen haha ...
Dacht echt dat dat iets van mij alleen zou zijn ...

Maar ok, ben benieuwd naar nogmeer firstexperiences ofzo..

Kom maar op

jpke 29-12-08 14:11

Ik snapte er eerst ook niets van, maar na 5 minuten zoeken vond ik uiteindelijk toch die paperclip :D

Darwin 29-12-08 15:14

mijn paperclipje zat er niet bij in of is perongelijk kwijt geraakt haha
zelf een paperclipje werkt natuurlijk wel weer :D

Zusjesenco 31-12-08 11:10

haha zo zie je maar een iphone is gewoon niet te vergelijken met welke andere dan ook ;)

het domme was, dat ik wel direkt dat paperclip dingetje had gezien met bijbehorend plaatje .... maar nog ging het belletje niet rinkelen ....

Maar oh .... ben zo happy met me iphone, ik wil echt geen andere meer ;)

Gilliam 31-12-08 11:25

Ik was een half uur bezig met dat uitvinden, er zit geen handleiding bij als ik het nog goed weet. Uiteindelijk gevonden op Apple's site, wat een gedoe zeg... Maar het werkt wel erg goed want me sim tray is er nog nooit ongewenst eruit geweest. =D

klaverentwee 02-01-09 03:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zusjesenco (Bericht 235277)
Haha dat is ook nog een optie :)

Maar het is wel ff vreemd toch als je weet dat je normaal de telefoon open maakt en de batterij verwijderd voor de sim :)
Ben blij dat ik niet de enigste ben ;)


Tja, apple heeft het concept helemaal opnieuw uit willen vinden he;)

DaWE 04-01-09 11:51

ghegheghe, wat ben ik blij dat er nog mensen aan het zoek zijn geweest waar dat je die verdomde sim kaart moest proppen :D

Vassili 04-01-09 14:24

Een vriend van mij had ook net een iPhone heeft hij met veel te veel kracht die paperclip in die tray geduwd, hele tray stuk:p

Tuttel 04-01-09 16:38

Ik was al wel tot de conclusie gekomen dat dat paperclip ding in het gaatje moest, maar niet dat je hem er drukt moest uit halen :P ik heb half uur erin lopen rond draaien en trekken, daarna voor de grap eens drukken en floep daar was meneer :P voelde me toen ook best dom, het gaatje is ook iets groter geworden >.<

InternetRebel 05-01-09 02:32

Uit de iPhone Gebruikershandleiding... :p

http://files.netrebel.net/view.php?file_id=210


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:49.