Smsen worden gewist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met een heel vervelend probleem, het zit namelijk zo; mijn smsen worden vanzelf gewist in de sms-chat. Waarschijnlijk omdat die chatsessie vol zit, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Smsen worden gewist
Ik zit met een heel vervelend probleem, het zit namelijk zo; mijn smsen worden vanzelf gewist in de sms-chat. Waarschijnlijk omdat die chatsessie vol zit, worden de smsen 'overschreven'. Dus telkens ik een nieuwe sms verstuur of ontvang, wordt er eentje gewist van de sms-chat. Iemand die hier iets vanaf weet?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Dank je hartelijk, internetRebel! Dat zal ik alvast doen. Maarreh, ik heb ong 4000 smsen op mijn iphone, zou het dan nog steeds te maken hebben met de limiet van 1000? Ik heb ook geen enkele keer een melding gekregen dat mijn limiet bijna of al overschreden is?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Okay, dankjewelllll! Voor een oplossing dus
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
FW 3.1.2 Eerste jailbreak, worden ook de foto's van de filmrol gewist?? | Empu Besar | Archief | 2 | 21-10-09 15:52 |
is het bellen én smsen of bellen óf smsen | RobbSnobb | Odido (T-Mobile) | 15 | 09-10-08 20:28 |
Foto: Help foto's gewist... | Haagze sf2 | Muziek, foto & video | 3 | 30-06-08 23:14 |
iPhone crasht na gebeld worden of smsen | igregnl | iPhone algemeen | 0 | 15-04-08 04:41 |
installer gewist | Grizzly | Archief | 5 | 12-11-07 22:20 |
|
|