//

Smsen worden gewist

Smsen worden gewist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met een heel vervelend probleem, het zit namelijk zo; mijn smsen worden vanzelf gewist in de sms-chat. Waarschijnlijk omdat die chatsessie vol zit, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-12-08, 01:18
takchita takchita is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard Smsen worden gewist

Ik zit met een heel vervelend probleem, het zit namelijk zo; mijn smsen worden vanzelf gewist in de sms-chat. Waarschijnlijk omdat die chatsessie vol zit, worden de smsen 'overschreven'. Dus telkens ik een nieuwe sms verstuur of ontvang, wordt er eentje gewist van de sms-chat. Iemand die hier iets vanaf weet?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-08, 14:44
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Et voila! -> Tip: sms-limiet van 1.000 berichten omzeilen > Nieuws > iPhoneclub.nl
__________________
...
  #3  
Oud 31-12-08, 02:10
takchita takchita is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

Dank je hartelijk, internetRebel! Dat zal ik alvast doen. Maarreh, ik heb ong 4000 smsen op mijn iphone, zou het dan nog steeds te maken hebben met de limiet van 1000? Ik heb ook geen enkele keer een melding gekregen dat mijn limiet bijna of al overschreden is?
  #4  
Oud 31-12-08, 08:27
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door takchita Bekijk bericht
Dank je hartelijk, internetRebel! Dat zal ik alvast doen. Maarreh, ik heb ong 4000 smsen op mijn iphone, zou het dan nog steeds te maken hebben met de limiet van 1000? Ik heb ook geen enkele keer een melding gekregen dat mijn limiet bijna of al overschreden is?
Je kan vanuit cydia "Textuploader" installeren en dan registeren op YouArchive.It :: Your life, archived in 160 characters! en dan kan je de smskes daar bewaren . Niemand dan alleen jij kan eraan. Dus uploaden en verwijderen en wanneer je data-abo hebt kan je ze ook lezen via je iphone en zelfs terug downloaden of zelfd via je pc aanduiden welke smssen je terug wilt op je iphone en deze dan terugzetten. Op de site kan je max 80000 smssen kwijt en daarna zal je moeten kiezen.
  #5  
Oud 02-01-09, 19:39
takchita takchita is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

Okay, dankjewelllll! Voor een oplossing dus
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
FW 3.1.2 Eerste jailbreak, worden ook de foto's van de filmrol gewist?? Empu Besar Archief 2 21-10-09 15:52
is het bellen én smsen of bellen óf smsen RobbSnobb Odido (T-Mobile) 15 09-10-08 20:28
Foto: Help foto's gewist... Haagze sf2 Muziek, foto & video 3 30-06-08 23:14
iPhone crasht na gebeld worden of smsen igregnl iPhone algemeen 0 15-04-08 04:41
installer gewist Grizzly Archief 5 12-11-07 22:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:51.