iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Achtergrond wissen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/27620-achtergrond-wissen.html)

Just8KB8 29-12-08 13:31

Achtergrond wissen
 
Hoi allemaal,

ik heb een beetje een vaag probleem. Ik heb ooit een eigen geschoten foto als achtergrond ingesteld maar wat ik ook doe, ik krijg de achtergrond niet meer veranderd (eerste generatie iPhone). :confused:

Ik heb al geprobeerd een nieuwe foto als achtergrond in te stellen, een bestaande wallpaper van de iPhone in te stellen, ik heb geupgrade naar FW2.2 en daarna nog een keer geprobeerd te veranderen, ik heb de foto al eens gewist (bron dus weg halen dacht ik) maar niets lijkt te helpen. :(

Heeft iemand misschien een oplossing of een suggestie voor wat ik nog zou kunnen proberen? :)

macfreaker 29-12-08 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Just8KB8 (Bericht 235745)
Hoi allemaal,
ik heb een beetje een vaag probleem. Ik heb ooit een eigen geschoten foto als achtergrond ingesteld maar wat ik ook doe, ik krijg de achtergrond niet meer veranderd (eerste generatie iPhone). :confused:
Ik heb al geprobeerd een nieuwe foto als achtergrond in te stellen, een bestaande wallpaper van de iPhone in te stellen, ik heb geupgrade naar FW2.2 en daarna nog een keer geprobeerd te veranderen, ik heb de foto al eens gewist (bron dus weg halen dacht ik) maar niets lijkt te helpen. :(
Heeft iemand misschien een oplossing of een suggestie voor wat ik nog zou kunnen proberen? :)

Je kan via ssh of diskaid naar volgende map gaan op je iphone /var/mobile/Library en daar de volgende file verwijderen "Lockbackground.jpg". Had je ook kunnen vinden via de zoekfunctie van het forum.

Y-Less 29-12-08 13:42

Je kunt via openSSH naar de volgende map gaan op je iPhone: /var/mobile/Library. Daar staat een bestand "Lockbackground.jpg" die je kunt verwijderen.

Edit: Macfreaker was me voor!

Just8KB8 29-12-08 13:48

Thanx voor de antwoorden, ik zal het even proberen! :D

bako 29-12-08 14:30

heb je toevallig customize gedownload
want die blokkeert dat veranderen wel eens

Just8KB8 30-12-08 09:08

Dat heb ik inderdaad ooit wel eens op mijn iPhone gehad. Maar die staat er al een lange tijd niet meer op. Heeft het upgraden naar FW2.2 dat 'blokkeren' dan niet ongedaan gemaakt? En weet je toevallig een manier om dat dan wel weer ongedaan te maken. :)

macfreaker 30-12-08 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Just8KB8 (Bericht 236030)
Dat heb ik inderdaad ooit wel eens op mijn iPhone gehad. Maar die staat er al een lange tijd niet meer op. Heeft het upgraden naar FW2.2 dat 'blokkeren' dan niet ongedaan gemaakt? En weet je toevallig een manier om dat dan wel weer ongedaan te maken. :)

Doe het gewoon op de manier die ik je heb gegeven en je bent er vanaf.

Just8KB8 30-12-08 17:15

Ok, ik zal dat doen. Had alleen gisteren wat problemen om OpenSSH geinstalleerd te krijgen op mijn iPhone, dus het was nog niet gelukt... :(

bako 30-12-08 20:39

wat deed die dan bij het downloaden?

Just8KB8 31-12-08 10:14

Hi bleef ergens op 30% hangen. Maar het is gelukt. Het lag aan mijn eigen WLAN denk ik. Ik wordt knettergek van mijn huidige router/hub. Die is denk ik nogal monogaam, aangezien het totaal niet kan omgaan met 'wisselende contacten' (lees mijn laptop, PC en iPhone afwisselend op internet)... Vandaag maar even een Linksys halen, kijken of dat helpt. :p

Update: Het is gelukt en mijn Wireless is nu ook veel beter. Geen gezeur meer met een falende router. Heerlijk, kan eindelijk zonder 'bijwerkingen' mijn iPhone op WLAN zetten en proggies installeren. Thanx allen voor de antwoorden en alvast een gelukkig 2009! :cool:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:16.