//

Doet Apple hier niks aan?

Doet Apple hier niks aan? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet zeker dat Apple copyright op de naam iPhone hebben en toch maken zo veel bedrijven de iPhone na en gebruiken de naam. Volgens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-12-08, 15:14
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard Doet Apple hier niks aan?

Ik weet zeker dat Apple copyright op de naam iPhone hebben en toch maken zo veel bedrijven de iPhone na en gebruiken de naam. Volgens mij kan Apple hier een claim voor indienen als ze die bedrijven voor de rechter slepen, non?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-08, 15:58
Y-Less's schermafbeelding
Y-Less Y-Less is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 119
Stuur een bericht via MSN naar Y-Less
Standaard

Tot zo ver ik weet heeft Apple nog geen rechtzaak aangespannen tegen een enkel bedrijf.

However, Cisco heeft begin dit jaar een rechtzaak tegen Apple aangespannen wegens de inbreuk op en het opzettelijk kopiëren en gebruiken van Cisco’s geregistreerde handelsnaam iPhone. Cisco is de eigenaar van de handelsnaam sinds 2000. De handelsnaam was eigendom van het bedrijf InfoGear, InfoGear gebruikte de handelsnaam al sinds maart 1996. Cisco heeft dit bedrijf in 2000 gekocht en heeft dan ook automatisch recht als eigenaar op deze handelsnaam.

Nog die zelfde maand zijn de beide bedrijven rond de tafel gaan zitten en hebben een overeenkomst gesloten.

Naast de overeenkomst over de naam hebben beide bedrijven nu afgesproken zich verder te oriënteren op een mogelijke samenwerking op technologisch gebied. Wat dit verder inhoudt, en voor welke prijs de overeenstemming is bereikt is nooit bekend gemaakt.
  #3  
Oud 09-07-09, 13:18
JSM93 JSM93 is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 89
Standaard

Ja ik snap het ook niet, het appeltje aan de achterkant van de neppe iPhones zijn vaak ook gewoon precies hetzelfde.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3g doet niks.. J.A.N iPhone algemeen 14 24-05-11 17:44
Iphone doet niks Rodney-s iPhone algemeen 45 11-06-10 17:10
doet niks meer bubbeltjesplastic Archief 2 18-08-09 22:51
iphone doet niks speedyxx iPhone algemeen 9 06-07-09 13:18
Doet apple opeens aan reparaties? totalition iPhone algemeen 17 27-06-09 11:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:49.