iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   bestanden op de iphone stallen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/27695-bestanden-op-de-iphone-stallen.html)

Jam78 30-12-08 23:07

bestanden op de iphone stallen
 
Hallo allemaal, weet iemand in welke map je op de iphone ongestoord bestanden (die niets met de iphone te maken hebben) kan stallen?
Alvast bedankt!

King1987 30-12-08 23:11

ja, uit de appstore: airshare

Gilliam 30-12-08 23:12

Je kan dit doen met verschillende programma's in de app store die je onder productiviteit kan vinden maar je hebt natuurlijk ook gewoon MobileMe.

bako 30-12-08 23:13

mobilefinder is er ook 1 die gebruik ik en het bevald me prima

Jam78 30-12-08 23:13

King, bedankt, maar ik heb geen app nodig. Ik wil alleen weten in welke map, in de iphone, ik bestanden kan stallen.
Alvast bedankt!

bako 30-12-08 23:17

dat is niet mogelijk denk ik

Jam78 30-12-08 23:21

Ik heb toegang tot al de mappen in de iphone via WinSCP. Ik wil weten in welke map ik bestanden kan gooien, zodat ik de iphone als mobiele harde schijf kan gebruiken.
Alvast bedankt!

InternetRebel 30-12-08 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jam78 (Bericht 236369)
Ik wil alleen weten in welke map, in de iphone, ik bestanden kan stallen.

In principe overal. Ikzelf plemp nogal eens iets in een folder /Storage die ik in de root folder heb aangemaakt. Wil je het 'netjes' doen dan zou je kunnen overwegen een van de 'Documents' folders te gebruiken, zoals /private/var/mobile/Documents.

bako 30-12-08 23:26

je kan het in zoveel mappen doen maar ik weet niet of het verstandig is omdat het gevolgen kan hebben als je winterboard heb dan zou ik het in de theme's map doen dat zou waarschijnlijk weinig doen ;)

adres winterboard themes: private/ var/ stash/ themes

Jam78 30-12-08 23:29

Internetrebel! Bedankt!
Ik wilde het even weten, voordat ik mn iphone vernaggel. Maar het kan dus geen kwaat.
Bedankt voor de hulp!

InternetRebel 30-12-08 23:31

Ik experimenteer me een slag in de rondte met de iPhone en heb al overal en nergens foldertjes aangemaakt en bestanden in bestaande folders gezet, zelfs 'linke plekken' als de /bin folder zijn niet ontkomen aan mijn hak- en zaagpraktijken. Tot nu toe nog nooit tegen problemen aangelopen. De iPhone is en blijft gewoon een mini-UNIX doosje waar je redelijk vrij je gang kunt gaan zolang je critische systeembestanden en -folders niet wist.

bako 30-12-08 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door InternetRebel (Bericht 236386)
Ik experimenteer me een slag in de rondte met de iPhone en heb al overal en nergens foldertjes aangemaakt en bestanden in bestaande folders gezet, zelfs 'linke plekken' als de /bin folder zijn niet ontkomen aan mijn hak- en zaagpraktijken. Tot nu toe nog nooit tegen problemen aangelopen. De iPhone is en blijft gewoon een mini-UNIX doosje waar je redelijk vrij je gang kunt gaan zolang je critische systeembestanden en -folders niet wist.

[edit]

Is er net weer een reactie bij gekomen terwijl ik deze aan het tikken was. Topics weggooien is natuurlijk niet handig op een forum. Wellicht heeft iemand anders in de toekomst dezelfde vraag.

ik zou niet teveel experimenteren zeker niet als het niet nodig is maarje je mag doem met je iphone wat je wild natuurlijk
maar je weet nu je antwoord je kan dus veel bijna overal opslaan ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:47.