iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Meerdere smsjes versturen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/27703-meerdere-smsjes-versturen.html)

LucVG 31-12-08 07:30

Meerdere smsjes versturen
 
Ik zal hier de vraag even twee-ledig stellen... Mijn probleem is die mooie SMSjes die je altijhd met Kerts- en Nieuwjaar krijgt. Een pagina, je scrolt door naar de volgende pagina en daar krijg je dan de echte boodschap, een getekende kerstboom, etc.... Jullie kennen ze wel.

Nu, dze zijn allemaal gemaakt voor de gewone GSM-schermen. Nu, hoe maak je deze op de IPhone zodat deze juist op het scherm verschijnen van een gewone GSM? Iemand enig idee?


En natuurlijk, welke SMS'en sturen jullie vanavond... Graag wat voorbeelden.


In ieder geval, van mij uit, voor iedereen een goed en gezond 2009, met heel veel Iphone(club)-nieuws.

Gilliam 31-12-08 10:55

Bedoel je dat je een kerst boom wil tekenen met / en \ ofzo? En trouwens ik heb laatst gehoord dat je beter het 10 minuten van te voren kan sturen anders komt ie twee uur later... En over die kerstboom het verschild per gsm hoe het eruit komt dus je kan beter een gewone sms sturen

LucVG 31-12-08 17:25

yep, dat klopt... Anderzijds kun je met gewone tekst mails, ook op verschillende schermen werken, hetgeen je met de IPhone ook weer niet kunt.... Spijtig, het zal dan maar gewoon 'gelukkig nieuwjaar' worden...

master 31-12-08 18:29

weet iemand met welke tool ik 1 sms aan meerdere personen kan sturen.
i.v.m nieuwjaarswensen:)

gr

Chrisl 31-12-08 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door master (Bericht 236768)
weet iemand met welke tool ik 1 sms aan meerdere personen kan sturen.
i.v.m nieuwjaarswensen:)

gr

Dat kan met je gewone text app ook, gewoon meer namen toevoegen aan het rijtje door op het + te drukken...

LucVG 01-01-09 10:11

klopt... alleen als je gewoon telefoonnummers moet invullen heb ik geen oplossing.... Je kan bijvoorbeeld geen ; plaatsen of iets dergelijks.

bako 02-01-09 01:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LucVG (Bericht 236890)
klopt... alleen als je gewoon telefoonnummers moet invullen heb ik geen oplossing.... Je kan bijvoorbeeld geen ; plaatsen of iets dergelijks.

als je een telefoon nummer moet invullen moet je op hte balkje drukken waar je telefoon nummer toevoegt en dan moet bij je toetsen bord op die getallen drukken en dan een nummer invoeren

LucVG 02-01-09 09:58

klopt, maar voeg eens 2 telefoonnummers in... dus stuur eens een bericht naar 2 collega's waar je enkel een numemr van hebt, en die niet opgenomen zijn in je adresboek/telefoonlijst. Hoe doe je dat?

King1987 02-01-09 10:28

Topic titel veranderd, nieuwsjaars smsjes leek me niet meer zo relevant ;)

Cmdaulnis 02-01-09 10:55

Dat doe je door na het intypen op je tekstvlak te drukken en dan weer terug te gaan naar het tel nummer, deze heeft dan een kleur net als iemand uit je adresbestand... Het kost je dus 1 handeling extra, maar kan wel....

thunder 02-01-09 12:16

Ik heb mijn nieuwjaarsgroeten lekker op tijd verstuurd en ik wist ook dat je met het plusje meerdere mensen tegelijk een sms kan sturen. Echter kreeg ik de melding dat 22 van de 28 smsjes verstuurd waren. Waar kan ik zien als ik deze melding krijg wie wel en wie niet een sms hebben gekregen? Het is niet zo dat de verzendlijst werd ingekort naar alleen de ontvangers die hem nog niet gekregen hadden. Is is natuurlijk wel makkelijk om dit te weten, zie de noodzaak er niet van in om alle 28 personen nogmaals te smsen. Als het dan 2-3 keer niet geheel lukt, dan loopt het aantal smsjes er snel op ;)

Cmdaulnis 02-01-09 13:07

ik had m'n sms al klaar staan, 45 ontvangers. Drukte paar minuten voor 12 op verzenden en denk dat ie om 00.15 redelijk begon met verzenden. Daarna nog 2 keer een foutmelding dat niet iedereen hem ontvangen had...

Kreeg wel een hoop smsjes terug, maar geen 45, weet dus ook niet zeker of iedereen hem nu ontvangen heeft...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:33.