iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Bluetooth werkt niet meer!! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/2771-bluetooth-werkt-niet-meer.html)

tha leecha 25-11-07 21:30

Bluetooth werkt niet meer!!
 
Hoi iedereen, na jailbreak en unlock werkt mijn bluetooth niet meer in 1.1.1
Wanneer je bluetooth inschakeld blijft het het cirkeltje maar spinnen, weet iemand hier een oplossing voor?

Groetjes, Luigi

shorty 26-11-07 01:45

Wat wil je doen met Bluetooth? Je weet dat je alleen een headset kan pairen en geen andere apparatuur?

codeklopper 29-11-07 09:20

Het probleem wat Luigi heeft, heb ik ook na het jailbraken van mijn iPhone. Of het daarvoor heeft gewerkt kan ik dus niet zeggen. Maar vind het erg vreemd, een andere iPhone met dezelfde bootloader etc. heeft niet hetzelfde effect gehad na het jailbraken ervan.

Iemand ervaringen hiermee?

tha leecha 29-11-07 21:03

Hoi, heb ondertussen de upgrade naar 1.1.2 gedaan en het probleem is opgelost, ik denk dat het met anysim heeft te maken.

Groetjes, Luigi

codeklopper 04-12-07 10:52

Heb ook een update naar 1.1.2 gedaan, maar no luck. Zelfde resultaat. Ik heb trouwens een OTB 1.1.2 US 8 GB versie. Maar mijn collega's met dezefde versie hebben geen problemen.

marcoryn 06-12-07 15:38

Niemand een idee voor een oplossing. Ook bij mij blijft het cirkeltje draaien en vind niets. FW 1.1.1. Kan dus mijn redelijke nieuwe headset niet pairen ;-(

Nikooos 06-12-07 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tha leecha (Bericht 21562)
Hoi, heb ondertussen de upgrade naar 1.1.2 gedaan en het probleem is opgelost, ik denk dat het met anysim heeft te maken.

Groetjes, Luigi

misschien is dit voor jou ook de oplossing?

marcoryn 06-12-07 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 24309)
misschien is dit voor jou ook de oplossing?

Ik denk het wel ja.. probleem is echter dat ik net de iPhone heb en nogal wat huiverig ben voor upgraden. Heb wat nare ervaringen achter de rug met mijn Vario 2 (brick).
Hij werkt nu nog zo fijn!!

Ik ga me maar flink inlezen voor FW 1.1.2 en als er een goeie veilig manier van upgraden is dan probeer ik het wel.

Had gehoopt op een proggie op app.installer die het e.e.a zou aanpassen zodat het zou werken

Supper Phone 11-04-08 20:56

Hey bij mij doet hij het ook niet heb een 16gb met 1.1.4 er op. Ook de jack plug werkt er niet op. Iemand een idee wat ik zou kunnen doen? Heb nu 2 sets geprobeerd ze worden wel gezien maar krijg er geen geluid uit.

Alvast bedankt

dave1968 12-04-08 16:31

@supper Phone, ik heb hetzelfde probleem. cirkel blijft maar zoeken naar verbinding. wel kunnen pairen maar geen verbinding. HELP AUB

Supper Phone 12-04-08 17:00

Hey Daveie,

Cirel bij mij blijft niet zoeken alleen krijg ik er geen geluid uit. Niet op bluetooth en niet op jack plug dus allebij geen geluid. Hij word dus wel gezien.

Hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft. Alvast bedankt voor de moeite.

Grrzzz

vreetje 13-04-08 09:07

bluetooth
 
Hallo, ik heb net een nwe iphone gekocht , kan ik deze nu wel gebruiken met mijn bluetooth handsfree set in mijn auto....??

Supper Phone 13-04-08 10:37

Hey zal je moeten proberen ;) weet ik ook niet.

grzzz

voice-veldkamp 22-05-09 20:35

Bij mij blijft het cirkeltje ook maar draaien, maar wat zo vreemd is, is dat ik mijn iphone heb ge-update naar 2.2 zonder probleem en ook via mijn autoradio bluetooth kon bellen, maar dat mijn iphone ineens geen bluetooth meer kan activeren...

Rare dingen die iphones...

Iemand suggesties?

Marc.

ButcherJF 23-05-09 09:53

Probeer eens een harde reset.
Je hebt een jailbreak, heb je niet (per ongeluk) in een of andere app BT uitgezet?

voice-veldkamp 23-05-09 18:59

Een harde reset?
Wat is dat precies?

Ik probeer iedere keer via instellingen bluetooth aan te zetten maar zonder succes, voor zover ik weet zijn er geen andere instellingen die de BT kunnen uitzetten toch?

Groet,

Marc

Modbreak:

Probeer de volgende keer gewoon te schrijven en niet al je tekst in Italic (schuinschrift) te zetten, dank ;)


ButcherJF 23-05-09 20:18

Zoeken naar: harde reset levert een hoop treffers, daar vind je vast wat het exact inhoudt.
Omdat je een jailbreak hebt, zou het heel goed kunnen zijn dat bijv. SBSettings en/of BossTool is geïnstalleerd op je iPhone. Beide kunnen je Bluetooth uitzetten. Kijk eens in Cydia onder 'Manage' of die apps op je iPhone staan.

voice-veldkamp 23-05-09 20:35

Ik ga direct die Boss tool eraf halen, die staat er inderdaad op...ik laat het a.s.a.p. weten,

Groet

Ik heb Boss tools eraf gehaald maar het icoontje blijft op mijn telefoon staan, wat is eigenlijk dit programma? (Boss tools?

voice-veldkamp 24-05-09 11:20

Ik ben eruit!

Ik heb mijn telefoon eerst in ''flightmode'' gezet en toen bluetooth aangezet, toen kreeg ik direct het programma te zien met de ''gepaarde'' apparaten, daarna weer flightmode uitgezet en ik kan weer bellen via mijn autoradio!

Succes!
Marc.

michaelpm 07-08-09 20:15

bleutooth werkt niet!!
 
hallo,

ik ben michael en heb sinds een maand een iphone 3g 16 gb. heb onlangs een jailbrake uitgevoert en een unlock uitgevoert met succes. alleen de probleem is dat mijn bluetooth mijn headset niet vind (mono headset ID-BTH02 v 2.0). de cirkel blijft maar draaien en er gebeurt niks. zou er iemand mij kunnen helpen want word er gewoon gek van!!!

gr michael


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:52.