iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Overzetten telefoonnummers van iPhone 1gen naar iPhone 3G (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/27757-overzetten-telefoonnummers-iphone-1gen-naar-iphone-3g.html)

jordiavp 01-01-09 13:29

Overzetten telefoonnummers van iPhone 1gen naar iPhone 3G
 
hallo
ik zit nu met een groot probleem !
men iPhone (1st gen) is kapot (teveel gedronken :( )
nu heb ik dus een vraag !
ik ben dus nu genoodzaakt om een iPhone 3G te gaan aanschaffen (ter nadeel voor aankoop iMac :( )
maar er is een klein probleempje opgedoken !
ik ben dus al men nieuwe gsm nummers kwijt !
dus nu mijn vraag is ; als ik met itunes men nieuwe iPhone dan ga configureren met de back up van men oude , gaat dit dan geen problemen veroorzaken omdat die back up van een 1ste gen iPhone was en niet van een 3G?
dank u
en iedereen een spetterend 2009 !

King1987 01-01-09 13:31

Dat maakt niets uit, kan gewoon, heb ik ook gedaan.

Succes

jordiavp 01-01-09 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 236999)
Dat maakt niets uit, kan gewoon, heb ik ook gedaan.

Succes

ah ok , dank u wel !

Destiny 01-01-09 13:33

Off-topic
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jordiavp (Bericht 236997)
ik ben dus nu genoodzaakt om een iPhone 3G te gaan aanschaffen (ter nadeel voor aankoop iMac :( )

Genoodzaakt nog wel :D


Gilliam 01-01-09 14:31

Kan zelf niet uit ervaring spreken maar ik zie niet waarom dit niet zou kunnen aangezien je firmware 2.2 had, ook zou het wel handig zijn als je een programma zou hebben die contacten bewaard zoals adresboek op Mac. Wordt automatisch gesynchroniseerd met iPhone elke keer dat je aansluit!

InternetRebel 01-01-09 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jordiavp (Bericht 236997)
men iPhone (1st gen) is kapot (teveel gedronken :( )

Off-topic uit nieuwsgierigheid; wie had er teveel gedronken? Jij of de iPhone? :)

iCulture 01-01-09 20:53

//Topictitel aangepast

jordiavp 01-01-09 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door InternetRebel (Bericht 237291)
Off-topic uit nieuwsgierigheid; wie had er teveel gedronken? Jij of de iPhone? :)

ik en de iPhone feitelijk , ik herinner er mij niet veel meer van maar ik denk dat ik in een vijver ben gestapt want men broek was nat en spijtig genoeg zat men iPhone erin ! :( en men portemonee ook , dus nu hopen dat men bankkaart nog werkt zodat ik de 3G zonder probleem kan betalen zonder te wachten tot ik eens thuis ben wanneer de bank open is !
maar heb er wel iets uit geleerd , neem nooit uw iPhone mee naar een fuif als je graag iets drinkt ( en dan zeker 2 flessen schuimwijn :rolleyes: )
dusja ... 2009 is voor mij al zeker slecht gestart , want door de extra kosten voor een 3G moet de aankoop van een iMac maar ff wachten !

klaverentwee 02-01-09 02:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 237003)

Off-topic


Genoodzaakt nog wel :D


Ik was vorige week ook genoodzaakt om een unibody macbook te halen. :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:32.