iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Lettertype is veranderd (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/27883-lettertype-veranderd.html)

dasma 03-01-09 13:53

Lettertype is veranderd
 
Hoi,

Ik heb sinds kort een Iphone 3G, jailbreak FW 2.2 Na wat apps geinstalleerd te hebben en ook weer dingen verwijderd te hebben, lijkt het of na een laatste verbinding met cydia het hele systeem lettertype is veranderd. Had dit op standaard. Nu lijken in de menu's en sms jes net of de letters niet meer in de boxjes passen.

Iemand een oplossing hiervoor?

iScorpio 03-01-09 15:01

Je kan via Cydia het programma FontSwap installeren. Misschien dat je daar iets aan hebt.

iMario 03-01-09 15:13

Met FontSwap uit Cydia alles op Default zetten.

dasma 03-01-09 15:19

IK had fontswap erop gezet en er weer afgehaald want dacht dat dat hielp. Niet dus, het gebeurde naar mijn gevoel toen ik cydia opende en er een soort updates binnenkwamen.

Ik denk nu ineens dat niet cydia dit veroorzaakt heeft maar installer. Die geeft namelijk tasks weer en updates.

bako 03-01-09 16:46

je kan proberen om hem gewoon opnieuw te jailbreaken zonder je iphone te herstellen

dasma 03-01-09 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bako (Bericht 238716)
je kan proberen om hem gewoon opnieuw te jailbreaken zonder je iphone te herstellen

Dit heb ik gedaan maar werkte niet. Toen heb ik opnieuw FW erop gezet en ge jailbreaked. Alles weer in orde! Daarna 1 voor 1 mijn applicaties teruggezet. Aangekomen bij winterboard gebeurde het weer. Alle settingen uitgezet en 1 voor 1 weer aan en toen was het opgelost!

Thanks!:)

mneerhout 05-01-09 08:09

Hé Dasma, dus jij hebt/had ook van die vreemde 'typewriter' letters?
Ik hier wel en wordt er gek van, bij Cydia zie je ook letters door elkaar.
Wat heb jij exact gedaan om het op te lossen, wil er graag vanaf!

Bij mij gebeurde het bij updaten van Cydia en tegelijk de iTunesStore, niet zo handig 2 dingen tegelijk doen.
Ik zal winterboard eens uitzetten......he ja nu is het weg, alleen geen background meer, ik had overigens eerst ook van die 'safe mode' gezeur voordat de ellende begon.
Ik ga verder tobben.....

dasma 05-01-09 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mneerhout (Bericht 239523)
Hé Dasma, dus jij hebt/had ook van die vreemde 'typewriter' letters?
Ik hier wel en wordt er gek van, bij Cydia zie je ook letters door elkaar.
Wat heb jij exact gedaan om het op te lossen, wil er graag vanaf!

Bij mij gebeurde het bij updaten van Cydia en tegelijk de iTunesStore, niet zo handig 2 dingen tegelijk doen.
Ik zal winterboard eens uitzetten......he ja nu is het weg, alleen geen background meer, ik had overigens eerst ook van die 'safe mode' gezeur voordat de ellende begon.
Ik ga verder tobben.....

Hoi,

Het enige wat bij mij hielp(had precies hetzelfde probleem) was in winterboard alle vinkjes weggehaald en toen 1`voor 1 aangezet en kijken waar het misging. Waar schijnlijk bij een background van Saurik wat conflicteerde met doorzichtig dock.

mneerhout 05-01-09 08:52

bedankt, ga ik meteen testen!

Klopt als een bus!!! raar eigenlijk, moet iets anders zijn icm saurik, anders heeft iederen het toch?

dasma 05-01-09 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mneerhout (Bericht 239531)
bedankt, ga ik meteen testen!

Klopt als een bus!!! raar eigenlijk, moet iets anders zijn icm saurik, anders heeft iederen het toch?

Ja erg raar, maar toen het in orde was heb ik het maar even zo gelaten. Heb em namelijk net een paar dagen.:)

mneerhout 05-01-09 09:44

Pas even je profiel aan, wel zo handig!
bedankt voor de hulp!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:33.