//

SMS berichten van simkaart naar iPhone

SMS berichten van simkaart naar iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kon geen resultaat vinden via de zoekfunctie... dus dan maar zo. Ik heb op mijn SIMkaart een stuk op 15 smsjes bewaard via mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-01-09, 20:55
Frankdj Frankdj is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 55
Standaard SMS berichten van simkaart naar iPhone

Ik kon geen resultaat vinden via de zoekfunctie... dus dan maar zo.

Ik heb op mijn SIMkaart een stuk op 15 smsjes bewaard via mijn oude telefoon die enige waarde hebben waardoor ik ze wil bewaren. Als ik ze in een 'normale' andere telefoon stop kan ik ze daar ook gewoon lezen, behalve op de iPhone.

Heeft iemand een manier om SMSjes (dus geen tel. nummers!) van je simkaart af te halen en bijv. onder het 'text ' menu te krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-09, 20:59
Y-Less's schermafbeelding
Y-Less Y-Less is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 119
Stuur een bericht via MSN naar Y-Less
Standaard

Sorry. Dit is niet mogelijk om te doen. Mocht het wel mogelijk zijn dan is het een third-party programma waar wij het bestaan nog niet van afweten.
__________________
8GB iPhone 3G - 2.2 w/ Jailbreak
Dedicated Cydia User and Prouth Senior Member of iPhoneClub.nl
  #3  
Oud 03-01-09, 21:19
Frankdj Frankdj is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 55
Standaard

En wat is het alternatief dan? Kun je handmatig die berichten invoeren ofzo (inclusief ontvanger enzo)?
  #4  
Oud 04-01-09, 02:13
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

zie je het in de telefoon waar je mee belde of ook in een andere telefoon maar dan weer niet in je iphone
want volgens mij slaat je telefoon dat gewoon op
  #5  
Oud 04-01-09, 21:51
MDC_NMC MDC_NMC is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zeveneken, BE
Berichten: 8
Standaard

op mijn sim kaart staat ook nog een bericht of 6 dat ik niet op mijn iphone kan zien...
op mijn eerste gsm, nokia 5110 kon ik ook maar 6 berichten opslaan op mijn sim want een telefoon geheugen had die niet.
  #6  
Oud 04-01-09, 23:57
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

kan je wel smsjes opslaan op je sim volgens mij niet
  #7  
Oud 06-01-09, 18:27
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

simpel stuur die smsjes van de ene telefoon naar de andere en sla ze dan op je iphone op ??
  #8  
Oud 06-01-09, 18:31
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bako Bekijk bericht
kan je wel smsjes opslaan op je sim volgens mij niet
Jawel, 50 stuks meende ik. Alleen doen niet alle telefoon het en het is ook niet altijd even duidelijk wanneer wel en wanneer niet. Toen mijn vriendin haar SIM overzette in een nieuwe Samsung had ze een ogenschijnlijk puur willekeurig aantal SMS berichten ook direct op haar nieuwe telefoon staan. We hebben echter nooit uit kunnen puzzelen waarom die specifieke berichten wel en anderen niet. Maar het kan hoe dan ook.
__________________
...
  #9  
Oud 06-01-09, 21:10
MDC_NMC MDC_NMC is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zeveneken, BE
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InternetRebel Bekijk bericht
Jawel, 50 stuks meende ik. Alleen doen niet alle telefoon het en het is ook niet altijd even duidelijk wanneer wel en wanneer niet. Toen mijn vriendin haar SIM overzette in een nieuwe Samsung had ze een ogenschijnlijk puur willekeurig aantal SMS berichten ook direct op haar nieuwe telefoon staan. We hebben echter nooit uit kunnen puzzelen waarom die specifieke berichten wel en anderen niet. Maar het kan hoe dan ook.
Inderdaad, heb dat met elke nokia gehad voor ik m'n iphone een maand terug kocht
  #10  
Oud 07-01-09, 02:54
azamc azamc is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Barendrecht
Berichten: 56
Standaard

Regel ergens een Nokia N95 en verplaats de sms'jes vervolgens van simgeheugen naar telefoongeheugen of memorykaart.
DIt moet geen probleem zijn. Anders via Nokia PCSuite een kopieren en vervolgens via 1 van de gratis smsdiensten naar je zelf versturen op het moment dat de sim weer in de iPhone is.

Succes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Ervaringen gezocht] Downgrade 3G van iOS4 naar 3.1.3 > Behoud SMS berichten < mordax iPhone algemeen 2 10-01-11 20:06
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? Vincent82 Overige providers België 1 17-08-10 09:57
SMS berichten en contacten terugzetten van 3G naar 4? iDo iTunes 3 10-08-10 09:35
van 1.0.2. naar 1.1.1, sms berichten bewaren swarthur iPhone algemeen 7 30-10-09 21:08
Sms berichten overzetten naar PC rivierke Archief 1 08-05-09 11:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:35.