//

Iphone sluit af na activation scherm

Iphone sluit af na activation scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik heb van een collega een kapotte iPhone gehad, die ik probeer te repareren. Hij heeft een bad gehad, en daar schijnen die units ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-01-09, 22:46
Corn Corn is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard Iphone sluit af na activation scherm

Hoi! Ik heb van een collega een kapotte iPhone gehad, die ik probeer te repareren. Hij heeft een bad gehad, en daar schijnen die units niet zo heel erg goed tegen te kunnen , dus die deed niets meer. Ik heb de accu vervangen (was kapot), het schermpje schoongemaakt, (al zie je nog wel steeds de waterschade) en een hoop oxidatie van de pcb's afgehaald, en hij deed het weer prima.

Omdat ie vol stond met smsjes en privedingen besloot ik om de iphone te restoren met een recente firmwareversie, en sindsdien doet ie heel vreemd.

Hij start op, gaat naar het scherm waar ie geactiveerd moet worden met iTunes, en gaat daarna direct uit.

Ik heb een filmpje van het hele proces gemaakt:
Youtube

Ik heb 'm al proberen opnieuw te restoren, maar dat levert hetzelfde resultaat op. Ik heb 'm ook proberen te activeren met Winpwn, maar dat lukt niet aangezien de iphone weigert om naar DFU mode te gaan. Na 50x proberen gaat ie nog steeds iedere keer naar normale restore. (Weet vrij zeker dat ik het goed doe )
Alle suggesties zijn welkom!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: HULP NODIG! na gebruiken 'no-activation' tool IOS 4 Mitjell Jailbreak 5 09-08-10 13:48
at&t activation fonzy Archief 3 23-03-09 14:35
Activation Alert Molker iPhone algemeen 0 02-09-08 22:10
Feedback on your iPhone activation ihans iPhone algemeen 1 17-01-08 15:06
Beste activation-methode voor iPhone versie 1.1.1 PapaF188 Unlock [archief] 8 31-10-07 20:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:43.