iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Problemen met iphone. Help AUB (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/27988-problemen-iphone-help-aub.html)

mabaelst 05-01-09 14:51

Problemen met iphone. Help AUB
 
Een kennis van mij heeft iphone waarop waarschijnlijk fw 114 of 120 op staat. Deze is vastgelopen en er staat nu het itunes logo met een usb connector op en valt conctant uit. Ik probeer nu al 2 dagen van alles uit maar krijg hem niet terug aan de praat. andere fw erop zetten krijg ik error 1600. Bij nog een ander fw krijg ik error 9, dan weer error 20. Kan iemand mij een goede raad geven. Dank bij voorbaat en beste wensen voor 2009!!!!

King1987 05-01-09 14:57

Heb je al gezocht op de verschillende foutcode's ? Andere pc geprobeerd? Custom FW geprobeerd? Andere kabel geprobeerd? Er zijn vele wegen die naar rome leiden!

Succes

mabaelst 05-01-09 15:50

Beste King1987, andere pc, andere kabel denk alles geprobeerd. Maar vind geen oplossing!!!!!!!!!!!!!

stvh 05-01-09 21:22

Heb je al eens gekeken of de simlock/pincode is uitgeschakeld.

King1987 05-01-09 21:24

Je moet je iPhone in DFU mode zetten (zie wiki) daarna herstellen in iTunes met 2.2 en daarna quickpwn 2.2 gebruiken om te unlocken. kan niet fout gaan ;)

Succes :D

mabaelst 06-01-09 14:13

Beste King,

Ik heb hem in DFU gezet en dan fw2.2 erop proberen te zetten maar het probleem is dat hij sinds gisteren aan het instaleren is maar in itunes zegt hij niets als wachten op iphone en op de iphone staat een appeltje met een volledig witte streep eronder en daar blijft hij hangen. Indien ik de iphone dan uittrek, dan volt hij terug in recovery mode(itunes teken met een usbaansluiting eronder)!!!!! en verder kom ik dan niet. Volgens mij zal ik hem eerst moeten bregen naar 114 of zoiets maar weet niet hoe!!!!!

King1987 06-01-09 14:25

Gewoon overnieuw beginen. Het is heel belangrijk dat je de stappen van DFU duidelijk en nauwkeurig volgd. Modden is vallen en opstaan :)

mabaelst 06-01-09 14:46

Maar ik heb dit reeds een keer of 10 gedeaan en steeds blijft hij hangen bij het installeren en als ik hem de dag erna uittrek valt hij steeds weer in recovery mode; Is er geen mogelijk hij om via bv. ibrick de recovery mode te breken?? of zoiets dergelijks!!!!!

Dank bij voorbaat!!

Tijn1 06-01-09 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mabaelst (Bericht 239997)
Maar ik heb dit reeds een keer of 10 gedeaan en steeds blijft hij hangen bij het installeren en als ik hem de dag erna uittrek valt hij steeds weer in recovery mode; Is er geen mogelijk hij om via bv. ibrick de recovery mode te breken?? of zoiets dergelijks!!!!!

Dank bij voorbaat!!

en itunes zegt niets over een iphone heeft gevonden die in een herstel mode staat, zo ja dan moet je toch echt kunnen herstellen met een custom firmware of de orginele die je naderhand jailbreakt met quickpwn

mabaelst 06-01-09 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 (Bericht 239998)
en itunes zegt niets over een iphone heeft gevonden die in een herstel mode staat, zo ja dan moet je toch echt kunnen herstellen met een custom firmware of de orginele die je naderhand jailbreakt met quickpwn

Itunes herkent de iphone en hij begint ook te herstellen maar krijgt het herstellen niet beeindigt!!!!

Tijn1 06-01-09 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mabaelst (Bericht 240001)
Itunes herkent de iphone en hij begint ook te herstellen maar krijgt het herstellen niet beeindigt!!!!

al een keer je comp gereboot(zal haast wel) of itunes opnieuw geinstalleerd?
een iphone herstellen kan niet de hele nacht duren!

mabaelst 06-01-09 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 (Bericht 240004)
al een keer je comp gereboot(zal haast wel) of itunes opnieuw geinstalleerd?
een iphone herstellen kan niet de hele nacht duren!

Itunes herinstallert, andere kabel andere computer. Volgens mij alles al geprobeerd weet totaal geen raad meer. Ben redelijk veel met iphones bezig maar dit nog nooit meegemaakt!!!!!!!!!!!!!!

Tijn1 06-01-09 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mabaelst (Bericht 240008)
Itunes herinstallert, andere kabel andere computer. Volgens mij alles al geprobeerd weet totaal geen raad meer. Ben redelijk veel met iphones bezig maar dit nog nooit meegemaakt!!!!!!!!!!!!!!

ik ben zelf ook redelijk veel bezig met iphones, alleen zo erg heb ik het nog niet meegemaakt!
Heb je al geprobeerd onder een andere account op je comp , dus bijv. als gast of administrator

mabaelst 06-01-09 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 (Bericht 240012)
ik ben zelf ook redelijk veel bezig met iphones, alleen zo erg heb ik het nog niet meegemaakt!
Heb je al geprobeerd onder een andere account op je comp , dus bijv. als gast of administrator

Zou dat kunnen helpen? Hoezo???

Tijn1 06-01-09 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mabaelst (Bericht 240013)
Zou dat kunnen helpen? Hoezo???

ik heb het wel eens gehad dat het onder mijn eigen account niet werkte maar onder de gast account weer wel! proberen kan altijd!
Vraag me niet waarom maar het heeft gewerkt!

mabaelst 06-01-09 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 (Bericht 240015)
ik heb het wel eens gehad dat het onder mijn eigen account niet werkte maar onder de gast account weer wel! proberen kan altijd!
Vraag me niet waarom maar het heeft gewerkt!

Ga het zeker proberen!!! bedankt voor de raad in ieder geval!!!

Tijn1, zelfs dat wil niet lukken, blijft weer hangen bij appeltje met volle witte steep en in itunes blijft hij zeggen wachten op iphone, nog misschien een ander idee

Is er nu niemand die mij kan helpen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:22.