//

Iphone 3G vlekje aan de zijkant

Iphone 3G vlekje aan de zijkant discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een screen guard beschermhoes getracht op m'n iphone te plaatsen, maar toen ik m eraf haalde kwamen er een paar gladde bellen/vlekken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-09, 22:15
brotherlouie98 brotherlouie98 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 15
Standaard Iphone 3G vlekje aan de zijkant

Ik heb net een screen guard beschermhoes getracht op m'n iphone te plaatsen, maar toen ik m eraf haalde kwamen er een paar gladde bellen/vlekken op m'n scherm

Ik heb die troep gelijk de prullenbak ingemieterd.
Ik was bang dat ik die zogenaamde witte vlekken er niet meer uitkreeg. Maar na wat lauw water eroverheen te hebben gewreven is het van m'n beeldscherm gelukkig allemaal verdwenen.
Echter heb ik nog een klein wit vlekje, precies aan de rand van de zwarte rand rechts.
Als ik er met m'n vinger of doekje op druk dan verdwijnt ie wel even, om vervolgens met 10 seconde weer terug te komen.

Heeft iemand een idee waarmee ik dit vlekje weg kan wrijven?

Alvast bedankt! (tip: koop nooit een schermhoes van screen guard!)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-09, 22:25
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

terpetine/thinner/wasbenzine.
tip wees hier erg voorzichtig mee want plastic met deze materialen kan erg slecht voor je iphone zijn dus doe een klein beetje op een doekje en haal het weg mors niets
(ben ook nergens verantwoordlijk voor als het fout gaat ;P )
  #3  
Oud 07-01-09, 22:46
Endness Endness is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 46
Standaard

Pas hier inderdaad erg mee op. Het is mogelijk dat je matglas krijgt door er zo'n goedje op te smeren. Probeer het liever eerst met wat lichter spul, afwasmiddel of (verdunde) allesreiniger. Als dat niet werkt, dan voorzichtig met de terpentine/spiritus aan de slag.
  #4  
Oud 07-01-09, 22:46
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bako Bekijk bericht
terpetine/thinner/wasbenzine.
tip wees hier erg voorzichtig mee want plastic met deze materialen kan erg slecht voor je iphone zijn dus doe een klein beetje op een doekje en haal het weg mors niets
(ben ook nergens verantwoordlijk voor als het fout gaat ;P )
Wat is dit nou weer voor advies?? Vooral thinner absoluut NIET gebruiken, al die troep lekker voor ergens anders voor gebruiken. Gebruik gewoon brillendoekje of zo en geen agressieve middelen.
  #5  
Oud 07-01-09, 22:57
lesleyen lesleyen is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: nederland
Berichten: 30
Standaard

Het lijkt me ook beter dat je geen bijtent spul eropsmeerd , dalijk gaat het nog veder naar de kl.te , mischien dat het een vlek is en dat als je met je vinger erover gaat hij vochtig wordt en licht verdwijnt , en anders is het mischien in je scherm zelf.
  #6  
Oud 08-01-09, 12:08
bjklifatih bjklifatih is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard

Beetje spuug moet helpen en zacht doekje (bril doekje of die je bij je iphone kreeg)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zijkant Iphone 4 beschadigd Feroz iPhone algemeen 11 05-01-12 10:52
Kloof zijkant iPhone Kurtje iPhone algemeen 3 06-12-09 22:44
Volume knop aan de zijkant heeft problemen Kersentaart iPhone algemeen 0 24-08-09 23:06
Verlichting scherm lekt door aan zijkant, algemeen probleem? Mele77 iPhone algemeen 43 13-04-09 12:12
volumeknop en stilknop aan de zijkant werken niet meer... vy_k Unlock [archief] 7 13-04-08 23:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:55.