//

iPhone + Kou = simkaart error

iPhone + Kou = simkaart error discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog de iPhone eerste generatie en nooit problemen mee gehad. Echter de laatste paar dagen krijg ik problemen wanneer mijn telefoon te koud ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-01-09, 22:47
Uncle Uncle is offline
• iOS 2.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 18
Standaard iPhone + Kou = simkaart error

Ik heb nog de iPhone eerste generatie en nooit problemen mee gehad. Echter de laatste paar dagen krijg ik problemen wanneer mijn telefoon te koud wordt buiten...

Het probleem is gemakkelijk te reproduceren door hem koud te laten worden, en wanneer ik hem onder mijn been in de auto houdt dan is het vrij snel weer opgelost. De iPhone geeft meelding van een simkaart error en ik kan de telefoon derhalve niet gebruiken en/of unlocken...

zou toch jammer zijn als ik door het ijs zak dat ik de ambulance niet kan bellen

Meer mensen met dergelijke problemen of zou het aan mijn simkaart liggen en niet aan mijn telefoon?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-09, 00:33
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Als je door het ijs zakt heb je aan je foon ook weinig meer..... Tenzij het tot je knie is, maar dan hoef je geen ambu te bellen lijkt me.......
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #3  
Oud 09-01-09, 00:42
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Pas nog buiten lopen "spelen" met mijn iPhone onderweg naar een vriend, toen ik er bijna was belde hij me op (dus alles werkte prima). Eenmaal binnen en zelf op temperatuur was mijn iPhone nog steeds steenkoud. Niets gemerkt van slecht functioneren ofzo. Ik heb een normale T-Mobile SIM. Weet niet of jij misschien zo'n ding hebt wat je er overheen moet leggen om 'm lockvrij te maken?
__________________
...
  #4  
Oud 09-01-09, 11:09
Uncle Uncle is offline
• iOS 2.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 18
Standaard

nee, het betreft een normale simkaart. iPhone uiteraard wel softwarematig unlocked.


ps. tot mijn knieeen in een wak is al gebeurd en dat was boffen want mijn phone zat in mijn broekzak... dus die was nog heel (maar deed het toch niet toen )
  #5  
Oud 09-01-09, 11:40
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uncle Bekijk bericht
nee, het betreft een normale simkaart. iPhone uiteraard wel softwarematig unlocked.


ps. tot mijn knieeen in een wak is al gebeurd en dat was boffen want mijn phone zat in mijn broekzak... dus die was nog heel (maar deed het toch niet toen )
blaas even in je simkaart mechanisme dus waar je sim ingaat misschien zit er stof of iets anders in de reageert bij kou
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kou ==> haarscheurtjes? Bas517 iPhone algemeen 5 26-07-10 18:59
iPhone: Iphone 3G 3.1.3 --> Geen Simkaart. Wil niet herstellen in DFU mode. 1600 error flopkabouter Jailbreak 1 23-06-10 14:50
MCA Autolader voor iPhone en iPod kapot door de kou?? Solari Koopinformatie Nederland 0 15-01-10 10:34
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. Tim14ww Ontwikkelen voor iOS 5 09-05-09 17:21
SIMKAART error stefsegers Unlock [archief] 6 14-02-08 18:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:34.