iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Gps probleem? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/28252-gps-probleem.html)

stylomusti 09-01-09 19:51

Gps probleem?
 
Hallo mensen

heb zo juist net een iphone 3g 16gb probleem is gps? hoe werkt het?
moet ik Wi-Fi aan laten staan? is er en gps programma? en navigatie programma?

help me aub

slodo 09-01-09 20:01

Als je Google maps (kaarten) gebruikt en je druk links onder op dat soort rondje, dan zoekt je iphone waar je nu bent en gebruikt hij gps en Wi-Fi hoeft niet aan te staan

Stiruam 09-01-09 20:03

Doe het overigens wel buiten want binnen kan het berijk zuigen... Helemaal als je een hacksim gebruikt...

Greetz, Stiruam

bako 09-01-09 20:09

zet gprs aan en als bossprefs of sbsettings heb gedownload (jailbreak) dan moet je edge en 3g aan hebben

stylomusti 09-01-09 21:06

gps
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 241959)
Als je Google maps (kaarten) gebruikt en je druk links onder op dat soort rondje, dan zoekt je iphone waar je nu bent en gebruikt hij gps en Wi-Fi hoeft niet aan te staan

dus gps kan ik altijd gebruiken met google maps hij beweegt enz (net als navigatie dus)?geen kosten enz?

zijn er gps programma die k op kan zetten of een navigatie programma? en zoja hoe moet ik het op zetten ?

srry vrienden heb hem pas vandaag heb julie hulp nodig en dank julie allemaal alvast

bako 09-01-09 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stylomusti (Bericht 241973)
dus gps kan ik altijd gebruiken met google maps hij beweegt enz (net als navigatie dus)?geen kosten enz?

zijn er gps programma die k op kan zetten of een navigatie programma? en zoja hoe moet ik het op zetten ?

srry vrienden heb hem pas vandaag heb julie hulp nodig en dank julie allemaal alvast

ja dit kost geld alleen als je zo'n tmobile web en walk of gewoon een i-300 of 150 heb dan heb je altijd gratis internet geloof ik

Stiruam 09-01-09 21:44

Nee bako zo klinkt het alsof het alleen voor T-Mobile is :p... Nee kost alleen je internet kosten voor het laden van je google maps...

Greetz, Stiruam

bako 09-01-09 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 241991)
Nee bako zo klinkt het alsof het alleen voor T-Mobile is :p... Nee kost alleen je internet kosten voor het laden van je google maps...

Greetz, Stiruam

oo foutje je heb natuurlijk ook hi telfor mobistar en andere maar je kan gps niet gebruiken via Wi-Fi
als je bij je abbo onbeperkt internet heb gekozen dan kan je gps gebruiken zonder extra te betalen
als je een abbo hebt zonder internet dan zal het redelijk veel kosten (vaak)
moet je opzoeken bij jouw provider

stylomusti 09-01-09 22:52

gps probleem
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bako (Bericht 242015)
oo foutje je heb natuurlijk ook hi telfor mobistar en andere maar je kan gps niet gebruiken via Wi-Fi
als je bij je abbo onbeperkt internet heb gekozen dan kan je gps gebruiken zonder extra te betalen
als je een abbo hebt zonder internet dan zal het redelijk veel kosten (vaak)
moet je opzoeken bij jouw provider


probleem is ik heb geen abonnement tis lostoestel en k gebruik prepaid maar dus er is geen manier of programmas of dergelijke waar je gps gratis kan gebruiken? athans voor iphone navigatie software kan je gewoon gps gebruiken zonder kosten neem k aan?

en vrienden weten julie miss of er navigatie software ergens te downloaden is? bijv tom tom ofzo?

Charles W 09-01-09 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bako (Bericht 242015)
oo foutje je heb natuurlijk ook hi telfor mobistar en andere maar je kan gps niet gebruiken via Wi-Fi
als je bij je abbo onbeperkt internet heb gekozen dan kan je gps gebruiken zonder extra te betalen
als je een abbo hebt zonder internet dan zal het redelijk veel kosten (vaak)
moet je opzoeken bij jouw provider

Ja hoor, je kan gps uitstekend gebruiken met enkel Wi-Fi, daar heb je je abbo niet voor nodig.:)

stylomusti 10-01-09 01:21

gps probleem
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Charles W (Bericht 242030)
Ja hoor, je kan gps uitstekend gebruiken met enkel Wi-Fi, daar heb je je abbo niet voor nodig.:)


ik kan hem wel gebruiken maar met Wi-Fi dus alleen maar moet ik dan internetvebinding hebben met Wi-Fi?lijkt me sterk dat je op snelweg draadloos iemand aan het internetten is:o of is het zo van als je gps gebruikt je Wi-Fi ook aan zetten zodat je gps verbinding heeft?

bako 10-01-09 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stylomusti (Bericht 242018)
probleem is ik heb geen abonnement tis lostoestel en k gebruik prepaid maar dus er is geen manier of programmas of dergelijke waar je gps gratis kan gebruiken? athans voor iphone navigatie software kan je gewoon gps gebruiken zonder kosten neem k aan?

en vrienden weten julie miss of er navigatie software ergens te downloaden is? bijv tom tom ofzo?

ik had zelf prepaiy en het bleek dat dataroming enzo aanstond en als ik om de 5 min ging kijken hoeveel zaldo ik had dan had ik steeds 5 euro minder geen goed idee

gps werkt absoluut niet met Wi-Fi heb het 7 keer geprobeert met sim er uit en deed niets
waarschijnlijk had jij gewoon edge 3g dataroming aanstaan en ook Wi-Fi (verkeerde gedachtes dus)

Charles W 10-01-09 14:52

Net nog geprobeerd, maar bij mij doet gps het wel degelijk. Ook zonder simkaart

Charles W 10-01-09 14:57

1 Bijlage(n)
Zie bijgaande foto

Charles W 10-01-09 15:04

Stylomusti, je profiel staat overigens nog op "ik heb nog geen iphone"

stylomusti 10-01-09 15:17

gps probleem
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Charles W (Bericht 242180)
Stylomusti, je profiel staat overigens nog op "ik heb nog geen iphone"


k zal hem nu gaan veranderen dankjewel dat je het even meld;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:50.