iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Opstarten en direct afsluiten applicaties... (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/28280-opstarten-direct-afsluiten-applicaties.html)

Runaque 02-02-09 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bako (Bericht 251822)
misschien is dit wat: Zolved - Error Message in HP during Installation : ? Resolving Error 1304 or Internal Error 2359?.

kijk zelf ook eens op google
want iphoneclub.nl is niet de enige iphone site

Ik heb al redelijk wat forums en blogs gezien over dit probleem, maar zowat elke oplossing lijkt tijdelijk soelaas te brengen. Dat Apple hier geen oplossing voor gevonden heeft in de nieuwe 2.2.1 FW vind ik heel spijtig, hopelijk dat dit met FW 2.3 opgelost geraakt.

Volgens mij is de enige oplossing dat je de applicaties koopt via iTunes en niet via je iPhone en ze dan een voor een sync't naar je iPhone. Doe je het een keer via iTunes en dan weer eens via App Store (iPhone), dan moeten zowel iTunes als de Iphone met elkaar gesync't worden en ik denk dat daar het schoentje wringt.

bako 02-02-09 14:55

je kan ook downgraden naar de fw die jij wilt
maar dan krijg je wel een jailbreak.

wat je moet doen is een custom fw downloaden
dan je iphone in je computer doen
dan in itunes shift+herstel (mac is alt+herstel)
en dan je fw selecteren
dan gaat hij downgraden naar een vorige fw

Runaque 02-02-09 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bako (Bericht 251845)
je kan ook downgraden naar de fw die jij wilt
maar dan krijg je wel een jailbreak.

wat je moet doen is een custom fw downloaden
dan je iphone in je computer doen
dan in itunes shift+herstel (mac is alt+herstel)
en dan je fw selecteren
dan gaat hij downgraden naar een vorige fw

Heb ik en dikke week geleden gedaan, maar dat bracht geen oplossing. Ik ga niet te vaak met dat toestel liggen rommelen en ben er niet van plan om met een "gehackte" iPhone rond te lopen.

basbelasi 02-02-09 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 251851)
Heb ik en dikke week geleden gedaan, maar dat bracht geen oplossing. Ik ga niet te vaak met dat toestel liggen rommelen en ben er niet van plan om met een "gehackte" iPhone rond te lopen.


ik had hetzelfde probleem als jou
bij mij heeft de custom fw 2.2 met jailbreak het probleem opgelost alles doet het nu behalve de telefoonfunctie heb ik nu problemen mee
die sluit zich elke keer af

basbelasi 03-02-09 19:21

ik heb er fw 2.2.1 opgezet en probleem is opgelost

Runaque 03-02-09 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door basbelasi (Bericht 252004)
ik had hetzelfde probleem als jou
bij mij heeft de custom fw 2.2 met jailbreak het probleem opgelost alles doet het nu behalve de telefoonfunctie heb ik nu problemen mee
die sluit zich elke keer af

Die functie is wel crutiaal voor de iPhone he, dat maakt het verschil tussen een Ipod Touch en de iPhone. :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:01.