//

Telefoon opnemen met computer

Telefoon opnemen met computer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik besteed mijn leventje zo ongeveer 30% achter de computer met een headset op. Wat ik graag zou willen, is als mijn telefoon gaat, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-01-09, 14:34
Tiamat Tiamat is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard Telefoon opnemen met computer

Hallo,

Ik besteed mijn leventje zo ongeveer 30% achter de computer met een headset op. Wat ik graag zou willen, is als mijn telefoon gaat, dat ik kan opnemen met de computer. En het gesprek kan voeren via de headset die aan mijn computer is aangesloten.

De telefoon is via bluetooth aangesloten aan de computer, mijn vraag is nu, weet iemand een tooltje waarmee dit mogelijk is?

Ik heb een iphone 3g, niet gejailbreaked gewoon standaard.

Wie hier een oplossing voor weet krijgt een kerstpakket toegestuurd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-09, 15:13
Tiamat Tiamat is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard

Is er niemand die hier een antwoord voor heeft? I NEEED THIS soo bad
  #3  
Oud 11-01-09, 19:11
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Er zijn van die mensen, die de hele dag met van die hinderlijke Bluetooth oortjes rondlopen... Kan je niet iets maken in je headset met een Bluetooth chip, een knop, en die via je mic en koptelefoon werkt?

Dat zoiets niet bestaat! Ik zou het namelijk ook wel leuk vinden.
__________________
Vertrouw nooit iemand met een eendje als schermafbeelding...
  #4  
Oud 11-01-09, 20:54
Tiamat Tiamat is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard

ER MOET GEWOON software voor zijn, het is zo'n makkelijk iets. Gewoon audio en microphone doorlinken van telefoon naar pc, dat is alles.. :|
  #5  
Oud 12-01-09, 10:27
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

iPhone is not erg beperkt way betreft BT profielen. Zal nog wel even duren vrees ik.
  #6  
Oud 12-01-09, 11:04
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

volgens mij moet dit gewoon mogelijk zijn hoor. Alleen ligt dit dan aan de bluetooth drivers op je pc. (mac weet ik niet of dat werkt). Ik kon met mijn oude telefoon gewoon verbinden, en mijn pc herkende dan het headset profiel op de telefoon. Neem aan dat dat ook gewoon met de iphone werkt.
Nogmaals, dat ligt dan dus aan de profielen die je pc ondersteunt.
Ik heb toshiba drivers. Maar geloof dat widcomm ze ook ondersteunt.
  #7  
Oud 23-01-09, 16:43
Tiamat Tiamat is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard

Ik heb helaas nog geen niks kunnen vinden, behalve hele brakke oude software die er voor zorgt dat geen enkele bluetooth verbinding niet meer werkt.

Iemand moet dit toch gebruiken?
  #8  
Oud 25-01-09, 00:05
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

De meeste mensen bellen thuis gewoon met de vaste telefoon en onderweg met hun mobiele telefoon zonder gebruik te maken van een headset. Headsets worden hoogstens in de auto gebruikt hoewel je steeds meer carkits ziet. Daarnaast zijn er bar weinig mensen buiten gamers die achter hun computer zitten en een headset op hun hoofd hebben (of aan/in hun oor). De kans dat iemand dit ook gebruikt is dus eigenlijk dermate klein dat je het volledig gerechtvaardigd is om het woordje "nihil" te gebruiken.

De logica kan ik opzich wel inzien als je de hele tijd een headset op je kop hebt die aan je computer zit, als je die toch al op hebt kun je die net zo goed voor de pc en je telefoon gebruiken Het punt is alleen de logica om heel de tijd met een headset op je kop te zitten: bijna niemand doet dat en ook bijna niemand wil dat. Het is niet erg fijn om een gesprek te houden met iemand die aan het gamen is en daar een voip app voor open heeft staan (zeker niet als die persoon net online komt en er dan 30+ man z'n nick gaan lopen brullen...). Niet iedereen hoeft dat gesprek te horen. Daarnaast is het ook best onhandig als je een headset met draad gebruikt, dan kun je niet eventjes weglopen (om wat op te zoeken bijv.).

Technisch gezien is het veelal ook onmogelijk omdat de telefoons dusdanig in elkaar steken dat ze wel een headset kunnen gebruiken maar niet zelf als headset kunnen fungeren, laat staan dat ze aan de computer te knopen zijn waar de headset aan hangt (de iPhone doet alleen aan bluetooth headsets en carkits naast bedrade headsets). Sommige telefoons kunnen dat wel maar dan zit je al in de wereld van de telefooncentrales voor het bedrijfsleven (die hele dure dingen waarbij een centrale van 5000 euro eerder een goedkoop prul is).

Moraal van het verhaal: nu niet, dan niet, nooit niet wegens geen vraag.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
telefoon gesprek opnemen gserban Archief 6 31-03-10 19:00
Geen geluid bij opnemen telefoon macdano Archief 3 29-07-09 21:27
Geen telefoon opnemen dmv slider imagine iPhone algemeen 9 29-01-09 19:41
Telefoon opnemen knrd iPhone algemeen 8 15-10-08 09:42
Sliden met telefoon opnemen. Marcel1984 iPhone algemeen 9 05-06-08 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:16.