iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ipod touch op tv aansluiten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/28346-ipod-touch-op-tv-aansluiten.html)

fashionboy18 11-01-09 14:46

Ipod touch op tv aansluiten
 
hallo,

Ik wil graag mijn ipod touch op mijn tv aansluiten ik heb daarvoor een kabel bij de dixons gekocht een composite AV Cable.
Als hem aansluit dus de tulp stekkertjes achter in de tv en de kabel die in de ipod moet in de ipod. Alleen ik heb verder geen beeld of geluid ik heb ook al geprobeerd om mijn tv op AV te zetten alleen dat helpt ook niet.
Wat doe ik verkeerd?

Alvast bedankt.

TheStijg 11-01-09 18:19

I know, domme vragen, maar ik stel ze voor de zekerheid:
- Zitten de tulpstekkers op de goede kleuren?
- Staat de tv wel op het juiste kanaal?
- Is de iTouch goed ingesteld?

Probeer anders een VGA -> Scart converter, wel wat kwaliteitsverlies, maar zo kan je van tulpstekkers naar een scartkabel. Soms doet de VGA (tulpstekkers) het niet maar Scart wel... Tenminste hier thuis op de vorige TV's...

febe 11-01-09 18:34

En staat je iPod ingesteld op PAL?

fashionboy18 11-01-09 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheStijg (Bericht 242697)
I know, domme vragen, maar ik stel ze voor de zekerheid:
- Zitten de tulpstekkers op de goede kleuren?
- Staat de tv wel op het juiste kanaal?
- Is de iTouch goed ingesteld?

Probeer anders een VGA -> Scart converter, wel wat kwaliteitsverlies, maar zo kan je van tulpstekkers naar een scartkabel. Soms doet de VGA (tulpstekkers) het niet maar Scart wel... Tenminste hier thuis op de vorige TV's...

Ja de tulpstekkertjes zitten op de goede kleuren, ik heb alle kanalen van de tv gehad zoals: AV,scart,pc,video (ik heb een lcd tv) weet jij mischien op welke dat hij zoiezo moet staan? Ik heb de normale zenders allemaal gehad(bijv. 1,2,3,rtl4,rtl5 enz) ik krijg alleen maar blauw scherm en geen geluid. mijn ipod touch staat ingesteld op Pal en breedbeeld.

febe 11-01-09 20:25

Bij sommige TVs zijn er meerdere AV ingangen(bij mij bv AV1 /m AV6). In het menu van de TV kan het ingesteld worden dat ingangen 'verborgen' zijn, wanneer je ze niet wilt gebruiken. (Ik gebruik alleen AV1 en AV2 want op de rest zit niets aangesloten).
Weet je mssn of dat niet toevallig het geval is? Want dan worden deze ingangen overgeslagen wanneer je erdoorheen zapt.

fashionboy18 11-01-09 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door febe (Bericht 242735)
Bij sommige TVs zijn er meerdere AV ingangen(bij mij bv AV1 /m AV6). In het menu van de TV kan het ingesteld worden dat ingangen 'verborgen' zijn, wanneer je ze niet wilt gebruiken. (Ik gebruik alleen AV1 en AV2 want op de rest zit niets aangesloten).
Weet je mssn of dat niet toevallig het geval is? Want dan worden deze ingangen overgeslagen wanneer je erdoorheen zapt.


Nee, ik heb uitgebreid het menu doorgenomen en niets gevonden.

ButcherJF 12-01-09 07:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fashionboy18 (Bericht 242595)
hallo,

Ik wil graag mijn ipod touch op mijn tv aansluiten ik heb daarvoor een kabel bij de dixons gekocht een composite AV Cable.
Als hem aansluit dus de tulp stekkertjes achter in de tv en de kabel die in de ipod moet in de ipod. Alleen ik heb verder geen beeld of geluid ik heb ook al geprobeerd om mijn tv op AV te zetten alleen dat helpt ook niet.
Wat doe ik verkeerd?

Alvast bedankt.

Heb je al geprobeerd je Touch in het dock te zetten en daar de kabel op aan te sluiten?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16.