//

Ipod touch op tv aansluiten

Ipod touch op tv aansluiten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik wil graag mijn ipod touch op mijn tv aansluiten ik heb daarvoor een kabel bij de dixons gekocht een composite AV Cable. Als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-01-09, 14:46
fashionboy18 fashionboy18 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 4
Standaard Ipod touch op tv aansluiten

hallo,

Ik wil graag mijn ipod touch op mijn tv aansluiten ik heb daarvoor een kabel bij de dixons gekocht een composite AV Cable.
Als hem aansluit dus de tulp stekkertjes achter in de tv en de kabel die in de ipod moet in de ipod. Alleen ik heb verder geen beeld of geluid ik heb ook al geprobeerd om mijn tv op AV te zetten alleen dat helpt ook niet.
Wat doe ik verkeerd?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-09, 18:19
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

I know, domme vragen, maar ik stel ze voor de zekerheid:
- Zitten de tulpstekkers op de goede kleuren?
- Staat de tv wel op het juiste kanaal?
- Is de iTouch goed ingesteld?

Probeer anders een VGA -> Scart converter, wel wat kwaliteitsverlies, maar zo kan je van tulpstekkers naar een scartkabel. Soms doet de VGA (tulpstekkers) het niet maar Scart wel... Tenminste hier thuis op de vorige TV's...
__________________
Vertrouw nooit iemand met een eendje als schermafbeelding...
  #3  
Oud 11-01-09, 18:34
febe febe is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 140
Standaard

En staat je iPod ingesteld op PAL?
  #4  
Oud 11-01-09, 19:41
fashionboy18 fashionboy18 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheStijg Bekijk bericht
I know, domme vragen, maar ik stel ze voor de zekerheid:
- Zitten de tulpstekkers op de goede kleuren?
- Staat de tv wel op het juiste kanaal?
- Is de iTouch goed ingesteld?

Probeer anders een VGA -> Scart converter, wel wat kwaliteitsverlies, maar zo kan je van tulpstekkers naar een scartkabel. Soms doet de VGA (tulpstekkers) het niet maar Scart wel... Tenminste hier thuis op de vorige TV's...
Ja de tulpstekkertjes zitten op de goede kleuren, ik heb alle kanalen van de tv gehad zoals: AV,scart,pc,video (ik heb een lcd tv) weet jij mischien op welke dat hij zoiezo moet staan? Ik heb de normale zenders allemaal gehad(bijv. 1,2,3,rtl4,rtl5 enz) ik krijg alleen maar blauw scherm en geen geluid. mijn ipod touch staat ingesteld op Pal en breedbeeld.
  #5  
Oud 11-01-09, 20:25
febe febe is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 140
Standaard

Bij sommige TVs zijn er meerdere AV ingangen(bij mij bv AV1 /m AV6). In het menu van de TV kan het ingesteld worden dat ingangen 'verborgen' zijn, wanneer je ze niet wilt gebruiken. (Ik gebruik alleen AV1 en AV2 want op de rest zit niets aangesloten).
Weet je mssn of dat niet toevallig het geval is? Want dan worden deze ingangen overgeslagen wanneer je erdoorheen zapt.
  #6  
Oud 11-01-09, 20:39
fashionboy18 fashionboy18 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door febe Bekijk bericht
Bij sommige TVs zijn er meerdere AV ingangen(bij mij bv AV1 /m AV6). In het menu van de TV kan het ingesteld worden dat ingangen 'verborgen' zijn, wanneer je ze niet wilt gebruiken. (Ik gebruik alleen AV1 en AV2 want op de rest zit niets aangesloten).
Weet je mssn of dat niet toevallig het geval is? Want dan worden deze ingangen overgeslagen wanneer je erdoorheen zapt.

Nee, ik heb uitgebreid het menu doorgenomen en niets gevonden.
  #7  
Oud 12-01-09, 07:26
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fashionboy18 Bekijk bericht
hallo,

Ik wil graag mijn ipod touch op mijn tv aansluiten ik heb daarvoor een kabel bij de dixons gekocht een composite AV Cable.
Als hem aansluit dus de tulp stekkertjes achter in de tv en de kabel die in de ipod moet in de ipod. Alleen ik heb verder geen beeld of geluid ik heb ook al geprobeerd om mijn tv op AV te zetten alleen dat helpt ook niet.
Wat doe ik verkeerd?

Alvast bedankt.
Heb je al geprobeerd je Touch in het dock te zetten en daar de kabel op aan te sluiten?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bedienen ipod/iphone na aansluiten op autoradio Harley4 iPhone accessoires en onderdelen 19 26-05-11 08:39
iPhone dood na aansluiten op iPod interface navigatiesysteem grasvezel iPhone algemeen 0 15-09-08 09:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:40.