//

iPhone 3G ingebrande icoontjes...??

iPhone 3G ingebrande icoontjes...?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag stond toevallig mijn 3G de hele dag (nouja, een kleine 5 uur) op het dock aan, waarbij het springboard zichtbaar is Nu zag ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-09, 18:20
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard iPhone 3G ingebrande icoontjes...??

Vandaag stond toevallig mijn 3G de hele dag (nouja, een kleine 5 uur) op het dock aan, waarbij het springboard zichtbaar is

Nu zag ik dit net, ging het uitzetten maar zag in bijvoorbeeld Notities en andere schermen dat de witte rand van de icoontjes van bijvoorbeeld 'klok' zichtbaar zijn! Het lijkt erop dat het ingebrand zit...

Is er iemand die dit ook heeft / heeft gehad? en gaat het wellicht vanzelf weg? Ik heb mijn 3G net een maand maar heb dit bij mijn oude 2G nog nooit gehad/gezien!

Is er een oplossing hoe dit weg te krijgen is (ALS dit al mogelijk is), bijvoorbeeld een tijd uit laten staan? Ik heb nog garantie, anders ga ik ermee terug naar de T-Mobile shop, lijkt me dat dit toch niet zomaar kan na zo'n korte tijd..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-09, 18:46
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Nee kan niet plasma kan inbranden en normale tv maar geen lcd dus zou zo weer weg moeten zijn plus die van mij staat dagen aan op springboard nooit ergens last van gehad... mischien ff uitzetten uurtje uit en dan weer aan...

Greetz, Stiruam
  #3  
Oud 11-01-09, 18:50
galip91's schermafbeelding
galip91 galip91 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar galip91
Standaard

ik heb dat witte rand ook om Klok en ook aan de bovenkant van sms en kalender. Dat hoort volgens mij gewoon zo. misschien dat het je eerder niet was opgevallen...
bij klok bijvoorbeeld zou het achtergrond van het icoon wegvallen met de achtergrond van je springboard. Die witte rand eromheen lijkt me dan alleen maar logisch.
  #4  
Oud 11-01-09, 19:03
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door galip91 Bekijk bericht
ik heb dat witte rand ook om Klok en ook aan de bovenkant van sms en kalender. Dat hoort volgens mij gewoon zo. misschien dat het je eerder niet was opgevallen...
bij klok bijvoorbeeld zou het achtergrond van het icoon wegvallen met de achtergrond van je springboard. Die witte rand eromheen lijkt me dan alleen maar logisch.
Het is zichtbaar in andere applicaties dus alsof het 'ingebrand' is.

Stiruam, dat dacht ik ook..Ik heb hem nu maar eens uitgezet, hopelijk 'trekt' het dan weg...
  #5  
Oud 12-01-09, 08:24
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Als het scherm van de iPhone zou inbranden zou ik een van de eersten zijn die daar last van zou moeten hebben. Na het eten, rond een uur of 7 vertrek ik "naar boven" om met muziek bezig te gaan. Mijn iPhone gaat dan op het dock met de e-mail app open zodat ik mijn computer niet online hoef te gooien. Dat duurt dan meestal tot zo'n uur of twee 's nachts. Dus bijna iedere avond meer dan 6 uur hetzelfde scherm open staan en nog nooit sporen van "inbranden" gezien.
__________________
...
  #6  
Oud 12-01-09, 13:52
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

Na een nachtje 'uit' te hebben gestaan is het volledig weggetrokken (werd langzamerhand steeds vager), gelukkig

Ja ik vondt het ook nogal vreemd dat het al na 5(!) uurtjes was. Je zag heeeel mooi het vierkante icoontje van de klok, compleet met wijzer in bijvoorbeeld de gestreepte achtergrond van 'instellingen' en 'notities' staan..

Maargoed, probleem 'opgelost'
  #7  
Oud 12-01-09, 14:07
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malork Bekijk bericht
Na een nachtje 'uit' te hebben gestaan is het volledig weggetrokken (werd langzamerhand steeds vager), gelukkig
Zo heel raar is het niet hoor dat deze weggaan na een tijdje. Dit is een soort protectie systeem tegen inbranden, heb dit ook regelmatig met men lcd tv, als ik de digitale decoder op het menu laat staan een aantal uren heb ik ook 'contouren' van het menu.
  #8  
Oud 19-05-09, 23:46
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

Ikheb ook hetzelfde probleem heb een spelletje gespeelt (poker) en nu heb ik de tekst van het spelletje in mijn scherm staan alsof het er in gebrand is.

Ik heb hem net 4 maand (gekocht in België) ben bang dat ik hier mee moet leven aangezien garantie in Nederland niet geldt en België te ver rijden is vanuit Groningen.

Maar heeft iemand ervaring met ipod-service???
__________________
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3
  #9  
Oud 24-05-09, 16:30
Mauske Mauske is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Mierlo
Berichten: 140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Nee kan niet plasma kan inbranden en normale tv maar geen lcd dus zou zo weer weg moeten zijn plus die van mij staat dagen aan op springboard nooit ergens last van gehad... mischien ff uitzetten uurtje uit en dan weer aan...

Greetz, Stiruam
Niet meteen roepen dat het niet kan als je geen ervaring hebt.
Een LCD kan wel degelijk inbranden, heb hier wel ervaring mee, omdat ik zelf dagelijks lcd plasma en beeldbuis schermen verkoop.

Een Plasma heeft alleen een kortere tijd nodig (tegenwoordig afhankelijke van kwaliteit ook al een dag of 2)
Een beeldbuis kan makkelijk inbranden en dit trekt nooit meer weg.
Een lcd kan inbranden, alleen zou dit eigenlijk niet mogelijk moeten zijn in een paar uur.
Dit heeft normaal gesproken weken nodig om in te branden..
Het trekt trouwens net als bij Plasma (van tegenwoordig) vanzelf weer weg...

Raar dat jou schermpje binnen een uurtje of 5 ingebrand zou zijn. Dit moet eigenlijk niet kunnen... Lijkt op een kwaliteits probleem met je lcd schermpje.
__________________
Na mijn mx5 is de iphone/ipad mijn leukste speeltje
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Icoontjes iphone 4 orderen kriss iPhone algemeen 3 31-10-10 00:06
Icoontjes wel in iTunes, niet op iPhone Cydex iTunes 2 25-08-10 23:36
OPGELOST - iPhone-icoontjes zijn verdwenen charlie666 iPhone algemeen 3 08-07-10 17:46
Hoe de standaard Iphone icoontjes terugzetten??? Antiparadox Jailbreak apps en thema's 4 08-07-09 21:12
Te veel icoontjes op startscherm iPhone... gerre iPhone algemeen 7 24-02-08 21:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:14.