Operatorlogo plotsling weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een gek probleem, mijn operatorlogo (t-mobile) is plotsling weg. Mijn iPhone was stuk (gevallen http://www.iphoneclub.nl/forum/f28/i...tml#post230950 ) en na reparatie (nieuw toestel) ben ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Operatorlogo plotsling weg
Ik heb een gek probleem, mijn operatorlogo (t-mobile) is plotsling weg.
Mijn iPhone was stuk (gevallen https://forum.iculture.nl/f28/i...tml#post230950) en na reparatie (nieuw toestel) ben ik weer aan de slag gegaan om mijn iPhone weer aan te passen zoals ik hem wilde hebben. Jailbroken en wat programma's op gezet (Winterboard, Cycorder, Statusnotifier, Homescreen, 5 icon dock, Bossprefs en Bosstool) werkt allemaal prima. Toen na een reboot was plotsling mijn operator logo weg. Ik heb nu alleen de signaalsterkte en 3G staan, maar daartussen staat niets. Iemand een idee hoe dit te fixen??
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je toevallig ook supreme prefs van iMario gedownload?
|
|
||||
|
||||
Ja maar die heb ik weer verwijderd, zonder instellingen te wijzigen
|
|
||||
|
||||
Ja dit kan door SP zijn, want dit was een bug van het programma'tje gewoon eventjes MIM(Make It Mine) downloaden en als operator loge niets invullen en dan moet je hem terug krijgen
|
|
||||
|
||||
U, mijnheer, bent een held
Het is idd opgelost, dank |
|
||||
|
||||
Geen probleem hoor. Ik heb het ook voorgehad en het is iets wat je moet weten. Staat ook te lezen in het topic van supreme preferences van iMario als ik mij niet vergis.
Geniet maar terug van je provider logo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icoontje weg | patrickronaldo | iPhone algemeen | 10 | 17-09-11 10:34 |
Geluid weg, verlichting weg en iTunes ziet niets | Atheos | iTunes | 2 | 09-12-09 09:40 |
3G weg in zwolle? | Nickjet | Odido (T-Mobile) | 6 | 09-07-09 23:07 |
Icoons weg! | Carlos02 | iPhone algemeen | 4 | 05-07-09 23:30 |
Contacten weg? | El_Diablo | Archief | 2 | 19-06-09 10:27 |
|
|