//

Ik kan mail ontvangen maar niet versturen!

Ik kan mail ontvangen maar niet versturen! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds zaterdag mijn iPhone. Alles loopt als een zonnetje behalve dat ik wel mijn mail kan ophalen met mijn iPhone maar als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-01-09, 17:40
Urbancowboy Urbancowboy is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard Ik kan mail ontvangen maar niet versturen!

Ik heb sinds zaterdag mijn iPhone. Alles loopt als een zonnetje behalve dat ik wel mijn mail kan ophalen met mijn iPhone maar als ik wil versturen krijg ik de foutmelding: Het adres van de afzender is ongeldig. De afzender ben ik en ik probeer te mailen vanaf mijn bestaande mailbox..

Wat is de oplossing???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-09, 18:05
Urbancowboy Urbancowboy is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

opgelost!
moest nog wachtwoord instellen voor uitgaande server
  #3  
Oud 22-01-09, 10:55
imackido imackido is offline
• iOS 6.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Almere
Berichten: 8
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem en wachtwoord instellen voor uitgaande server helpt niet helaas. Iemand die me kan helpen?
Thanks
  #4  
Oud 24-01-09, 23:05
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

imackido: De zoekfunctie van het forum gebruiken helpt je in het oplossen van het probleem. Het probleem is iets wat bijna wekelijks wel een keer voorkomt waarop ook wekelijks antwoorden te vinden zijn. Een hint: iets met port 25, iets met het niet mogen/kunnen gebruiken van de smtp server, etc.
  #5  
Oud 19-02-10, 18:11
guyc guyc is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

gewoon je wachtwoord opnieuw ingeven, het zou dan moeten werken. Ik heb het 2 keer opnieuw moeten uitvoeren. het probleem is verholpen.
  #6  
Oud 05-03-10, 14:16
forumnaam forumnaam is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard

als je probeert te versturen terwijl je niet op Wi-Fi zit (bijvoorbeeld als je Edge or 3G netwerk gebruikt) dan moet je wel als uitgaande mailserver de instellingen nemen van uwe mobiel netwerk provider.

bv. je hebt skynet.be mail account en mobiele operator is mobistar
dan
uitgaande smtp server:
relay.skynet.be (voor als je op Wi-Fi zit)
gprsmail.mobistar.be (voor als je niet op Wi-Fi zit)

check maar eens op de website van je mobiele operator voor de juiste instelling.
  #7  
Oud 23-04-10, 11:57
Hipoliet Hipoliet is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik heb het probleem met skynet (Wi-Fi) en proximus (edge). Kun je ergens de beide instellen zodat je iphone kiest al naargelang de situatie?
Ik kan momenteel sturen, maar niets ontvangen
  #8  
Oud 25-04-10, 21:23
sip sip is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard

Hallo,
Ik kan email verzenden met mijn iphone, maar email ophalen lukt niet: melding,dat er geen verbinding kan worden gemaakt met pop.online.nl.
kan iemand mij de instellingen tonen?
Groeten Sip
  #9  
Oud 21-07-10, 21:46
i-phonebolle i-phonebolle is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

kijk eens bij instelling mail ;geavanceerd; identiteidscontrole;kies wachtwoord. controleer of wachtwoord in geavanceerdin het blauw achter identiteitscontrole verschijnt!! succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mail versturen lukt niet via 3G, maar wel via Wi-Fi dijklarg Wi-Fi 6 11-11-14 23:26
Onbeperkt internet, maar toch kosten? En e-mail versturen lukt niet meer martijn1108 Odido (T-Mobile) 6 22-02-11 12:02
Kan mijn mail niet versturen vanuit gran canaria... pascalbrouwers iPad algemeen 7 04-08-10 10:43
Kan geen SmS versturen of ontvangen scoop1 Archief 2 09-08-09 11:43
mail versturen/ontvangen werkt, toch foutmelding!!! shockwavestudios iPhone algemeen 0 27-02-09 21:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:22.